- Aug 31, 2022
- 4
- 0
- 1
- Μοντέλο
- MK7.5
- Thread starter
- #1
Καλησπέρα σας, πρόσφατα αγόρασα ένα Ford Fiesta 1.4 του 2013 με εργοστασιακό υγραέριο της BRC, έχω ένα θέμα στις χαμηλές στροφές, πχ όταν παρκάρω ή κάνω όπισθεν έχω ξαφνική πτώση στις στροφές και πολλές φορές το αυτοκίνητο θα σβήσει, επίσης υπάρχει καθυστέρηση στο γκάζι δηλαδή όταν πατήσω το γκάζι πρώτα θα κάνει μια πτώση στις στροφές και μετά θα ανεβάσει στροφές, και ορισμένες φορές όταν θα βάλω μπρος θα πάρει μπρός με πολύ χαμηλές στροφές και θα ακούγεται σαν ψόφιο για λίγα δευτερόλεπτα., εχει τύχει να πάρει μπρός και να σβήσει αμέσως και οι στροφές να μείνουν κολλημένες στο 0 και ο δείκτης να τρεμοπαίζει. Σε έμπιστο μου μηχανικό που το έχω πάει μου είπε πως το πρόβλημα είναι από τους αποστάτες που έχουν μπει στο αυτοκίνητο λόγω του κιτ του υγραερίου που έχει τοποθετηθεί με αποτέλεσμα τα μπεκ της βενζίνης να βρίσκονται πιο ψηλά και πως κανονικά θα έπρεπε να είχαν μπει γωνιακά μπεκ. Να σημειωθεί πως το πρόβλημα υπάρχει και με βενζίνη αλλά στο υγραέριο είναι πιο έντονο. Μου είπε πως για να λυθεί θα πρεπει να κάνει τρύπες και να κάνει κάποιες πατέντες που δεν πολύ καταλαβαίνω καλά και μετά να πάρει νέο χάρτη το αυτοκίνητο, βέβαια αυτό μου είπε πως μπορεί να μην πέτυχει 100%. Στο αυτοκίνητο έχω αλλάξει μπουζί, πολλαπλασιαστή, service στο υγραέριο και σήμερα γίνεται γενικό service. Πιστεύετε πως αυτό που μου λέει θα μπορούσε να ισχύει; Έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον από εδώ μέσα;