Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

nickolaos

Original poster
Rookie
Jul 6, 2014
19
0
0
48
Καλημέρα , καλή χρονιά σε όλους με υγεία και ευτυχία . Έχω παρατηρήσει τελευταία ότι το φιεστάκι μου καίει λαδάκι .
Αποκορύφωμα ήταν όταν σε μία διαδρομή Αθήνα - Καλαμάτα είχε απώλεια περί τα 400ml . Το αυτοκίνητο έχει περίπου 150000 χλμ . Αν προσθέσω motorkote ή superdynamic ή οποιδήποτε αντιτρίβικο νομίζεται ότι θα δω βελτίωση ??
Γενικά , το αυτοκίνητο τώρα τελευταία έχει αρχίσει να μου παρουσιάζει διάφορα θεματάκια . Είναι 2004 μοντέλο 1.4 .
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Καλημέρα!
Κατ' αρχήν τι λάδια/φίλτρο του έχεις στον κινητήρα και πότε έκανες το τελευταίο service (χιλιόμετρα και ημερομηνία);
 

nickolaos

Original poster
Rookie
Jul 6, 2014
19
0
0
48
Καλημέρα , σέρβις έκανα πριν από 2500 χιλιόμετρα τον Μάιο . Λάδια - φίλτρο εργοστασιακά .
 

Spel

New member
Dec 25, 2013
68
0
0
35
Αθήνα
Καλημερα, καλη χρονια! Ως παθων με απωλεια λαδιου μπορω να οω το εξης μιας κ εχεις κανει τα σερβις κτλ..! Ριξε καμια ματια σε μηχανικο αρχικα στη φλατζα που εχει το ψευτοκαπακο μηπως θελει αλλαγη..! ( κοστος ανταλακτικου καπου στα 30-40€)... Αν δν εχει προβλημα εκει καλο θα ναι για μενα να το βαλεις σε κανα διαγνωστικο μηπως εχεις κανα θεμα πιο μεσα..! Για να σε ησυχασω εγω αλλαζω καθε 5000 χλμ λαδια κ στο διαστημα αυτο προσθετω 1λιτρο σιγουρα που τσιμπαει, βεβαια εχω ανοιξει μηχανη κ πιθανολογω πως το λαμογιο δν μου ειχε αλλαξει ελατηρια στις βαλβιδες ... Πρωτου αγχωθεις φυσικα κοιτα τη φλατζα που αρχικα απο κει εμενα εχανε..! Τωρα οπως σου ειπα κ πιο πανω ευχομαι απο τη καρδια μου να μην ειναι πιο μεσα τπτ κ να ειναι κατι ασημαντο γτ εγω ακομα ποναω τα λ7 μου!
 

nickolaos

Original poster
Rookie
Jul 6, 2014
19
0
0
48
Καλημέρα , την φλάντζα την άλλαξα στο σέρβις τον Μάϊο , ήταν μαύρα χάλια , στο διαγνωστικό που το έβαλα δεν έβγαλε τίποτα , εκτός από ένα θέμα που έχω με το μπεκ του τρίτου κυλίνδρου .
 

Spel

New member
Dec 25, 2013
68
0
0
35
Αθήνα
Κοιτα πιο εξιδικευμενα δν μπορω να σου απαντησω μιας κ δν εχω τοσες γνωσεις! Αλλα εμενα πχ μου χε βγαλει προβληα στην 1 βαλβιδα, πλανιαρισμα καπακι κτλ!!! Στη θεση σου θα το πηγαινα στο μαστορα μου κ θα κοιταγα τυχον αλλες διαρροες πρωτου καταληξω στα εσωψυχα!!! Τωρα πιστευω πως οσο συμπληρωνεις κανα λαδακι κ το παρακολουθεις μαζι με μια αποψη απο μαστορα εμπιστοσυνης σου δν θα χεις ιδιαιτερο προβλημα!!! Εγω σου ειπα προς το παρον απλα συμπληρωνω μεχρι να φτασει ο κομπος στο χτενι βεβαια ξερω τι εχει!!!
 

nickolaos

Original poster
Rookie
Jul 6, 2014
19
0
0
48
Έχει ψαχτεί εξονυχιστικά εξωτερικά το μοτέρ , δεν υπάρχει διαρροή πουθενά . Συμπεραίνω , δυστυχώς για εμένα , ότι είναι εκ των έσω το πρόβλημα !! Γι ' αυτό είπα μπας και του ρίξω κανά αντιτριβικό μέσα και μειωθούν οι τριβές - θερμοκρασίες στα μέταλλα .
 

Spel

New member
Dec 25, 2013
68
0
0
35
Αθήνα
Φιλε μου να σου πω την αμαρτια μου χθες κοιταγα κ γω για να ριξω κανα μοτορκοτε μηπως κ δω καμια μικρη διαφορα γτ εχω κουραστει να κοιταω συνεχεια τα λαδια! ( τωρα πουμιλαμε παω να παρω σκεψου λαδια!!!) ωστοσο καλο θα ναι να ριξουμε εφοσον δν κανει κακο αλλα καλο οπως γραφουν κ αλλα παιδια σε αναλογο ποστ!
 

nickolaos

Original poster
Rookie
Jul 6, 2014
19
0
0
48
Υπάρχει , όμως μια μικρή λεπτομέρεια , για το τι αντιτριβικό πρέπει βάλουμε στο μοτέρ μας. Νομίζω ότι για τα δικά μας μοτέρ δεν κάνουν αντιτριβικά του τύπου motorkote - superdynamic αλλά κάποιας άλλης εταιρείας .
 

Spel

New member
Dec 25, 2013
68
0
0
35
Αθήνα
Σε αυτο θα σου πω ψεματα ας μας απαντησει καποιο απο τα παιδια που εχουν βαλει κ ξερουν!
 

nickolaos

Original poster
Rookie
Jul 6, 2014
19
0
0
48
Νομίζω ότι μια εταιρεία που διαθέτει αντιτριβικό κατάλληλο για το μοτέρ μας είναι η  LIQUI MOLY , τώρα ποιος είναι ο κωδικός δεν το γνωρίζω . Αναμονή λοιπόν , για φίλους που γνωρίζουν .
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
οτι ενα μοτερ καιει λαδια δυστυχως μπορει να προερχεται απο χιλιες δυο μεριες. Αφηστε τα ενισχυτικα σφραγιστικα διοτι δεν κανουν θαυματα και πιθανως θα χασετε χρημα και ενδεχομενως πολυτιμο χρονο απο μια πιθανη μεγαλυτερη ζημια.

Το να καιει (αυτο που λεμε "τσιμπαει" ) λιγο λαδι ο κινητηρας ειναι απολυτως φυσιολογικο για τη μακροζωϊα του ειδικα αν δουλευει σε υψηλες στροφες(κοινως το "πατας" και δεν το αφηνεις!!!). Ολοι οι νεας τεχνολογιας κινητηρες καταναλωνουν μια συγκεκριμενη ποσοτητα βαση τεχνικων προδιαγραφων του κατασκευαστη. Στα Γαλλικα π.χ. μια υγειης καταναλωση λαδιου ειναι περιπου 600-800ml στα 10.000km.

Αρχικα πρεπει να βεβαιωθεις , εχει μπει το σωστο λαδι απο αποψη προδιαγραφης ιξωδων στο μοτερ σου αναλογικα με τα χλμ.; Αν τοποθετηθηκε αρκετα ψιλο λαδι στο 150κ μοτερ σου ενδεχεται να ειναι η λυση στο προβλημα σου καθως εχεις αρκετα χλμ.(σιγουρα οχι απειρα αλλα αρκετα) κ για αυτο να σου τρωει τοσα πολλα ml αν καιι εφοσον η συντηρηση του δεν ειναι περαν του δεοντος τυπικη(το τυπικο ειναι υποκειμενικο καθως για μενα ειναι π.χ τα 7500χλμ. για καποιον αλλον ειναι τα 15.000χλμ.-γουστα ειναι αυτα!). Απο εκει και περα ξεκινα οπως πολυ σωστα ειπε ο spel με ολα τα εξωτερικα (φλατζες, κλπ ακομα και τη ταπα των αναθυμιασεων) και αφου βεβαιωθεις οτι ολα ειναι οκ και συνεχιζει η ιστορια πρεπει να ανοιξεις καπακι.

και εκει πλεον τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα καθως η βλαβη(αν τελικα υφισταται) θα προερχεται ειτε απο τσιμουχακια βαλβιδων ή ελατηρια πιστονιων ή μέταλλα στροφάλων και πιστονιού η ενας συνδιασμος ολων αυτων. εκει η λυση ειναι το ρεκτιφιε.

παντως η Καλαματα ειναι 250χλμ, 400ml λαδιου σε αυτη την χιλιομετρικη διαδρομη ειναι αρκετα ανησυχητικο και καλυτερα να αγχωθεις και να το κοιταξεις αμεσα.
 

nickolaos

Original poster
Rookie
Jul 6, 2014
19
0
0
48
Το αυτοκίνητο είναι δεύτερο χέρι ,εγώ έχω κάνει 10.000 χλμ και οδήγηση αρκετά συντηρητική . Λάδια αλλάζω κάθε 5000 χλμ και δεν μου είχε παρουσιάσει θέμα μέχρι στιγμής . Όλα όσα ανέφερες παραπάνω έχουν τσεκαριστεί και δεν υπάρχει διαρροή από πουθενά , οπότε μάλλον είναι εσωτερικό το πρόβλημα και πάμε για μεγάλες δουλειές . Για το αντιτριβικό έχεις άποψη ?? Μάρκα - χρήση  ??
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
επειδη ο προηγουμενος δεν ξερεις και ουτε θα μαθεις τι εκανε καλο ειναι να πας σε ενα μαστορα εμπιστοσυνης για να μη σε γδυσει και σου πει και τιποτα παπατζες..

τι λαδι σου εβαλαν στην αλλαγη ξερεις να μου πεις; 5-30, 10-40, 0-30, ;

το αντιτριβικο αυτο που κανει ειναι να μειωνει τις τριβες με οτι επεκταση εχει αυτο σε μεταλλα, θερμοκρασεις ,κλτπ. Δεν θα σε βοηθησει καπου στο συγκεκριμενο προβλημα που εχεις.
 

nickolaos

Original poster
Rookie
Jul 6, 2014
19
0
0
48
5-30 λάδι , μάστορας εδώ στην Καλαμάτα , θέλει ψάξιμο . Το "μεγάλο" σέρβις το έκανα στην Αθήνα τον Μάη δηλαδή αλλαγή ιμάντες - ράουλα - τρόμπα νερού φλάντζα ψευτοκάπακου . Λάδια - φίλτρα - μπουζί - μπουζοκαλώδια τα έκανα μόνος μου .
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
ψαξιμο δεν θελει φως φαναρι ειναι αυτες οι δουλειες, οταν ακουω μαστορες να λενε "θελει ψαξιμο" , "ασε να το δω και θα σου πω", κλπ. τα ξερω τα figures στο τελος... αν θες κανε μια τελευταια προσπαθεια με αλλαγη ιξωδους ,με τα χλμ που εχεις θα πηγαινα για χειμωνα σε ιξωδες 10 καθως το 5αρι ειναι αρκετα ψιλο και ενδεικνεται για πολυ χαμηλες θερμοκρασιες. Κανε μια δοκιμη σε βαθμιδα sae 10 μηπως δεις καποια δραματικη διαφορα προς το καλυτερο και μετα ανοιξε μοτερ.

ps φανταζομαι στην αλλαγη ιμαντων αλλαξατε και τσιμουχα στροφαλου..αν οχι η δεν εισαι σιγουρος κοιταξτε κατευθειαν εκει για πιθανo lick.
 

nickolaos

Original poster
Rookie
Jul 6, 2014
19
0
0
48
"ps φανταζομαι στην αλλαγη ιμαντων αλλαξατε και τσιμουχα στροφαλου..αν οχι η δεν εισαι σιγουρος κοιταξτε κατευθειαν εκει για πιθανo lick."
εδώ με πιάνεις αδιάβαστο τελείως !!! Σε συνεργείο ford τα άλλαξα , ελπίζω να έκαναν αυτό που πρέπει !!
Να δοκιμάσω 10-40 λες ε??
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
πρωτα κοιτα μηπως εχει διαρροη απο το στροφαλλο απο τη πλευρα του ιμαντα στην τροχαλια ξανακανε εναν τυπικο ελεγχο σε φλαντζες, κλπ. και αν ειναι ολα οκ κανε μια αλλαγη σε 10αρι και δες τι γινεται, αν γινεται κατι προς το καλυτερο.

και ενας αρκετα καλος οδηγος για τα ιξωδη , τα labels, τα tags αλλα και τη λειτουργια του κινητηρα οσο αφορα το λαδι κινητηρα.

http://www.enpo.eu/mediaupload/pdf_files/motor_oil_basic_info.pdf
 

nickolaos

Original poster
Rookie
Jul 6, 2014
19
0
0
48
Πάντως αν είχε διαρροή από στρόφαλο δεν θα είχα σημάδια λαδιού στο δάπεδο ?? Θα το τσεκάρω , αλλά έτσι φιλοσοφικά ρωτώ !!
 

nickolaos

Original poster
Rookie
Jul 6, 2014
19
0
0
48
Το παράξενο είναι ότι έχω απώλεια λαδιού μόνο όταν η οδήγηση είναι στα 110+ ταχύτητα οδήγησης !! Σήμερα οδήγησα περί τα 200 χλμ με ταχύτητες που δεν ξεπέρασαν τα 80 χλμ (ορεινό δίκτυο) και δεν έκαψε δράμι !!!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread