- Mar 16, 2016
- 110
- 11
- 18
- Μοντέλο
- MK6
- Thread starter
- #1
Χαιρετιζω το φορουμ.
Λοιπον εχω ενα Μκ6 1.6 100 αλογα και εδω και καμποσο καιρο εχω ενα προβλημα που η λυση του δεν λεει να βρεθει.
Το πηρα απο την αδερφη μου ατρακαριστο με 165.000 χλμ.
Μεχρι τοτε ολα καλα και στα 172.000 μπηκε για αλλαγη δισκοπλατω.
Τα μαστορακια του μηχχανικου επειδη ειναι επιστημονες δεν μπορουσανε λενε να βγαλουν το αμορτισερ στη συνδεση του στο κατω μερος επειδη ειχε κολλησει και το βαραγανε με σφυρι να βγει...αλλα δεν.
Τεσπα κατεβασανε ολη την αναρτηση και αλλαχτηκε το ανταλλακτικο.
Περνω το αμαξι...βγαινω στον δρομο...αρχισει να ανεβοκατεβαινει απο την αριστερη μερια λες και ειχε στραβο ολο το ημιαξονιο.
Το παω πισω αμεσως...το λυνουν...ο εσωτερικος μπιλιοφορος ειχε διαλυθει.
Αναλαμβανει φυσικα να το επισκευασει ....τωρα τι εκανε ενας Θεος ξερει.
Το θεμα ειναι οτι απο τοτε εχω τρεμουλο στο τιμονι που ξεκιναει απο τα 80 και στα 120-130 ειναι σπαστικο. Πιο ψηλα σβηνει λιγο αλλα το νιωθεις.
Αλλαζω ημιαξονιο...παλι τα ιδια.
Κανω ζυγοσταθμιση με τους τροχους επανω...εφτιαξε αρκετα αλλα παλι μετα απο κανα μηνα ιδιο θεμα.
Αλλαζω ζαντες....τις επιδιορθωνω μια και ηταν απο παλιο μου αμαξι...κανω ζυγοσταθμισεις με τροχους επανω ...τιποτα.
Κανω υπομονη...αλλαζω λαστιχα...και μολις πριν 5 μερες αλλαξα παλι...
1. Ημιαξονιο SKF Αριστερο.
2. Μουαγιε δεξια και αριστερα με ρουλεμαν...SKF.
κανω ευθυγραμμιση και ζυγοσταμιση...τιποτα. παλι τα ιδια και ειδικα με τα καινουργια μουαγιε το φαινομενο πιο ενοχλητικο μια και το δεξι ηταν λιγο αρπαγμενο.
Ξανακανω ζυγοσταθμιση με τους τροχους επανω...τιποτα.
Συζητω με τον μηχανικο μου...δεν μπορουμε να βρουμε λυση.
Ψαλιδια ειναι οκ...
Ακρομπαρα και ημιμπαρα οκ...τι διαολο!!!!!!!
Εχω απελπιστει. Το αμαξι ειναι μια χαρα με βολευει και με το υγραεριο κιολας και εχω σπαστει απιστευτα με το τρεμουλο ειδικα οταν βγαινω εθνικη.
Για πειτε καμμια ιδεα βρε παιδια.
να σημειωσω οτι εχουν αλλαχθει και οι βασεις παλιοτερα του μοτερ και κιβωτιου.
Με ειχε βαλει ο μηχανικος μου μια φορα να παταω γκαζι και αυτος απο κατω σηκωνε την βαση του μοτερ και το τρεμουλο εξαφανιζοταν. Θεωρησαμε οτι ηταν απο βασεις και γιαυτο αλλαχθηκαν αλλα δεν...
Να εχει αρπαξει διαφορικο ?
Ευχαριστω εκ των προτερων
Λοιπον εχω ενα Μκ6 1.6 100 αλογα και εδω και καμποσο καιρο εχω ενα προβλημα που η λυση του δεν λεει να βρεθει.
Το πηρα απο την αδερφη μου ατρακαριστο με 165.000 χλμ.
Μεχρι τοτε ολα καλα και στα 172.000 μπηκε για αλλαγη δισκοπλατω.
Τα μαστορακια του μηχχανικου επειδη ειναι επιστημονες δεν μπορουσανε λενε να βγαλουν το αμορτισερ στη συνδεση του στο κατω μερος επειδη ειχε κολλησει και το βαραγανε με σφυρι να βγει...αλλα δεν.
Τεσπα κατεβασανε ολη την αναρτηση και αλλαχτηκε το ανταλλακτικο.
Περνω το αμαξι...βγαινω στον δρομο...αρχισει να ανεβοκατεβαινει απο την αριστερη μερια λες και ειχε στραβο ολο το ημιαξονιο.
Το παω πισω αμεσως...το λυνουν...ο εσωτερικος μπιλιοφορος ειχε διαλυθει.
Αναλαμβανει φυσικα να το επισκευασει ....τωρα τι εκανε ενας Θεος ξερει.
Το θεμα ειναι οτι απο τοτε εχω τρεμουλο στο τιμονι που ξεκιναει απο τα 80 και στα 120-130 ειναι σπαστικο. Πιο ψηλα σβηνει λιγο αλλα το νιωθεις.
Αλλαζω ημιαξονιο...παλι τα ιδια.
Κανω ζυγοσταθμιση με τους τροχους επανω...εφτιαξε αρκετα αλλα παλι μετα απο κανα μηνα ιδιο θεμα.
Αλλαζω ζαντες....τις επιδιορθωνω μια και ηταν απο παλιο μου αμαξι...κανω ζυγοσταθμισεις με τροχους επανω ...τιποτα.
Κανω υπομονη...αλλαζω λαστιχα...και μολις πριν 5 μερες αλλαξα παλι...
1. Ημιαξονιο SKF Αριστερο.
2. Μουαγιε δεξια και αριστερα με ρουλεμαν...SKF.
κανω ευθυγραμμιση και ζυγοσταμιση...τιποτα. παλι τα ιδια και ειδικα με τα καινουργια μουαγιε το φαινομενο πιο ενοχλητικο μια και το δεξι ηταν λιγο αρπαγμενο.
Ξανακανω ζυγοσταθμιση με τους τροχους επανω...τιποτα.
Συζητω με τον μηχανικο μου...δεν μπορουμε να βρουμε λυση.
Ψαλιδια ειναι οκ...
Ακρομπαρα και ημιμπαρα οκ...τι διαολο!!!!!!!
Εχω απελπιστει. Το αμαξι ειναι μια χαρα με βολευει και με το υγραεριο κιολας και εχω σπαστει απιστευτα με το τρεμουλο ειδικα οταν βγαινω εθνικη.
Για πειτε καμμια ιδεα βρε παιδια.
να σημειωσω οτι εχουν αλλαχθει και οι βασεις παλιοτερα του μοτερ και κιβωτιου.
Με ειχε βαλει ο μηχανικος μου μια φορα να παταω γκαζι και αυτος απο κατω σηκωνε την βαση του μοτερ και το τρεμουλο εξαφανιζοταν. Θεωρησαμε οτι ηταν απο βασεις και γιαυτο αλλαχθηκαν αλλα δεν...
Να εχει αρπαξει διαφορικο ?
Ευχαριστω εκ των προτερων