Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Fiestaris

Original poster
Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Εδώ και 300 χιλιόμετρα (τώρα έχω 2100) ακούω ένα τρίξιμο και σήμερα ανακάλυψα ότι ακουμπώντας το χέρι μου πάνω στο πλαστικό του στερεοφωνικό, σταματά. Ίσα που ακουμπάω το χέρι μου. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλον? Δε μπορώ να το συνηθισω από τόσο νωρίς και για "μία ζωή"...
 

GTboy

Member
May 13, 2012
109
0
16
Athens
Και γω που νόμιζα ότι στα νεότερα μοντέλα θα είχε διορθωθεί το τριξιματάκι αυτό..μην στεναχωριέσαι φίλε μου γιατί απ ότι φαίνεται λίγο πολύ σε όλα τα μοντέλα ακούγεται..όχι μόνο στα Fiesta μας αλλά και σε πολλά μοντέλα της εταιρείας με παρόμοια κονσόλα..το πρόβλημα λύνεται αν τοποθετήσεις αυτοκόλλητο σφουγγαράκι η κάποιο άλλο αφρώδες υλίκο κοντά στη βάση του κουμπώματος..αλλα άντε να μπείς στη διαδικασία αυτή..κάνεις το κορόιδο..λίγο το κατεβασμένο παράθυρο..λίγο η μουσική και είσαι έτοιμος ok234  :D
 

Fiestaris

Original poster
Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Ε δε γίνεται διότι υπάρχει και ο χειμώνας και η βροχή και θες κλειστά παράθυρα. Δε ξέρω.. σπάστηκα. Στο MK6 τόσα χιλιόμετρα είχα και δεν είχε τέτοιο θέμα. Σήμερα επειδή θα περάσω από την αντιπροσωπεία για άλλο θέμα, θα τους το πω να δω τι θα μου πουν και αν μπορού να κάνουν κάτι.
 

Fiestaris

Original poster
Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Με αφορμή τρίξιμο στο κάθισμα του οδηγού (που έχω αναφέρει σε άλλο νήμα), ανέφερα και αυτό στην αντιπροσωπεία και το έφτιαξαν. Δε ξέρω τι ακριβώς έκαναν αλλά μια χαρά τώρα.
 
Mar 22, 2017
5
0
1
32
Έχω και εγώ το ίδιο τρίξιμο στο ταμπλό απο την μερία του συνοδηγού και στο κάθισμα του οδηγού .Με το που βάλεις το χέρι πάνω στο ταμλό εξαφανίζεται..
 

Fiestaris

Original poster
Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Όπως βλέπεις πιο πάνω, ακριβώς το ίδιο για το τρίξιμο στο ηχοσύστημα. Στην αντιπροσωπεία υποτίθεται το εφτιαξαν αλλα μετα απο κάποιες ημερες, άντε πάλι. Όλως τυχαίως όμως εχει εξαφανιστεί εδώ και καιρό χωρίς να κάνω κάτι. Πιστεύω ότι έχει να κάνει με τη θερμοκρασία περιβαλλοντος και την επίδραση του στο πλαστικό.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Περι τριξιματων εχω ταλαιπωρηθει πολυ τον τελευταιο καιρο.
Μερικα συμπερασματα που ειναι πολυ χρησιμα.
Οταν μας παρεδωσαν το αμαξι μας ,με δωρο τον συναγερμο οι περισσοτεροι απλα την πατησαμε.
Οι κυριοι ηλεκτρολογοι στις περισσοτερες αντιπροσωπειες ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΛΩΤΣΙΕς.
Βαζουν στο ταμπλο πισω απο το τουλαμπακι την μοναδα του συναγερμου και ολη την καλωδιωση που περισευει απο τα ρανταρ.
Αποτελεσμα να κτυπαει η μοναδα γιατι ειναι χυμα πεταμενη στον χωρο αυτο,να χτυπανε και να τριζουν τα καλωδια που ειναι ελευθερα ,και επι πλεον να τριζουν τα πλαστικα που ειναι στην κολωνα στην μπροστινη κατω δεξια γωνια του ταμπλο.
Τα πλαστικα της κολωνας ΑΠΛΑ ΤΑ ΤΡΑΒΗΞΑΝ για να περασουν τα καλωδια του δεξιου ρανταρ ,και μετα θελουν πολυ προσοχη για να κουμπωσουν αθορυβα.
Ολη αυτη η ακαταστασια ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ αν καποιος κατση με λιγο φιλοτιμο και προσοχη να τα φτιαξει.
Βγαζει λοιπον το ντουλαπακι του συνοδηγου και ειναι ολα μπροστα του  ΝΑ ΤΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ .
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ.
Το ντουλαπακι ειναι πολυ ευκολο και απλο να βγει απο εμας.
Απο κατω εχει δυο μεντρεσεδες πλαστικους ,που οι πυροι βγαινουν με ενα μικρο κατσαβιδι
σπρωχνοντας προς το εσωτερικο κεντρο του ντουλαπιου.
Βγαζουμε και τους δυο πυρους και το ντουλαπακι βγαινει μετα με ευκολια.
Ακριβως απο πισω θα βρουμε ολες αυτες τις αηδιες των ηλεκτρολογων .
Με δεματικα θα δεσουμε σταθερα τα καλωδια και μετα θα βρουμε ευκολα που θα στηριξουμε την
μοναδα του συναγερμου.
Αν εχετε διαθεση σφιχτε ελαφρα ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑΤΙ ΣΠΑΝΕ τις βιδες στηριξης της
ασφαλιοθηκης αλλα και της 4 βιδες της κεντρικης μπαρας που δενει το ταμπλο.
Ξαναβαλτε ευκολα το ντουλαπακι αφου βαλετε λιγο γρασσο στην κλειδαρια του και σφιξτε και τις βιδες της οσο το εχετε στα χερια .
Ολα αυτα κανουν τριγμους.
Ριχτε και μια ματια στο πλαινο καλλυμα της κοσνσολας που ακουμπαει στην μοκετα ,που το βγαζουν στα σερβις για την αλλαγη του φιλτρου σκονης.
Συνηθως δεν το βγαζουν ολοκληρο ,παρα το στραβωνουν γιατι βαριουνται ,με αποτελεσμα μετα
να μην μπαινει στην θεση του σωστα ΚΑΙ ΤΡΙΖΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΒΑΣΗ ΤΟΥ
ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩς ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΦΙΕΣΤΑ.
Ελπιζω να βοηθησα.
Σημειωστε οτι το καθισμα του συνοδηγου κανει ενα ελαχιστο τριξιμο η μικρο κτυπηματακι
μονο οταν ειναι τερμα πισω τραβηγμενο.
Σε αλλη θεση ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΚΑΕΙ.
Ελπιζω να βοηθησα.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Να συμπληρώσω ότι όποιος αποπειραθεί να κἀνει αυτή την δουλειά πρέπει να προσέξει πολύ γιατί ότι τραβέρσες μεταλλικές υπάρχουν εκεί μέσα, και γενικά πίσω από το ταμπλώ,  είναι αβαφες , σκουριασμένες (μετά από κάποιο χρονικό διάστημα ) και από τις ακμές τους εξέχουν τα γρέζια που κόβουν σαν ξυράφι.
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
Το πιο ηλιθιο πραγμα με τις αντιπροσωπειες ειναι η βιασυνη γιαυτο βγαινει παντα τσαπατσοδουλεια και τρεχουμε εμεις μετα και οτι δεν μπορεις να εισαι παρον στην εργασια το εχω υποστει και αυτο.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Επισης ξεχασα να γραψω οτι,οσοι πηραν δωρο αισθητηρες οπισθεν  εχουν τα εξης προβληματα.
Πισω  στην πλευρα του οδηγου βαζουν τον βομβητη  στην  εταζερα την σταθερη απο κατω,εκει προχειρα κολημενη με την ανυπαρχτη κολλα της, καταφερνη να μεινει κολλημενο μονο για λιγες ημερες,μετα κρεμαει και κοπαναει.
Η καλωδιωση που τρεχει απο αυτην για τους αισθητηρες περναει κατω απο το αμαξι απο μια ελαστικη ταπα αμαξωματος την οποια οι γατοι την σκιζουν και περνανε τα καλωδια για τους αισθητηρες.
Απο εκει μπαινουν νερα στην καροτσα,σε δυνατη βροχη.
Τα καλωδια λοιπον που τρεχουν το μηκος του προφυλακτηρα ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ  να τα αφηνουν
εντελως χυμα να κρεμωνται μεχρι τους αισθητηρες.
Αυτα λοιπον πρεπει να στερεωθουν με δεματικα οπου βρουμε καλλιτερα χωρις να ειναι πολυ τεντωμενα,αλλοιως κτυπανε και κανουν θορυβο στην καμπινα χωρις να μπορουμε ευκολα να
τον εντοπισουμε απο μεσα.
Σε φασαρια που εκανα για αυτες τις βλακειες ,μου απαντησαν ,οτι δεν φτανει που μου τα εκαναν
και δωρο ,ΦΩΝΑΖΩ και οτι κανεις ηλεκτρολογος δεν τα στερεωνει η βαζει μονωτικο στο λαστιχο που βγαινουν τα καλωδια.
Τα συμπερασματα δικα σας.
 

nsofi

New member
Aug 14, 2014
66
0
6
KARBY said:
Περι τριξιματων εχω ταλαιπωρηθει πολυ τον τελευταιο καιρο.
Μερικα συμπερασματα που ειναι πολυ χρησιμα.
Οταν μας παρεδωσαν το αμαξι μας ,με δωρο τον συναγερμο οι περισσοτεροι απλα την πατησαμε.
Οι κυριοι ηλεκτρολογοι στις περισσοτερες αντιπροσωπειες ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΛΩΤΣΙΕς.
Βαζουν στο ταμπλο πισω απο το τουλαμπακι την μοναδα του συναγερμου και ολη την καλωδιωση που περισευει απο τα ρανταρ.
Αποτελεσμα να κτυπαει η μοναδα γιατι ειναι χυμα πεταμενη στον χωρο αυτο,να χτυπανε και να τριζουν τα καλωδια που ειναι ελευθερα ,και επι πλεον να τριζουν τα πλαστικα που ειναι στην κολωνα στην μπροστινη κατω δεξια γωνια του ταμπλο.
Τα πλαστικα της κολωνας ΑΠΛΑ ΤΑ ΤΡΑΒΗΞΑΝ για να περασουν τα καλωδια του δεξιου ρανταρ ,και μετα θελουν πολυ προσοχη για να κουμπωσουν αθορυβα.
Ολη αυτη η ακαταστασια ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ αν καποιος κατση με λιγο φιλοτιμο και προσοχη να τα φτιαξει.
Βγαζει λοιπον το ντουλαπακι του συνοδηγου και ειναι ολα μπροστα του  ΝΑ ΤΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ .
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ.
Το ντουλαπακι ειναι πολυ ευκολο και απλο να βγει απο εμας.
Απο κατω εχει δυο μεντρεσεδες πλαστικους ,που οι πυροι βγαινουν με ενα μικρο κατσαβιδι
σπρωχνοντας προς το εσωτερικο κεντρο του ντουλαπιου.
Βγαζουμε και τους δυο πυρους και το ντουλαπακι βγαινει μετα με ευκολια.
Ακριβως απο πισω θα βρουμε ολες αυτες τις αηδιες των ηλεκτρολογων .
Με δεματικα θα δεσουμε σταθερα τα καλωδια και μετα θα βρουμε ευκολα που θα στηριξουμε την
μοναδα του συναγερμου.
Αν εχετε διαθεση σφιχτε ελαφρα ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑΤΙ ΣΠΑΝΕ τις βιδες στηριξης της
ασφαλιοθηκης αλλα και της 4 βιδες της κεντρικης μπαρας που δενει το ταμπλο.
Ξαναβαλτε ευκολα το ντουλαπακι αφου βαλετε λιγο γρασσο στην κλειδαρια του και σφιξτε και τις βιδες της οσο το εχετε στα χερια .
Ολα αυτα κανουν τριγμους.
Ριχτε και μια ματια στο πλαινο καλλυμα της κοσνσολας που ακουμπαει στην μοκετα ,που το βγαζουν στα σερβις για την αλλαγη του φιλτρου σκονης.
Συνηθως δεν το βγαζουν ολοκληρο ,παρα το στραβωνουν γιατι βαριουνται ,με αποτελεσμα μετα
να μην μπαινει στην θεση του σωστα ΚΑΙ ΤΡΙΖΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΒΑΣΗ ΤΟΥ
ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩς ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΦΙΕΣΤΑ.
Ελπιζω να βοηθησα.
Σημειωστε οτι το καθισμα του συνοδηγου κανει ενα ελαχιστο τριξιμο η μικρο κτυπηματακι
μονο οταν ειναι τερμα πισω τραβηγμενο.
Σε αλλη θεση ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΚΑΕΙ.
Ελπιζω να βοηθησα.
Πολύ και άριστα μάλιστα. Και στο δικό μου όπως τα περιγράφεις τα βρήκα. Εμένα που μου έχει πέσει ανασπτήρας μέσα σε μία σχψισμή που αφήνει το χειρόφρενο στη βάση του πως βγαίνει; πρέπει κάτι να ξηλώσω;
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread