Επειδή έψαξα λιγάκι σχετικά με το ΕVO AFR Μeter βλέπω ότι αναγράφουν ότι στο πακέτο έχει και τον αισθητήρα wideband. Εάν όντος αληθεύει ότι έρχεται αυτό που βρήκες και με τον αισθητήρα σε αυτά τα λεφτά τότε είναι πολύ καλή η τιμή του.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι αξιόπιστο στις μετρήσεις που θα παίρνει όπως επίσης δεν μπορώ ν ξέρω πόσο καιρό θα σου κρατήσει ο αισθητήρας η ακόμα και το πώς καλιμπράρετε (αν και το τελευταίο θα το έχει και στις οδηγίες νομίζω).
Τώρα πες ότι το παίρνεις… πως σκοπεύεις να το συνδέσεις? Που θα βάλεις τον αισθητήρα (εάν υπάρχει τελικά)?
Φοράς μαμά πολλαπλή εξαγωγής? Εάν ναι τότε θα σε παιδέψει αρκετά στο να το κάνεις να δουλεύει σωστά. Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα παίρνεις και 100% σωστές πληροφορίες από τον αισθητήρα.
Η τοποθέτηση του αισθητήρα (η θέση του αλλά και η γωνία του είναι το παν) και μετά είναι το πόσο γρήγορο αισθητήρα έχει αλλά και το όργανο σαν όργανο.
Για ποια δουλειά το χρειάζεσαι αυτό?? έχεις κάνει κάποιες βελτιώσεις στο αμάξι σου?
Eιναι prosport και μου κοστισε 142 ευρω με αγορα κατευθειαν απο το εργοστασιο.Να δουμε τωρα και ποσο καιρο θα κρατησει η αν θα βγαλει καποιο προβλημα.Το καλο ειναι οτι βρισκω ανταλλακτικα σε καλη τιμη αν χρειαστει.
Πολύ καλή και διακριτική τοποθέτηση, είδα και τα 2 βιντεάκια, νωρίτερα. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι εαν τρυπήθηκε το χταπόδι να γίνει καινούρια μούφα για το wideband, ή απλά βγήκε ο 1ος λ για να μπεί ο wideband και δώθηκαν επιστροφές καλωδιων απο το wideband προς το αμάξι (ecu)
Στην ουσία τα νούμερα σε ενδιαφέρουν τα led είναι περισσότερο να σου τραβήξουν την προσοχή εάν πχ είσαι με τέρμα γκάζι και ξαφνικά δεις τα led να γίνονται πορτοκαλή η ακόμα χειρότερα κόκκινα τότε κάτι δεν πάει καλά κόβεις αμέσως και τσεκάρεις.
Νίκο τα led μπορούμε να τα απομονώσουμε και να έχουμε σε λειτουργία μόνο τα νούμερα?
Δηλαδή σε ένα αμάξι που έχει πρόγραμμα (γενικά μιλάω,μπορεί να συμβεί σε οποιόν δήποτε)και βάζει WD και στο πάτημα του φουλ γκαζιού δει κόκκινα δεν ξαναζορίζει το αμάξι μέχρι να ρυθμιστεί σωστά?
Ρε συ τα led αντιπροσωπευουν τα νουμερα που δειχνει το wideband.Δεν απομονωνονται.
Δηλαδη αν ειναι πλουσιο ειναι πρασινα και οσο φτωχαινει γινετε πορτοκαλι και κοκκινο.Το wideband απλα ειναι ενα οργανο που σε ενημερωνει πως δουλευει το afr του αυτοκινητου και μεσω αυτου μπορεις να δεις πως το επηρεαζουν οι μετατροπες που κανεις.
Οταν θα το συνδεσεις να εισαι σιγουρος οτι θα δεις ολους τους χρωματισμους giggle .Απλα αυτο που σε ενδιαφερει ειναι στο πατα(με φουλ γκαζι) που θα κυμαινεται.
υπαρχει και ΑΕΜ με ηχητικό σημα που σε προειδοποιει για φτωχο μιγμα σε τερμα γκαζι και μαλιστα το ρυθμιζεις εσυ πόσο (πχ πάνω απο 13.5:1). έτσι έχεις το κεφαλι σου ησυχο και δεν χρειαζεται να μενεις "κολημμένος" στο όργανο...