- Thread starter
- #1
Από το Νοέμβρη του 1957 λειτουργεί η πίστα της Ξερόλιμνης στην Καλιφόρνια της Αμερικανίας, φίλε συνφιεστούχε... Στην αρχή ήταν μικρότερη σε μήκος -μόνο 1,9 μίλια- αλλά από τις αρχές του '80 την επέκτειναν στα 2,2. Ήδη από '95-'96 συζητιέται η περαιτέρω επέκτασή της, για να φιλοξενούνται ανετότερα τα Indycars...
Μιλάμε για έκταση τώρα -όχι αστεία. Φκιαγμένη ανάμεσα στις περιοχές Monterey και Salinas, σε λοφώδες ανάγλυφο, έχει φιλοξενήσει τα τελευταία 50 σχεδόν χρόνια μέγιστα ονόματα αγωνιζoμένων αλλά και αγώνων αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, ειδικά του Αμερικάνικου Πρωταθλήματος.
Mario Andretti, Jacques Villeneuve και Helio Castroneves έχουν ζωγραφίσει εκεί μέσα...
Εδώ, επί παραδείγματι, βλέπεις την Porsche της κλάσης GT των Lieb και Dumas να ροβολάει προς την καρώ σημαία...
Πάλι πορσικό εδώ, αυτή τη φορά των Van Overbeek (Ολλανδία μυρίζει εδώ...) και Law.
Για να μην αφήσουμε απ'έξω τους γνωστούς και μη εξαιρετέους J.J. Lehto και Werner με το Audi R8.
Μάλλον απλή σε χάραξη η Ξερόλιμνη, αλλά στην πράξη δείχνει διαφορετική...
Βλέπεις, φίλε συνφιεστούχε, στο παραπάνω διάγραμμα εκείνο το "αγκαθάκι", που το λένε Corkscrew; Ε, άντε γεια! Αυτό είναι όλα money στην ιστορία μας... Για πάρε λίγο μάτι...
Αυτή είναι μια φωτό από τα 1967, όπου παίρνει κανείς μια γεύση από Corkscrew. Πρόκειται για ένα μέτριο chicane από αριστέρα σε δεξιά, το οποίο σε οδηγεί από το μέγιστο υψομετρικά σημείο της πίστας, κατά την είσοδό του, στο ελάχιστο υψομετρικά, κατά την έξοδό του.
Και καλά η έξοδος...Η είσοδος όμως, από κει που έρχεσαι πλακωμένος από παρατεταμένες ευθειοκαμπές, σε αναγκάζει, όχι απλά να μπεις στη μέτρια αριστερή, αλλά και ν'αλλάξεις και... υψόμετρο, μιας και η αριστερή αυτή είναι σαφώς κατηφορική! Και καλά τα σχετικά αδύναμα αυτοκίνητα... Λίγη προσοχή και αντιμετωπίζεται το θέμα. Τα δυνατά όμως, χρειάζονται χειρουργικό χειρισμό, έτσι ώστε, αφ'ενός να μη βρεθούν στον αέρα(!), αλλά και ούτε να "κόψουν" υπερβολικά και χάσουν άσκοπα χρόνο. Οι δύο Can-Ams, που βλέπεις, φίλε συνφιεστούχε, στην παραπάνω φωτό, σίγουρα θα δυσκολεύτηκαν αρκετά εκεί.
Για του λόγου το αληθές βλέπουμε πάλι το Audi R8 των Lehto-Werner στην Corkscrew. Χαρακτηριστικό το "βούτηγμα" του αυτοκινήτου κατά την είσοδό του...
Αλλά και τη Zytek των Minassian και Campbell-Walter.
Ακόμη και ο Παγκόσμιος Â Άγνωστος Nordvinden αντιμετωπίζει μείζον πρόβλημα να καθαρίσει σωστά το εν λόγω chicane:
...Στο X-box και στο PS2, εννοείται... (τις περισσότερες φορές το "ισιώνει" το άτιμο, οργώνοντας το διπλανό χωραφάκι, συντομεύει και τη διαδρομή της πίστας και ησυχάζει!)
Όσο γι'αυτήν την πιστάρα της Ξερόλιμνης, φίλε συνφιεστούχε, είναι περισσότερο γνωστή με το κονκισταδόρικο όνομά της:
LAGUNA SECA. Όνομα βαρύ σαν ιστορία...
Μιλάμε για έκταση τώρα -όχι αστεία. Φκιαγμένη ανάμεσα στις περιοχές Monterey και Salinas, σε λοφώδες ανάγλυφο, έχει φιλοξενήσει τα τελευταία 50 σχεδόν χρόνια μέγιστα ονόματα αγωνιζoμένων αλλά και αγώνων αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, ειδικά του Αμερικάνικου Πρωταθλήματος.
Mario Andretti, Jacques Villeneuve και Helio Castroneves έχουν ζωγραφίσει εκεί μέσα...
Εδώ, επί παραδείγματι, βλέπεις την Porsche της κλάσης GT των Lieb και Dumas να ροβολάει προς την καρώ σημαία...
Πάλι πορσικό εδώ, αυτή τη φορά των Van Overbeek (Ολλανδία μυρίζει εδώ...) και Law.
Για να μην αφήσουμε απ'έξω τους γνωστούς και μη εξαιρετέους J.J. Lehto και Werner με το Audi R8.
Μάλλον απλή σε χάραξη η Ξερόλιμνη, αλλά στην πράξη δείχνει διαφορετική...
Βλέπεις, φίλε συνφιεστούχε, στο παραπάνω διάγραμμα εκείνο το "αγκαθάκι", που το λένε Corkscrew; Ε, άντε γεια! Αυτό είναι όλα money στην ιστορία μας... Για πάρε λίγο μάτι...
Αυτή είναι μια φωτό από τα 1967, όπου παίρνει κανείς μια γεύση από Corkscrew. Πρόκειται για ένα μέτριο chicane από αριστέρα σε δεξιά, το οποίο σε οδηγεί από το μέγιστο υψομετρικά σημείο της πίστας, κατά την είσοδό του, στο ελάχιστο υψομετρικά, κατά την έξοδό του.
Και καλά η έξοδος...Η είσοδος όμως, από κει που έρχεσαι πλακωμένος από παρατεταμένες ευθειοκαμπές, σε αναγκάζει, όχι απλά να μπεις στη μέτρια αριστερή, αλλά και ν'αλλάξεις και... υψόμετρο, μιας και η αριστερή αυτή είναι σαφώς κατηφορική! Και καλά τα σχετικά αδύναμα αυτοκίνητα... Λίγη προσοχή και αντιμετωπίζεται το θέμα. Τα δυνατά όμως, χρειάζονται χειρουργικό χειρισμό, έτσι ώστε, αφ'ενός να μη βρεθούν στον αέρα(!), αλλά και ούτε να "κόψουν" υπερβολικά και χάσουν άσκοπα χρόνο. Οι δύο Can-Ams, που βλέπεις, φίλε συνφιεστούχε, στην παραπάνω φωτό, σίγουρα θα δυσκολεύτηκαν αρκετά εκεί.
Για του λόγου το αληθές βλέπουμε πάλι το Audi R8 των Lehto-Werner στην Corkscrew. Χαρακτηριστικό το "βούτηγμα" του αυτοκινήτου κατά την είσοδό του...
Αλλά και τη Zytek των Minassian και Campbell-Walter.
Ακόμη και ο Παγκόσμιος Â Άγνωστος Nordvinden αντιμετωπίζει μείζον πρόβλημα να καθαρίσει σωστά το εν λόγω chicane:
...Στο X-box και στο PS2, εννοείται... (τις περισσότερες φορές το "ισιώνει" το άτιμο, οργώνοντας το διπλανό χωραφάκι, συντομεύει και τη διαδρομή της πίστας και ησυχάζει!)
Όσο γι'αυτήν την πιστάρα της Ξερόλιμνης, φίλε συνφιεστούχε, είναι περισσότερο γνωστή με το κονκισταδόρικο όνομά της:
LAGUNA SECA. Όνομα βαρύ σαν ιστορία...