Είναι βέβαιο ότι είναι θερμοστάτης. Ο θερμοστάτης είναι εξάρτημα που "γερνάει" και δεν ανοίγει όταν πρέπει και όσο πρέπει η είναι μόνιμα ανοιχτός. Οταν ανάβει και η δεύτερη γραμμή της ένδειξης , η θερμοκρασία ψυκτικού είναι γύρω στους 55 βαθμούς. Μου έχει συμβεί ακριβώς το ίδιο και τον άλλαξα. Άλλαξε τον το συντομώτερο γιατί πέραν των άλλων με την χαμηλή θερμοκρασία αυξάνεται και υπερβολικά η κατανάλωση. Βέβαια συζητάμε γιά τον κύριο θερμοστάτη που βρίσκεται στο πλάι του κινητήρα , πάνω από το σαζμάν. Ο άλλος, δευτερεύων , δεν ξέρω τι συμπτώματα δείχνει, αλλά είναι πολύ δύσκολο να αλλαχθεί βρίσκεται χωνευτός στο μπλοκ, πίσω από τον εναλλάκτη και πρέπει να ξηλωθούν πολλά εξαρτήματα.