Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

stantonop

Original poster
Rookie
Jul 7, 2011
12
0
0
Καλησπέρα σας.
Τελευταία είχα μια πολυ μικρή απώλεια παραφλου, αμελητέα ποσότητα.
Τις τελευταίες μέρες, μόνο στο πρώτο πρωινό ξεκίνημα ακούγεται το νερό, ένας θόρυβος σαν να έχει αέρα μέσα στο κυκλωμα, ή σαν να γεμίζεις ένα ποτήρι με νερό. Σαφώς εχει μια απώλεια στο παγουρι αλλά μικρή, υστερα καθόλη την διάρκεια της ημέρας δεν ακούγεται τίποτα και επίσης δεν υπάρχει απωλεια... Διαρροή δεν μπορώ να εντοπίσω πουθενά
Υπόψιν έχω αλλάξει θερμοστάτη προ 2ετιας
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Είναι η πρώτη κυκλοφορία του ψυκτικού υγρού μέσα στο κύκλωμα του καλοριφέρ, μάλλον θέλει μια μικρή -και καλή- εξαέρωση το κύκλωμα συνολικά.
 

stantonop

Original poster
Rookie
Jul 7, 2011
12
0
0
The Ace said:
Είναι η πρώτη κυκλοφορία του ψυκτικού υγρού μέσα στο κύκλωμα του καλοριφέρ, μάλλον θέλει μια μικρή -και καλή- εξαέρωση το κύκλωμα συνολικά.
Και η απώλεια του παραφλου;;
Αυτό με προβληματιζει...
 
May 27, 2020
170
28
28
26
Μοντέλο
MK6
Αυτο μπορει να ειναι απο ραγισμα στο δοχειο διαστολης η απο την ταπα του δοχειου αμα ειναι after market. Εχεις υπολογισει περπου ποσο χανει; Ενα λιτρο περιπου στο διμηνο η σε λιγοτερο απο μηνα; Βαλε μπροστα και ανοιξε το καπο για 5-10 λεπτα και προσπαθησε να κατσλαβεις.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
stantonop said:
The Ace said:
Είναι η πρώτη κυκλοφορία του ψυκτικού υγρού μέσα στο κύκλωμα του καλοριφέρ, μάλλον θέλει μια μικρή -και καλή- εξαέρωση το κύκλωμα συνολικά.
Και η απώλεια του παραφλου;;
Αυτό με προβληματιζει...

Αν μιλάμε για 100ml από την τελευταία φορά που ελέγχθηκε, τότε μπορεί να είναι εντελώς τυχαίο, από λάθος ή κάτι στιγμιαίο που δεν επαναλήφθηκε. Κανονικά δεν πρέπει να χάνεται καθόλου, αλλά αυτό εξαρτάται από τα χλμ και την κατάσταση του οχήματος.

Επίσης αν είναι πολύ μικρή η απώλεια, τότε είναι και εξαιρετικά δύσκολο ή και αδύνατο να βρεις τι φταίει...
 

stantonop

Original poster
Rookie
Jul 7, 2011
12
0
0
Η απώλεια υπολογίζεται από τους δυο δείκτες, min-max, έχει τυχει σε διάστημα μιας εβδομάδας και άλλοτε ένα μηνα+
 
May 27, 2020
170
28
28
26
Μοντέλο
MK6
stantonop said:
Η απώλεια υπολογίζεται από τους δυο δείκτες, min-max, έχει τυχει σε διάστημα μιας εβδομάδας και άλλοτε ένα μηνα+

Εαν χανεις τοση ποσοτητα σε μια εβδομαδα σιγουρα θα εχει μεγαλα ραγισματα η θα χανει η ταπα. Δε γινεται να μην το προσεξες, θα εχει σημαδια "στεγνου" παραφλου απο εκει που χανει.
 

stantonop

Original poster
Rookie
Jul 7, 2011
12
0
0
Κάτω στο έδαφος δεν υπάρχει ποτε στάμπα ουτε μυρίζει κάτι υποπτο, επλυνα τον κινητήρα προχυες να έχω καλυτερη εικόνα αλλά ακόμη τίποτα...
Το πιο περιεργι είναι ο θόρυβος αυτός, πρωτοφανής...
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Δηλαδή πόση είναι τελικά η απώλεια ? Αν έχεις χάσει από max σε min (συνήθως 500-750ml, δεν θυμάμαι απέξω ακριβώς) μέσα σε μια βδομάδα, τότε είναι σημαντική απώλεια και πρέπει να το ελέγξεις διεξοδικά. Επίσης αυτό δικαιολογεί και τον ήχο, εφόσον χάνεις ψυκτικό, αυτό δημιουργεί θύλακες αέρα, η ροή των οποίων δημιουργεί αυτό το κελάρισμα υγρού που ακούς.

Η απώλεια ψυκτικού μπορεί να γίνει μόνο με 2 τρόπους, διαρροή "εκτός" κινητήρα (κολλάρα, ψυγείο, αντλία, τάπα κλπ) ή "εντός" κινητήρα (διαρροή εντός θαλάμων και κάψιμο). Το πρώτο φαίνεται πιο εύκολα και είναι σχετικά φθηνό, το δεύτερο πρέπει να το ελέγξεις με ειδικό μηχάνημα και είναι πολύ ακριβή επισκευή. Υπάρχει και ένα ενδιάμεσο στάδιο που περνάει συμπίεση στο κύκλωμα ψύξης και σπρώχνει το ψυκτικό εκτός κυκλώματος (υπερχειλίζει).

Θέλει διεξοδικό έλεγχο και τις κατάλληλες μετρήσεις.
 

stantonop

Original poster
Rookie
Jul 7, 2011
12
0
0
Η απώλεια δεν είναι σταθερή, που σημαίνει ότι σήμερα μπορεί να χάσω πχ 200-400 ml και ξανά να χάσω μετά από 2-3 βδομάδες.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Αν μπορείς να σκεφτείς πως γίνεται και να συνδέσεις με ειδικές περιστάσεις, χρήση (π.χ. το πιέζεις παραπάνω) ή καιρό, τότε ίσως μπορέσεις να δεις γιατί συμβαίνει. Πάντως αν μετρήσεις (σωστά, ε ?) πριν και μετά και έχεις χάσει 400ml μέσα σε μια μέρα χωρίς να μπορείς να διακρίνεις διαρροή, δεν μου ακούγεται πολύ ευοίωνο...

Υπόψιν ότι υπάρχουν διαρροές που συμβαίνουν μόνο υπό συγκεκριμένες συνθήκες, άρα θα πρέπει να το αναλύσεις αρκετά στο μυαλό σου για να δεις τι μπορεί να την προκαλεί.
 
May 27, 2020
170
28
28
26
Μοντέλο
MK6
Πραγματι, τοσο μεγαλη ποσοτητα χωρις εμφανη σημεια διαρροης ακουγεται σοβαρο. Αλλα μηπως φταιει και το αντιψυκτικο; Δηλαδη αυτο που θελει το fiesta πρεπει να διαλυεται 1 προς 1 με νερο βρυσης, ουτε απιονισμενο, ουτε ετοιμο αντιψυκτικο "απο τα lidl". Εισαι σιγουρος οτι εχεις το σωστο αντιψυκτικο; Εσυ το εβαλες ή καποιο συνεργειο;
 

stantonop

Original poster
Rookie
Jul 7, 2011
12
0
0
Στρατηςς said:
Πραγματι, τοσο μεγαλη ποσοτητα χωρις εμφανη σημεια διαρροης ακουγεται σοβαρο. Αλλα μηπως φταιει και το αντιψυκτικο; Δηλαδη αυτο που θελει το fiesta πρεπει να διαλυεται 1 προς 1 με νερο βρυσης, ουτε απιονισμενο, ουτε ετοιμο αντιψυκτικο "απο τα lidl". Εισαι σιγουρος οτι εχεις το σωστο αντιψυκτικο; Εσυ το εβαλες ή καποιο συνεργειο;

Εχω ακριβώς το ίδιο με αυτό που δίνει ο κατασκευαστής.

Θα ξεκινήσω πρωτα με μια εξαέρωση που είναι το ευκολότερο και υστερα παμε στα υπόλοιπα.
Στην αρχή υποψιαζομουν το καλοριφέρ αλλά δεν βρήκα ποτε διαρροή μέσα.

Δεν με προβληματιζει τόσο η διαρροή που είναι ελάχιστη και όχι συχνή αλλά περισσότερο ο θόρυβος, είναι περίεργο να έχει αέρα μέσα
 

dim41

Newbie
Jan 2, 2020
4
0
1
46
Θα πρότεινα να κάνεις έναν έλεγχο και στις σωληνώσεις. Ίδια περίπτωση είχα και σε διαφορετικές ημέρες άλλοτε έχανα λίγο παραφλού και αν ήταν "ζεστές ημέρες" περισσότερο.
Στην αρχή έχανε από το επάνω κολάρο και στο τέλος από τον σύνδεσμο που πηγαίνει στο καλοριφέρ.
 

stantonop

Original poster
Rookie
Jul 7, 2011
12
0
0
Μόλις γυρισα σπιτι και λόγω ζέστης είπα να το ελέγξω...

Λοιπόν, το έβαλα μπροστά και διέκρινα φυσαλίδες μέσα στο δοχείο. Οι φυσαλίδες έβγαιναν από το σωληνακι με τα επιστρεφομενα, πηγα να ελέγξω το κουμπωμα του επάνω στο ψυγείο που είναι και το "πηρα" στο χέρι, κοινός έσπασε

Περιμένω τώρα το ανταλλακτικό και ευχομαι να ήταν αυτό

Κόστος 27€, το γνήσιο
 

stantonop

Original poster
Rookie
Jul 7, 2011
12
0
0
Επανέρχομαι στο θέμα καθώς προεκυψαν νέα δεδομένα.

Το πρόβλημα εξακολουθούσε τις πρωτες πρωινες ώρες ειδικά τις τελευταίες μέρες λόγω χαμηλής θερμοκρασίας. Εχθές για πρωτη φορα έχασα υγρά στο έδαφος οπότε και εντοπίστηκε το πρόβλημα.

Το καπάκι του θερμοστάτη (είχε αντικατασταθεί προ ετών) εκεί που εφαρμοζόταν στον κορμό του κινητήρα είχε κάνει μια καμπυλότητα με αποτέλεσμα να έχει διαρροή, πιθανολογώ από αστοχία υλικού ή απότομες μεταβολές θερμοκρασίας

Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread