Nα πω κι εγώ ότι πέρα από το πρόβλημα που αναφέρει ο KARBY παραπάνω και είναι λίγο μανίκι να φτιαχτεί, αν υφίσταται, οπωσδήποτε σιγουρέψου ότι δε χρησιμοποιείς την ανακύκλωση. Όταν είναι ανοιχτή η ανακύκλωση του αέρα σε βροχερή μέρα, τότε σίγουρα θα θολώσει το παρπρίζ.
Επίσης, μπορείς να κάνεις το εξής, καθάρισε πολύ καλά (2-3 φορές) το τζάμι με βρεγμένο και μετά καθαρό μαλακό πανί, προκειμένου να σιγουρέψεις ότι έχει φύγει η "γλίτσα" της υγρασίας που συσσωρεύεται όταν θολώνει το τζάμι. Μπορείς να κάνεις το ίδιο και σε όλα τα περιφερειακά (και πίσω) τζάμια του αυτοκινήτου.
Δοκίμασε σε βροχερή μέρα να δουλεύεις μόνο το καλοριφέρ στο μέσο περίπου της θερμοκρασίας (αν έχεις αναλογικό) ή στους 20-21 βαθμούς αν έχεις κλιμά. Χωρίς ανοιχτό A/C και χωρίς ανακύκλωση. Δες πως θα συμπεριφερθεί. Και αν σου θολώσει ελάχιστα, αύξησε την ταχύτητα του ανεμιστήρα και ΜΗΝ ανάψεις A/C. Aν ξεπεράσεις αυτό το πρόβλημα, τότε θα είσαι ΟΚ.
Γενικά έχω παρατηρήσει ότι όταν δουλεύεις το A/C το χειμώνα για ξεθόλωμα, μετά θολώνουν για πλάκα τα τζάμια. Αν δουλεύεις μόνο καλοριφέρ, τότε δε θολώνουν σχεδόν ποτέ. Δεν μιλάω βέβαια για την περίπτωση που μπεις μέσα στο αυτοκίνητο ενώ ρίχνει κατακλυσμό και είσαι βρεγμένος με βρεγμένα παπούτσια-μπουφάν κλπ. και μια βρεγμένη ομπρέλα, τότε σίγουρα πάλι θα υπάρξει θόλωμα γιατί έχεις μεταφέρει υγρασία μέσα στην καμπίνα.
Τέλος, μπορείς να πάρεις ένα κουτάκι αφύγρανσης (τα πουλάνε στα σούπερ μάρκετς) και να το αφήσεις μέσα στο αυτοκίνητο π.χ. για μια εβδομάδα. Κόλλησέ το και στο πατάκι πίσω π.χ. με χαρτοταινία για να μην κόβει βόλτες ενώ κινείς το αυτοκίνητο. Και δες αν έχει γεμίσει μετά τη μία εβδομάδα. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε μάλλον από κάπου μπαίνει νερό στην καμπίνα. Από το παρμπρίζ; Από το καλοριφέρ; Από κάπου αλλού; Θα πρέπει να το ψάξεις περαιτέρω...