Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Body
Bodystyle Hatchback
Doors 3,5
Seating capacity 5

Powertrain


Type of engine In-line

Cylinders 4

Engine installation Front mounted engine, transversee

Cubic capacity 1388 cm³
84 cu.in.

Max. power output 71 kW
96 PS
~ 94 hp
@ 5750 rpm

Bore x Stroke 76.0 x 76.5 mm

Compression ratio 11.0:1

Valves per cylinder 4

Valvetrain Dual Over-Head Cam (DOHC)

Fuel injection Multipoint injection

Charger None

Max. Torque 128 Nm
94 lbs ft
@ 4200 rpm

Drivetrain serial Front wheel drive

Manual gearbox 5

Automatic transmission 5

Displacement-to-power
ratio 51.1 kW/l
69.1 PS/l
~ 67.7 hp/l

Performance
0 to 100 km/h 12.2 sec.
0 to 62 mph)

Top speed 175 km/h
~ 108 mph

Weight-to-power ratio 13.6 kg/kW
10.0 kg/PS
~ 10.2 kg/hp

Chassis & Suspension

Front
Transverse control arm
Spring strut
Transverse stabilizer

Rear
Torsion beam trailing arm axle
Coil spring

Power steering serial

Front brakes Disc brakes, inner-vented

Rear brakes Drum brakes

Tyre dimensions 195/55 R 15 H

Dimensions
Wheelbase 2489 mm (97.9 in)
Front track 1473 mm (57.9 in)
Rear track 1460 mm (57.4 in)
Overall length 3950 mm (155.5 in)
Overall width 1722 mm (67.7 in)
Overall height 1481 mm (58.3 in)

Weights

Unloaded curb weight 966 kg (2129 lbs)

Max. permissible 1490 kg (3284 lbs)

Payload 800 kg (1763 lbs)

Permitted trailer load, braked - kg (0 lbs)

Capacity
Cargo volume min. 295 l (10.4 ft³)

Cargo volume max. 979 l (34.5 ft³)

Tank capacity 45 l (11.8 gal.US)

Fuel consumption

Recommended fuel Premium unleaded, 95 RON

Ø-Consumption 5.7 l/100 km
~ 41.26 mpg

Reach ~ 789 km
~ 490 miles

CO2 emissions 136.8 CO2 g/km
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
να υποθεσω οτι συμφωνα με αυτο ο 1.4 δεν εχει ΤiVCT.. Και πως βγαζει τα 96 άλογα? Ναι μεν έχει πολύ καλύτερη πολλαπλη εισαγωγής απο το μοτερ με τα 80 άλογα (είναι ίδια σε σχήμα με του 1.6 ΤiVCT). Μήπως βγάλαμε κανένα λαυράκι? (Τα καπάκια είναι ίδια με το 1.4 80ΗΡ)

ααα έχει και 11:1 συμπίεση. Αυτό με τα 80 έχει 10:1.

Πιθανό συμπερασμα: Με πλανισμα στο καπάκι, πολλαπλή εισαγωγής και προγραμμα στο 14αρι με τα 80 άλογα θα έχουμε +15 άλογα?
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
94 -95 αλογα μετυχαινουμε με φιλτο,προγραμμα και ενα ελευθερο τελικο.πλαναρισματα, πολλαπλες κτλ ανεβαινει πιο πανω
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern_sun said:
94 -95 αλογα μετυχαινουμε με φιλτο,προγραμμα και ενα ελευθερο τελικο.πλαναρισματα, πολλαπλες κτλ ανεβαινει πιο πανω

Ναι εννοω με νορμαλ φιλτρα εξτμισεις, κλπ. Προσπαθω να "απομονώσω" το κέρδος με συμπίεση και πολλαπλή μονο. Αν είναι όπως τα είπα τότε με εξατμιση, φίλτρο πολλαπλή, συμπίεση, πρόγραμμα πρεπει να μαστε στα 94+15= 109 άλογα. Εφικτό μου φαίνεται.
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Παντα κραταω μικρο καλαθι,επειδη την εχω πατησει αρκετες φορες απο προσωπικη εμπειρια.Τα αλογα δυστυχως δεν μοιραζονται οσο ευκολα θελουμε να πιστευουμε
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Γνωριζει κανεις τι μαρκα εγκεφαλο φοραει το μκ7 1,4?
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
μηπως μπαινει η χαρτογραφηση απο το μκ7 1,4 στο μκ6 1,4
δεν ξερω ρωταω
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mexico said:
μηπως μπαινει η χαρτογραφηση απο το μκ7 1,4 στο μκ6 1,4
δεν ξερω ρωταω

Όχι αυτό δεν γίνεται γιατι έχουν διαφορετικό εγκέφαλο. Το Μκ6 έχει siemens SIM 210R. Αλλα και πάλι δεν είναι εκεί η διαφορά τους η μεγάλη

Το 14αρι  βγάζει 96 άλογα κυρίως λόγο της πιο καλοσχεδιασμένης πολλαπλής εισαγωγής.
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
μπαινει στο μκ6 ?
γιατι ξερω το μκ7 την εχει απο την αλλη τη πεταλουδα
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
μακαρι να βγαλουμε κανα αλογο αν κ πιστευω η λυση υπαρχει απο το μκ6 1,6
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
mexico said:
μακαρι να βγαλουμε κανα αλογο αν κ πιστευω η λυση υπαρχει απο το μκ6 1,6

απο το 1.6 μπορεις να βαλεις.την φοραω κανα χρονο περιπου,με πολυ καλα αποτελεσματα!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mexico said:
μακαρι να βγαλουμε κανα αλογο αν κ πιστευω η λυση υπαρχει απο το μκ6 1,6
Παρε τηλεφωνο τον γαλάκο και πες του να σου βρει μια εισαγωγή απο ΤιVCT 1.6, Να στην βάλω, και πάρε και ένα ρυθμιστή πίεσης βενζίνης για να το ρυθμίσουμε στο περίπου.
http://www.ramtuning.gr/products.php?type=mpek&brand=ΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

Εκτός αν εχει βγεί το πρόγραμμα για το αμάξι σου, εε κυριε διαχειριστά?
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
για το 7αρι εννοειται οτι υπαρχει προγραμμα αν και ο μεξικο νομιζω αναφερεται στο μκ6
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
για το 7αρι εννοειται οτι υπαρχει προγραμμα αν και ο μεξικο νομιζω αναφερεται στο μκ6

Εχεις δίκιο...

Αρα μέξικο...

Παρολο που έχω την πλαστικιά πολλαπλή απο το 1600, σου προτείνω την εξής μετατροπη:

1. Επιλογές πολλαπλής εισαγωγής .
  α. Απο τον γαλάκο απο to 1600 TIVCT που θα στην βρεί πιστευω με κανά 150αρι ευρώ.
  β. Απο εμένα πολλαπλή απο Πουμα 1.7 μεταλική τοποθετημενη με 150 ευρώ.
  γ. Απο εμένα πολλαπλή απο φιεστα 1600 τοποθετημένη με 100 ευρώ.

2. Εκκεντροφόρος απο εμένα φοκους 1 1600 (50ευρώ) και τοποθέτηση στην manoukis tunung με κανα κατοστάρικο (ευκαιρία να αλλάξεις και ιμάντα αν δεν έχεις αλλάξει μεχρι τώρα).

3. Μεταχειρισμένο χταπόδι απο φοκους 1 και καταλύτη συρματινο μεταχείρο (150 ευρώ)  

4. Απο εμένα τελικό καζάνι καράμπελας (κοιτα τις φωτογραφίες) και τοποθετηση στον εξατμισά της επιλογής σας μαζί με το χταποδι και τον καταλύτη (κόστος τοποθέτησης μέχρι 100 ευρώ)

5. Προγραμμα εκεί που λέει ο southern με κόστος 300 (?) ευρώ

Αποτελέσματα: Τουλαχιστον 100 άλογα!  
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread