Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Focusman

Pro Member
May 26, 2010
577
0
16
32
Περιστερι
Sweet_Squeeze said:
Εφτασε κι εμένα η ώρα μου για τακάκια.
Μετά από 41000χλμ περίπου.
Για τα μαμά τακάκια μου πήγε 82 ευρώ με εργασία.

Και γω στα 41.000 χλμ. ειμαι!! Γιατι δε χρειαζομαι ακομα αλλαγη? (Οχι οτι με χαλαει, αλλα μου κανει εντυπωση η διαρκεια τους μετα απο σχεδον 2μιση χρονια που το εχω το Fiestακι... redface)
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
Focusman said:
Και γω στα 41.000 χλμ. ειμαι!! Γιατι δε χρειαζομαι ακομα αλλαγη? (Οχι οτι με χαλαει, αλλα μου κανει εντυπωση η διαρκεια τους μετα απο σχεδον 2μιση χρονια που το εχω το Fiestακι... redface)
Ειναι αναλογα πως και που το οδηγας φιλε μου! Εγω αλλαξα στις 50000+ (οχι οτι ηταν για αλλαγη απλα εβαλα αλλα)!! Αν οδηγας σε rallye mode η συνεχεια σε κινηση (σταματα-ξεκινα) η σε μεγαλες κατηφορες τοτε θελεις αλλαγη πιο νωρις!! Αν κανεις ταξιδια και δεν τα ζοριζεις θα σου πανε αρκετα!! Φαντασου σε ενα mk6 (φιλου μου) με μαμα τακακια τον εβγαλε 90000 (!!!!!) ωσπου αναψε λαμπακι!!
 
Focusman said:
Και γω στα 41.000 χλμ. ειμαι!! Γιατι δε χρειαζομαι ακομα αλλαγη? (Οχι οτι με χαλαει, αλλα μου κανει εντυπωση η διαρκεια τους μετα απο σχεδον 2μιση χρονια που το εχω το Fiestακι... redface)
Με το μικρόμετρο πρέπει να μετρηθεί πρώτα η δισκόπλακα για να βγεί το πόρισμα αν χρειάζεται αλλαγή.

nos7 said:
μια χαρα τιμη lazo και για τα δυο μαζι!!!οταν λες πηραν η δισκοπλακες και τορνιριστικαν για να ερθουν λογικα ειχαν στραβωσει απο καποιο αποτομα ζεσταμα-κρυωμα και μπορεσε και στις εφερε!!!σωστα?
Αν έχει στραβώσει δισκόπλακα απλά την αλλάζεις αφού ότι κ να κάνεις θα στραβώσει ξανά!
Όσο για το τορνίρισμα που έχει αναφερθεί πιο κάτω λίγα μαγαζιά την βγάζουν κ την τορνίρουν αφού υπάρχει ευκολότερος τρόπος να το κάνεις και να πεις στον πελάτη ότι στην τορνίρισα!  :-X
 

Focusman

Pro Member
May 26, 2010
577
0
16
32
Περιστερι
grg019 said:
Αν κανεις ταξιδια και δεν τα ζοριζεις θα σου πανε αρκετα!! Φαντασου σε ενα mk6 (φιλου μου) με μαμα τακακια τον εβγαλε 90000 (!!!!!) ωσπου αναψε λαμπακι!!

Σωστο κι αυτο! :eek: Αρα να γιατι ακομα κρατανε (τα περισσοτερα απο τα χλμ. που εχω κανει εχουν γινει στις Εθνικες οδους)... Θενκ γιου!!
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
28
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
1)σε εμας αναβει λαμπακι και μας προιδοποιει οτι εχουμε φαει το τακακι και θελει αλλαγη??? γιατι εγω τα μπρωστινα που τα εβγαλα φλιδα δεν ειχα κανενα λαμπακι...

2)δλδ Στελιο ποιος ειναι αυτος ο τροπος?
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
nos7 said:
1)σε εμας αναβει λαμπακι και μας προιδοποιει οτι εχουμε φαει το τακακι και θελει αλλαγη??? γιατι εγω τα μπρωστινα που τα εβγαλα φλιδα δεν ειχα κανενα λαμπακι...
καλα ρε θηριο τα εφτασες να γινουν ενα με τη δισκοπλακα;;; για λαμπακι σε εμας δεν ξερω αν θες το δοκιμαζουμε  tease
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Όχι δεν ανάβει κάποιο λαμπάκι. Εάν προσέξετε πάνω στην δαγκάνα δεν υπάρχει κάποιο καλοδιάκι που να κάνει αυτήν την δουλειά ok234
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
28
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Nικολα εαν δεν κανω λαθος και στην c4 δεν παει καποιο καλοδιακι στην δαγκανα επανω αλλα αναβει το λαμπακι του χειροφρενου(θαυμαστικο) οταν ειναι για αλλαγη τα τακακια και το καταλαβαινει μαλλον απο το δοχειο των υγρων που εχει πεσει η σταθμη....ετσι μου ειχαν πει τουλαχιστον!!!

γρηγορη τα προλαβα λιγο πριν αρχισουν να χαραζουν την δισκοπλακα :Ρ
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Ναι έχεις δίκιο παίζει και τέτοιο σκηνικό απλά δεν θυμάμαι στο δοχείο τον φρένων – συμπλέκτη να έχουμε κάποιο καλώδιο.
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
28
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
ουτε εγω θυμαμαι καποιο καλοδιακι στο δοχειο Νικολα....αλλα λες να ειναι ΤΟΣΟ πισω η ford και να μην μας ειδοποιηει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στο οτι εχει πεσει η σταθμη των υγρων μας?
 
Αν περιμένεις να παίσει η στάθμη για να ανάψει λαμπάκι...καλύτερα να μην περιμένεις!
Από την στιγμή που έχουν αλλαχτεί τα υγρά φρένων για ανανέωση το δοχείο έχει γεμίσει στο 100% όπως ήταν  καινούργιο από το εργοστάσιο! Με ζάντες αλουμινίου γίνεται ευκολότερα ο οπτικός έλεγχος! Για ευκολία έχουν καταργήσει τα καλώδια και έχουν βάλει "σφυρίχτρα" στο τακάκι(ακουμπάει μεταλλικό έλασμα  στη δισκόπλακα) και έτσι καταλαβαίνεις ότι θες αλλαγή στα περισσότερα αυτοκίνητα! Για το μκ7 θα μας πει ο Ιάκωβος αν δίνει η φορντ έλασμα για αυτή την δουλειά.
 

dimos

New member
Oct 29, 2010
58
1
8
παιδιά καλημέρα.Σε τι χιλιόμετρα κατά μεσο όρο αλλάξατε(εαν έχετε αλλάξει) τακάκια?Σας ρωτώ γιατί παρατήρησα ότι το πάχος τους είναι περίπου 4 χιλιοστά μετά από 28000 χλμ και με δεδομένο το γεγονός της πολύ ήπιας χρήσης τους μου προκάλεσε εντύπωση.Επίσης παρατήρησα ότι τώρα με τις βροχές σφυρίζουν στα πρώτα φρεναρίσματα(πρωινά) έντονα.κόστος?
 
May 15, 2011
282
1
0
31
παιδια καλησπερα..τελευταια ακουω τα φρενα αλλα τα εχω αλλαξει πριν το καλοκαιρι γυρω στον μαιο ελεγα θα ειναι γρεζια η κατι δεν πιστευα κατι για αλλαγη τα ειδαμε με ενα φιλο μου οσο γινοταν εξω απο την ζαντα αλλα δεν φαινοταν να θελει αλλαγη και τωρα ακουω και ενα "χρρ" ξερει κανεις τι γινετε??εχει σχεση με υγρα φρενων η τρωει δισκοπλακα????
 
Thodorisfiesta said:
παιδια καλησπερα..τελευταια ακουω τα φρενα αλλα τα εχω αλλαξει πριν το καλοκαιρι γυρω στον μαιο ελεγα θα ειναι γρεζια η κατι δεν πιστευα κατι για αλλαγη τα ειδαμε με ενα φιλο μου οσο γινοταν εξω απο την ζαντα αλλα δεν φαινοταν να θελει αλλαγη και τωρα ακουω και ενα "χρρ" ξερει κανεις τι γινετε??εχει σχεση με υγρα φρενων η τρωει δισκοπλακα????
Όταν πατάς φρένο μειώνεται ο θόρυβος?
Κοίταξε μήπως το πρόβλημα ξεκινάει από τα πίσω φρένα ή ρουλεμάν.
 
May 15, 2011
282
1
0
31
στην αντιπροσοπια τα εβαλα με το σερβις μαζι που εκανα δεν ξερω...απο μπροστα εχω την ιδεα πως ειναι..τι μπορει να ειναι αν οχι τα τακακια?
 
ποσα χιλιομετρα εχεις κάνει? μπορεινα ειναι απο πολυ φαγωμενες δισκοπλακες. Μπορει κατι να εχει πιασει η δισκοπλακα κ να ξύνει στην ζάντα, μπορει να ειναι ρουλεμαν αλλά κ μπορεί να ειναι απο πίσω το πρόβλημα. Αν με το φρεναρισμα σταματαει ο ηχος είναι απο δισκοπλακες τακακια. αν δεν σταματαει τότε ρουλεμαν ή ξένο σωμα (πχ συρμα ξυλαρακι κτλ) μεταξυ φρενων κ ζαντας
 
May 15, 2011
282
1
0
31
οταν παταγα φρενο εκαναν το σφιριγμα τωρα το κανει οχι ομως τοσο συχνα..οταν φρεναρω κανει ενα "χρρ" σαν κατι να τριβετε...δεν ξερω καθολου!!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread