Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
... Ήταν κάμποσα ζαμάνια πριν από τώρα. Σε κρύο και απόμακρο βασίλειο της Β. Ευρώπης... 

Ο Nordvinden είχε καταφθάσει εκεί, αποσταλμένος από το αφεντικό του, για να προσφέρει τις υπηρεσίες του στον εκεί απόδημο Ελληνισμό, αλλά και για ν'ασχοληθεί με κάποια μεταπτυχιακά, που τον ενδιέφεραν... 

Πίσω όμως, απ'όλα αυτά ελλόχευε το κρυφό του πάθος: Το καλό (=στριφτερό και γρήγορο) τουτού! 
Πέντε χρόνια θα έμενε εκεί. Δεν μπορεί... Αν στερούνταν αυτό και κείνο και το άλλο, αν έψαχνε την αγορά και ρωτούσε για συμφέρουσες τιμές και προσφορές, κάποια στιγμή θα έκανε το μεγάλο άλμα... Από το συμπεριφορικά ανεκδιήγητο, πρώτο του αυτοκίνητο, το Charade GTti,  
που μόλις είχε πουλήσει, για να φύγει για εξωτερικό, θα πραγματοποιούσε το δύσκολο εγχείρημα ...

Και το πραγματοποίησε!  Μετά από δίχρονες θυσίες, μαγειρέματα και ψαξίματα, ήρθε εκείνο το βράδυ της Πέμπτης του Σεπτέμβρη του '95, που ο τόπος δε τον χώραγε... Ιδού και η αιτία...

Subaru-8-4-web.jpg




Μαύρο και απαστράπτον, χωρίς ηλεκτρονικά "βοηθήματα", με τροχούς μόνο 15' και χωρίς αρκουδίσια. Μόνο μια ηλιοροφή κι ένας(!) αερόσακος όλη του η πολυτέλεια. Το Impreza GT μου των 211 ίππων και των 27,7 κιλών ροπής και της 4κίνησης Visco-koppling, όπως την αποκαλούσαν οι Βίκινγκς, που με φιλοξενούσαν, ξεχείλισε μεμιάς όλη την αυτοκινητιστική μου ύπαρξη... 

Το πήγαινα από δω, το πήγαινα από κει και δεν είχα πού να το κρεμάσω το καινούργιο κοσκινάκι μου, που μου φαινόταν πιο πύραυλος κι από πύραυλο και που δεν είχα κλείσει μάτι όλη τη βδομάδα που το περίμενα, για να μου το παραδώσουν...  
Δεν είναι και λίγο πράμα δα... Από ένα λιλιπούτειο, αν και δυνατούτσικο, χιλιαράκι, να βρεθείς σε μια από τις οδηγητικές κορυφές της εποχής εκείνης... 

Subaru-7-4-web.jpg


Υπήρχαν, βέβαια και οι αντρίκιες εκδόσεις STI Type RA και Type R. 

ImprezaStiversion6.jpg


Όμως, ήταν ακόμα δυσεύρετες και πανάκριβες στη Γηραιά Ήπειρο.  Ένα ταπεινό GT ήταν από τα πιο ενδιαφέροντα -οδηγικά- 4τροχα, που μπορούσε κάποιος να αποκτήσει σχετικά εύκολα.


Όσο για το δικό μου καμάρι, μου το κοίταζαν και περίεργα οι ντόπιοι... Άλλης κουλτούρας άνθρωποι στην καθημερινότητά τους και σίγουρα και στην οδήγησή τους... Βολβοκράτορες και Σααμποκράτορες, που θεωρούσαν ότι οδήγηση είναι αερόσακοι, χλίδα και... πγιότητα κατασκευαστική και μόνον!
Αμ, δε! Τους σβέρκωνα, όπου μπορούσα κι όπου τους πετύχαινα... Σε δάση (απίστευτα τα δάση τους...), σε επαρχιακούς δρόμους, στα ταξίδια μου προς και από Ελλάδα τα Καλοκαίρια... Ειδικά, όταν του έβαλα και εγκέφαλο και τούρμπο STI και 4 αγωνιάρικα, χειροποίητα κούτσουρα της Bilstein... 
Δυόμισι χρόνια με συντρόφεψε και κει και δω (λίγοι τα γνώριζαν εδώ ακόμα...)

Subaru-9-4-web.jpg



Ήρθε όμως, το πλήρωμα του χρόνου κι έπρεπε να γυρίσω στη μαμά-Πατρίς... Να το φέρω μεταχειρισμένο, όπως πια ήταν, δε συνέφερε. Φόροι επί φόρων (αθάνατη Ελλάδα!) ανέβαζαν τη φορολογία του στο 300%!!!
Άλλο που δεν ήθελα ο πολυμήχανος και κάνω τη σοβαρή κίνηση να το δώσω και να πάρω τον αντικαταστάτη του, δηλαδή το Impreza GT του '98! Και μάλιστα σε χτυπητό κόκκινο!  

Subaru-5-4-web.jpg


Τι κουκλάκι κι αυτό... Ίδια άλογα αλλά παραπανίσια ροπή (29,6 κιλά), πιο σφιχτό και με καλύτερη αίσθηση, τροχοί 16' πλέον και όμορφα μπακετόνια αντί των... καρεκλών του πρώτου. Βέβαια, τα καλά πράματα (εγκέφαλος, τούρμπο, ανάρτηση) ξαναπληρώθηκαν και ξαναφορέθηκαν... Άντε πάλι, το ίδιο τροπάρι με τους ντόπιους, που σιγά-σιγά μάθαιναν περί τίνος πρόκειται...  

Subaru-4-4-web.jpg


Με πήγε σε καταπληκτικά μέρη, με έστριψε όπως δε μ'είχαν ξαναστρίψει και με γκάζωσε τόσο, ώστε μόνο γεράκια και ελάφια (υπήρχαν μπόλικα...) να μου την πέφτουν από μακριά. Πίστεψα ότι αυτό είναι το τουτού με το οποίο θα γεράσω και δε με χάλαγε καθόλου η σκέψη...

Subaru-3-4-web.jpg



Όμως, συνέβη κάτι... Η Ελλάδα... Η Ελλάδα που τρώει τα παιδιά της από παλιά, που αλλάζει νόμους εν μία νυκτί, που άλλα εξαγγέλλει και άλλα πραγματοποιεί...   
Βρέθηκα, λοιπόν, σπίτι μου με ένα εργαλείο, που δεν μπορούσα να συντηρήσω, ούτε να δικαιολογήσω τεκμαρτά. Άτιμη, δημοσιοϋπαλληλική φτώχεια... 

Ας είναι καλά ο φίλος ο οδοντίατρος, που μου το αγόρασε... Ακόμα ματώνει ό,τι απέμεινε από την τροχοφόρα καρδιά μου, αλλά, το ξαναλέω, καλά να'ναι το παιδί, γιατί μ'έβγαλε από δεινή οικονομική θέση.
Δεν παραπονιέμαι (πολύ...).  Παρηγορήθηκα έκτοτε με κανα-δυο φιλότιμα τετράτροχα. Φιλότιμο και προσεγμένο θεωρώ και το τωρινό μου... 

Στη σκέψη μου όμως, ακόμα γυρίζουν πού και πού το μαυροτσούκαλό μου και το κοκκινέλι μου, με τα οποία, κάτω από το βόρειο φεγγάρι, ως δεύτερος Μενέλαος Λουντέμης, κυνηγούσα τους ανέμους...  
 

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Φίλε Nord, εμένα αυτό το ποστ σου με συγκίνησε...

Είσαι λογοτέχνης και αισθηματίας.

Παρακαλώ να μας γράφεις και άλλα τέτοια όποτε σου έρχεται ο οίστρος..! :)

Αγαπώ να νοσταλγώ το χθές.. Ειδικά όταν ήταν έτσι όμορφο.. Με τέτοια legendary οχήματα.. Που θες δεν θες.. Δένεσαι αιώνια!

Εύχομαι να ξανά-ερθει στην κατοχή σου κάτι αντίστοιχο..
Όμως μην αφήσεις τη νοσταλγία του παρελθόντος να σου κλέψει έστω και ένα δευτερόλεπτο χαράς απο το τώρα.. :)
Και είμαι σίγουρος πως το ST σου.. (εντάξει δεν είναι subaru) Μπορεί να μοιράσει - και μοιράζει - απλόχερα χαμόγελα και οδηγική ευχαρίστηση! :)
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Έννοια σου και από εκείνο το Σουμπαρού αυτό το ST είναι σαφώς πιο ενδιαφέρον οδηγητικά.

Μακράν.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread