Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

GReenDim

Original poster
Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
pinkfloyd said:
μαγνητακι


  Αν  το  μαγνητακι  κανει  δουλεια,  γιατι  δεν  το  βαζουν  οι  εταιριες  εξ'αρχης,
   για  να  δειχνουν  πιο οικονομικα  στην  καταναλωση,
  που  αυτο  ειναι  το  ζητουμενο ?
 

vouts

Hero Member
May 10, 2010
2,196
3
38
33
Peiraeus
Μηπως με το μαγνητακι γινεται πιο οικονομικο αλλα πεφτει η αποδοση του αυτοκινητου???

Οικονομικες λυσεις υπαρχουν πολλες....Ενας γνωστος μου εχει βαλει υγραεριο στο αμαξι του και πληρωνει ελαχιστα σε σχεση με την βενζινη...Οικονομικοτατο αλλα χανει αρκετα σε αποδοση...
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • #3
το μαγνητακι λεει οτι ριχνει την καταναλωση και αυξανει ροπη και στους ιππους.....επειδη το ειχα ψαξει καποια στιγμη ΑΛΛΑ με βασανιζε το ερωτημα ''γιατι δεν το βαζουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες απο την αρχη τωρα που θελουν και μειωσει σε ρυπους????'' ρωτησα 5-6 ατομα και αλλα μου ειπαν οτι δεν κανει τπτ....απλα υπαρχει!!!!!pinkfloyd εσυ εχεις δει καμια διαφορα???ειτε σε καταναλωση ειτε σε αποδωση???
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
nos7 said:
το μαγνητακι λεει οτι ριχνει την καταναλωση και αυξανει ροπη και στους ιππους.....επειδη το ειχα ψαξει καποια στιγμη ΑΛΛΑ με βασανιζε το ερωτημα ''γιατι δεν το βαζουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες απο την αρχη τωρα που θελουν και μειωσει σε ρυπους????'' ρωτησα 5-6 ατομα και αλλα μου ειπαν οτι δεν κανει τπτ....απλα υπαρχει!!!!!pinkfloyd εσυ εχεις δει καμια διαφορα???ειτε σε καταναλωση ειτε σε αποδωση???

η καταναλωση ειναι απο 6,2-6,7 εντος πολης
οσον αφορα αποδωση δυναμομετρηθηκε 132 αν ψαξετε στα αλλα φορουμ θα τη βρειτε
στο σμαρτν τις γυναικας μου μετρημενο 13% οικονομια

απαντησα επειδη ρωτηθηκα
παρακληση μην συζηταμε κατι που δεν εχει νοημα
μονο η δοκιμη βγαζει αποτελεσματα
 

Lucifer

Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...

Τι είναι τα συστήματα εξοικονόμησης καυσίμου
Με μικρά βήματα τα τελευταία χρόνια, τα συστήματα εξοικονόμησης καυσίμου κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά after market προϊόντων, προσφέροντας μείωση της κατανάλωσης σε κινητήρες εσωτερικής καύσης (πετρελαίου και βενζίνης). Οι συσκευές αυτές βασίζονται στα αποτελέσματα ερευνών περί διάσπασης και διέγερσης των μορίων της βενζίνης και έχουν την ιδιότητα να βελτιώνουν τη ροή του καυσίμου, εξασφαλίζοντας έτσι την καλύτερη δυνατή καύση.    Τα συστήματα εξοικονόμησης καυσίμου τοποθετούνται εύκολα στα σωληνάκια παροχής καυσίμου του κινητήρα και πίσω από το φίλτρο αέρα...

Πώς λειτουργούν;
Η αρχή λειτουργίας των συσκευών αυτών βασίζεται στη σύσταση των υδρογονανθράκων που περιέχει η βενζίνη, με δεδομένο ότι τα ηλεκτρόνια των στοιχείων σε υγρή ή αέρια κατάσταση μπορούν να επηρεαστούν από ένα εξωτερικό μαγνητικό πεδίο. Οι υδρογονάνθρακες αλλάζουν τον προσανατολισμό μαγνητισμού τους καθώς διασχίζουν ένα μαγνητικό πεδίο, ενώ τα μόρια εκείνων αλλάζουν δομή, μειώνοντας έτσι τις ενδομοριακές δυνάμεις έλξης.   Ουσιαστικά μιλάμε για διάσπαση των μορίων, με αποτέλεσμα ο άνθρακας και το οξυγόνο να έχουν αντίθετη μαγνητική πολικότητα και κατά συνέπεια να ενώνονται εύκολα μεταξύ τους, παράγοντας μια καλύτερη και πλήρη καύση.

Τι κερδίζουμε από την εφαρμογή τους
Ως αποτέλεσμα της βελτίωσης της καύσης του μείγματος (αέρα - καυσίμου) του κινητήρα, εκείνος λειτουργεί αποτελεσματικότερα, αποδίδει τα μέγιστα της ισχύος και της ροπής του, ενώ από την άλλη μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, όπως τους υδρογονάνθρακες (HC), το μονοξείδιο άνθρακα (CO) και το οξείδιο αζώτου που αποβάλλονται από την εξάτμιση.
 

Lucifer

Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Ας γνωρίσουμε τα πιο διαδεδομένα συστήματα

FuelEXX  

To σύστημα αυτό βασίζεται στη μοριακή διάσπαση των υδρογονανθράκων μέσω μαγνητικής διέγερσης που προκαλεί το μαγνητικό πεδίο. To σύστημα υπόσχεται 30% μείωση της κατανάλωσης, αύξηση της ισχύος και της ροπής του αυτοκινήτου κατά 13%, μείωση των εκπεμπόμενων καυσαερίων έως 80%, ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα και αύξηση της ζωής του, μείωση φαινομένου προανάφλεξης (πυράκια), αύξηση οκτανίων του καυσίμου, 25% περισσότερα χιλιόμετρα και μείωση της θερμοκρασίας του κινητήρα κατά 2 έως 5 βαθμούς C. Στα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου συστήματος προσθέστε ότι δε φθείρεται και δε χρειάζεται αντικατάσταση, ότι δουλεύει σε κάθε κινητήρα εσωτερικής καύσης και δεν έχει έξοδα συντήρησης.
FuelEXX Τατόλας Ευστάθιος - Νew Technologies

Super Fuel Max

To σύστημα εξοικονόμησης καυσίμου Super Fuel Max στηρίζεται στο μαγνητικό συντονισμό και χρησιμοποιείται για περισσότερο από 30 χρόνια στην αγορά. Είναι ιονιστής καυσίμου με ισχύ 16.00 GAUSS, κατάλληλος για όλους τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το σύστημα υπόσχεται τέλεια καύση και λιγότερα κατάλοιπα στο θάλαμο καύσης του κινητήρα, αύξηση της απόδοσης και βελτίωση της ποιότητας του καυσίμου, όπως επίσης και μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων, ενώ διακρίνεται για τη γρήγορη και εύκολη εγκατάστασή του. Το Super Fuel Max καλύπτεται με εγγύηση λειτουργίας εφ' όρου ζωής και 3μηνη εγγύηση επιστροφής χρημάτων.
Super Fuel Max EXECUTIVE BUSINESS CONSULTANTS

Fuel Saver

Άλλο ένα σύστημα που βασίζεται στη μαγνητική διέγερση των μορίων είναι το σύστημα εξοικονόμησης καυσίμου Fuel Saver. Εκείνο υπόσχεται μείωση της κατανάλωσης από 27% έως 30%, περισσότερα διανυθέντα χιλιόμετρα ανά ντεπόζιτο, αύξηση της ισχύος και της ροπής του κινητήρα, διατήρηση καθαρότητας των μπουζί και του θαλάμου καύσης, μείωση των επικίνδυνων εκπεμπόμενων ρύπων και αύξηση της ζωής του κινητήρα. Το Fuel Saver αποστέλλεται σε όλη την Ελλάδα μέσω της εταιρείας courier ACS και τοποθετείται εύκολα στην παροχή καυσίμου χωρίς μηχανική επέμβαση. Καλύπτεται από εγγύηση καλής λειτουργίας εφ' όρου ζωής και 3μηνη εγγύηση επιστροφής χρημάτων.
PTM Electronics

Auto Polar

To Auto Polar δημιουργεί συνθήκες πληρέστερης καύσης, με αποτέλεσμα να έχουμε οικονομία καυσίμου, μείωση ρύπων, προστασία και καθαρισμό του κινητήρα ή και του καυστήρα, αφού τοποθετείται και εκεί. Με την τεχνολογία Auto Polar (onepole© saving system) πολώνονται και ενεργοποιούνται τα μόρια του καυσίμου, δεσμεύοντας περισσότερο οξυγόνο και έτσι έχουμε πληρέστερη καύση. Αυτό είναι εφικτό με την onepole© μαγνητική φόρτιση του καυσίμου, η οποία πολλαπλασιάζει την έλξη με το οξυγόνο μέσα στο θάλαμο καύσης. Με τη χρήση του εξασφαλίζετε οικονομία καυσίμου έως και 30%, αύξηση ιπποδύναμης και απόδοσης, μείωση καυσαερίων έως και 80%, αύξηση ορίου ζωής του καταλύτη και του αισθητήρα "λ", διατήρηση καθαρών μπουζί και παράταση της διάρκειας ζωής τους, καθαρό κινητήρα χωρίς καρβουνίδια, αποφυγή προαναφλέξεων, αύξηση ορίου ζωής του κινητήρα και μείωση του κόστους συντήρησης.
FUTURE LINE

Μια διαφορετική εφαρμογή: BENS FUEL BOOSTER

Εκτός από τη χρήση μαγνητών για την παραγωγή μαγνητικού πεδίου, στην αγορά διατίθεται και το σύστημα BENS FUEL BOOSTER, που είναι ένας ηλεκτρονικός επεξεργαστής καυσίμου που βελτιώνει τον ψεκασμό. Το σύστημα είναι στην ουσία ένας πομπός, που εκπέμπει ραδιοσυχνότητες στην περιοχή των υπερήχων. Αποτελείται από το κυρίως σώμα (πλαστικό κουτί), που περιέχει το ηλεκτρονικό μέρος της συσκευής (πομπός). Ένα κίτρινο καλώδιο που περιτυλίσσεται γύρω από το σωλήνα παροχής καυσίμου ως μονό σπιράλ, δημιουργεί την κεραία του πομπού και ένα μαύρο κόκκινο καλώδιο τη γραμμή τροφοδοσίας της συσκευής. Αυτό το σύστημα δημιουργεί στη μάζα του υγρού καυσίμου (βενζίνη-πετρέλαιο) εναλλασσόμενο ηλεκτρικό πεδίο. Αυτό προκαλεί σπάσιμο των αλυσίδων των υδρογονανθράκων είτε είναι κυκλικοί (πετρέλαιο) είτε ελικοειδείς (βενζίνη) σε υψηλό ποσοστό, που φτάνει στο 85%, με δεδομένη τη μεγάλη κινητικότητα που αποκτούν τα μόρια λόγω της επιρροής του πεδίου και της ανταλλαγής ηλεκτρονίων μεταξύ των ιόντων. Η διαδικασία αυτή είναι γνωστή χημικά ως "οξειδοαναγωγή". To σύστημα FUEL BOOSTER υπόσχεται οικονομία καυσίμου από 15 έως 35%, αύξηση της απόδοσης του κινητήρα από 5% έως 7% και αύξηση της τελικής ταχύτητας κατά 10 με 25 χλμ./ώρα.
ΒΕΝS FUEL BOOSTER Storm Electronics

www.autotriti.gr
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Ε γιατί να ξοδέψει κάποιος ένα κάρο χρήματα σε τέτοια, άμα θέλει να δοκιμάσει την τύχη του ας αγοράσει 2 δυνατούς μαγνήτες και να τους βάλει αντικρυστά να έλκονται (βόρειο - νότιο πόλο) και να τους δέσει με δεματικά στο σωληνάκι καυσίμου όπως στην φώτο όμως να μην περιμένει θεαματικά αποτελέσματα παρά ένα 6% και πολύ του είναι.
http://img337.imageshack.us/i/p7200015.jpg/

θα πρότεινα να βάλει αυτόν: http://www.supermagnete.de/gre/Q-40-10-05-N
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Tι να σας πω ρε παιδια δεν εχω ασχοληθει καθολου με το θεμα αλλα εγω δεν τα πολυπιστευω οτι κανουν τοση δουλεια.Μπορει να βοηθουν ελαχιστα στην καταναλωση αλλα δεν πιστευω σε θεαματικη προοδο.Οσο αφορα στην αυξηση της ιπποδυναμης και την αποδοση του κινητήρα δεν τα πιστευω καθολου.Εδω κανουμε αλλα και αλλα και βλεπουμε μικρες βελτιωσεις οχι αυτα που υποσχονται με τα μαγνητακια.Ο κινητηρας μπορει να διατηρειτε καθαροτερος.Βεβαια μπορει να κανω και λαθος και να αποδιδει τρελα αλλα δεν το βλεπω.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
για να χουν διαδωθει τόσο κάτι πρεπει να κάνουν.. Και καλα οι υδρογονανθρακες γίνονται δίπολα και αναμιγνυονται πιο ευκολα με τον αερα....
 

vouts

Hero Member
May 10, 2010
2,196
3
38
33
Peiraeus
εμενα η ερωτηση μου ειναι αλλη...Εφ οσων βοηθαει στην καλυτερη καυση,γιατι δεν υπαρχει απ το εργοστασιο και πρεπει να το βαλουμε εξτρα???Και επισης...Καπου δεν πρεπει να υπαρχει και ενα μειων σε ολη την υποθεση????
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vouts said:
εμενα η ερωτηση μου ειναι αλλη...Εφ οσων βοηθαει στην καλυτερη καυση,γιατι δεν υπαρχει απ το εργοστασιο και πρεπει να το βαλουμε εξτρα???Και επισης...Καπου δεν πρεπει να υπαρχει και ενα μειων σε ολη την υποθεση????
το εργοστασιο δεν τα βαζει μάλλον για λόγους κόστους... Και το κόστος όχι της συσκευής, αλλα των δοκιμών που πρέπει να γίνουν για να τεσταριστεί επι μακρόν μια τέτοια συσκευή.. Δεν ξερω, υπόθεση κάνω... Το καλύτερο είναι να δοκιμαστεί με την μεθοδο της κόντρας, πριν και μετά...
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Για να αποτρέψω οποιονδήποτε να αγοράσει μια εμπορική συσκευή, παραθέτω τις πιο διαδεδομένες συνδεσμολογίες αυτών των συσκευών με μαγνήτες απο δεξιά είναι η παροχή που έρχεται απο το ρεζερβουάρ και απο αριστερά τα μπέκ όπου καταλήγει (για τα μκ6 η γραμμή αυτή είναι με το άσπρο σωληνάκι )
http://img401.imageshack.us/i/81922631.jpg/
να πώ οτι λείπει μία συνδεσμολογία που έχει ένα μαγνήτη μόνο, με τον νότιο πόλο να εφάπτεται με το σωληνάκι (ο βόρειος το κοιτάει επάνω).
Προτείνω μαγνήτες ισχυρούς νεοδυμίου σαν τους παραπάνω, αλλά κάνουν και οι απλοί μαύροι σε σχήμα μπάρας.
 

ZulGa

New member
Nov 12, 2010
50
0
0
37
Πετρουπολη Αττικης
Νομίζω τα νούμερα είναι κάπως υπερβολικά. 5-7% ιπποδύναμη? Δηλαδή 6 άλογα στο mk7? Εγώ πλήρωσα 300 ευρώ εισαγωγή για τόσα!!! Δεν ξέρω ποτέ δεν τα πιστευόμουν αυτά.
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
Υπαρχει καποιος τροπος τοποθετησης συγκεκριμενος που πρεπει να το κανει καποιος σε συνεργειο η μπορει να το περασει κανεις μονος του? Ρωταω γιατι προχθες αγορασα αυτο το Auto Polar και θελω να το τοποθετησω μονος μου. Ξερει κανεις να μου πει πως?
 

ZulGa

New member
Nov 12, 2010
50
0
0
37
Πετρουπολη Αττικης
grg019 said:
Υπαρχει καποιος τροπος τοποθετησης συγκεκριμενος που πρεπει να το κανει καποιος σε συνεργειο η μπορει να το περασει κανεις μονος του? Ρωταω γιατι προχθες αγορασα αυτο το Auto Polar και θελω να το τοποθετησω μονος μου. Ξερει κανεις να μου πει πως?


Βρήκα αυτό δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσει. Είναι για Octavia αλλά λογικά ιδία φιλοσοφία θα έχει και σε μας.
http://www.auto-polar.com/manuals/PolarFis+_Octavia(english_version).pdf

Καθως διαβασε και αυτο
http://www.future-line.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=158&Itemid=102
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Νομίζω ότι το πρώτο link είναι άσχετο και δεν αφορά τα γνωστά "μαγνητάκια" που λένε ότι εξοικονομούν καύσιμο και αυξάνουν τη ζωή ενός κινητήρα.
Το δεύτερο link είναι σχετικό, αλλά αναφέρει ότι πρέπει να τοποθετηθεί από ειδικό, γνώστη του αντικειμένου.
Δεν ξέρω Γρηγόρη, δεν έχει οδηγίες μαζί αυτό που αγόρασες;
 

ZulGa

New member
Nov 12, 2010
50
0
0
37
Πετρουπολη Αττικης
Έχεις δίκιο δεν το τσέκαρα το 1ο link αν και αναφέρεται από την ιδία εταιρία για άλλο προϊόν μάλλον. Σίγουρα όμως θα πρωτινά η τοποθέτηση να γίνει από κάποιον γνωστή του θέματος. Αν το πείρες φιλέ από μαγαζί και όχι πχ από ιδιώτη τότε έπρεπε να ζητήσεις και δωρεάν τοποθέτηση.
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
Τελικα το πηγα στην αντιπροσωπεια μια που θα βαλει χερι ο ηλεκτρολογος ας κανει και αυτο
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread