sorry που ξεθαβω το τοπικ αλλα ο συναγερμός avital που εχω τα παίξε και μου την έδωσε τον ξυλωσα και ξανα εβαλα τον gt που ειχα βαλει πιο πριν τεσπα πιο καλος και αυτοτροφοδοτουμενος(μλκια εκανα και τον ειχα ξυλωσει)αλλα εχω ενα θεμα με το μπλοκάρισμα κινητήρα στο manual λέει max capacity 7A δεν καταλαβα και κόλλησα φοβαμαι μην καψω τον συναγερμο με τα αμπερ εκκινησης δεν υπαρχει Κανένας άλλος τροπος .τωρα εχω συναγερμο αλλα δεν εχω μπλοκάρισμαpt1986 said:ο συναργεμος αυτος δεν με βολευε και τον αντικατεστησα με τον avital 3100 ειναι πιο καλος και πιο φθηνος
στην οπλιση δεν κλειδώναν οι πόρτες καμία φορα ,και χτυπουσε εν ωρα εκκίνησης συνεχώς ,Επίσης μου έριξε και την μπαταρίαleonidas_ said:Τι επαθε ο avital αν επιτρεπεται; Και εγω ιδιο εχω (με ογκομετρικο)και δεν ειχα καποιο προβλημα.
Δηλαδη παλι καλα που δεν το συνδεσα αλιως θα την εκανα την μλκιαkostg said:Οι avital υποτιθεται οτι εχουν εφ ορου ζωης εγγυηση, σωστα;
Οσον αφορα τα αμπερ εκκινησης, υποθετω οτι εννοει μεχρι ποσα αμπερ φορτιο μπορεις να περασεις απο τον συναγερμο χωρις να καει το ρελε του.
τι με συμβουλεύεις να κανω ποιό είναι καλυτερο για παγίδευση ?kostg said:Γιατι να την κανεις; Περισσοτερα αμπερ ειναι η μιζα ή η αντλια βενζινης (αναλογως τι θα παγιδευσεις);