Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Εγγόνια μου, μερ χαμπάρ;

Κάθομαι εδώ, στο Βίβε Μαρ, καταπίνω καφεΐνη, υδατάνθρακες, τριγλυκερίδια και φιλοσοφώ.

Περί εξάτμισης το ανάγνωσμα λοιπόν:

Ψάχνω στην Πούμασπιντ και βρίσκω φουλ σύστημα από Milltek. Xταπόδι/ντάουνπάιπ-καταλύτη 200άρη/και από κει και πέρα μέχρι τέρμα πίσω. Με έξτρα καζανάκι φυσικά (resonated που λέμε και στην Καλαμάτα).

Διαβάζοντας τις λεπτομέρειες που αναφέρει η Πούμασπιντ στο σάιτ της όμως, μου δημιουργούνται πολλά ερωτηματικά.

1). Αναφέρει ότι το ΣΤ180 με φιλτροπρόγραμμα Μάουντιουν το μέτρησαν 195 άλογα - 20 κάτω από τα δηλωμένα της Μάουντιουν.
Δηλαδή σε τι καιρό και δυναμόμετρο το μέτρησε η Πούμασπιντ; 20 κάτω;;;
Εκτός κι μας δουλεύει η Μάουντιουν.

2). Πάμε παρακάτω... Φερμάρει λοιπόν, η Πούμασπιντ σ' αυτό το ΣΤ180   cat-back non resonated (όχι το race) και πάει 210. +15 δηλαδή, αλλά και πάλι κάτω από τα δηλωμένα της Μάουντιουν.  

3). Μετά φερμάρει και το χταπόδι με το ντάουνπάιπ-καταλύτη. Πλήρες το σύστημα πλέον. Πάει στα 229. Πες 230 για την ευκολία.

4). Δηλαδή ένα πλήρες σύστημα αποβολής καυσαερίων δίνει σε ένα μικρό 1.6, τουρμπίσιο έστω, 30 άλογα;;; Δηλαδή σε ένα Κούπρα τι θα έδινε ένα τέτοιο σύνολο; 50 πάνω;

Κάτι δε μου κάθεται καλά σε αυτές τις δηλώσεις, ρε γμτ.
Συν το κόστος φυσικά, που είναι πάνω από 2.000€.

Αλλού μαθαίνω ότι τα Μαουντιουνάτα κάθονται στα 210+.
Αν λοιπόν, προσθέταμε σ' αυτά τα 210+ και τα 30 μιας φουλ Μίλτεκ, δε θα βγαίναμε έξω από την παροχή της kp39;

Τι παίζει;
 

mpoukou22

New member
May 12, 2010
94
0
0
ουτε η πρωτη αλλα ουτε και η τελευταια εταιρεια που δηλωνει ότι να'ναι.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Αισιόδοξα δυναμόμετρα λέγονται... marketing λέγεται... πάρε ρίσκο και καλή τύχη λέγεται  giggle. Σε 20 δυναμόμετρα να πας το φιεστίδιο σου, τα ίδια άλογα δεν θα τα δεις πουθενά. Αλλά είμαι σίγουρος πως το γνωρίζεις... Τώρα περί pumaspeed vs mountune... Είναι αντίπαλοι χρόνια τώρα... το μόνο σίγουρο είναι πως δεν επρόκειτο η pumaspeed να μας πει ότι δουλεύει η mountune, το ίδιο και από μεριάς mountune έτσι; Δεν παίρνω το μέρος καμίας.

Μια γνώμη που έχω; Ρώτα Rica... μην κάνεις καμιά ταρζανιά με το πρόγραμμα που έχεις και δεν δεις τα επιθυμητά με το όποιο εξατμισόνι τοποθετήσεις... ή ρώτα τον Καρανικόλα. Ένας λόγος που θέλω εγώ προσωπικά να βάζω πρόγραμμα σε έλληνα προγραμματιστή, είναι γιατί θα μπορώ να το πειράξω κατά το δοκούν ανάλογα τις βελτιώσεις που κάνω.

Μια άλλη γνώμη που έχω; Χειροποίητη εξάτμιση aka ποπάυ, που και αυτό γνωρίζω ότι το ξέρεις από τις συνομιλίες μας στους καφέδες. Αν έχεις επιφυλάξεις για να βάλεις χειροποίητη, τουλάχιστον ρώτα τον τι προτείνει, όχι μόνο αυτόν αλλά και όσους εξατμισάδες εσύ εμπιστεύεσαι.

Αν όμως το έχεις αποφασίσει για έτοιμη εξάτμιση από εταιρεία... γιατί δεν κοιτάς και supersprint; Βεβαία και αυτή τσούζει σε τιμή έτσι; Ένα 3χίλιαρο κάνει και αυτή η άτιμη.

Συνέχισε τις μόντες σου και τρέλανέ μας  ;)
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Scorpion και Supersprint έχω κοιτάξει από έτοιμες. Κι αυτές επειδή δίνουν πλήρη συστήματα (πλην χταποδιού).

Γενικά τις έτοιμες τις κοιτάζω, αλλά δεν τολμάω εύκολα να πάω προς τα κει. Είναι το μη ρυθμίσιμο της υπόθεσης, που μ' ενοχλεί. Σου κάνουν ή όχι, είναι αυτές κι όποιος βολευτεί.

Κι αν πάθουν κάτι, πού να τρέχω; Θα τις στείλω έξω για επισκευή; Ή θα καταλήξω στον Έλληνα εξατμισά πάλι;

Που δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τους εγχώριους μάστορες. Έχω φκιάξει δύο ποπα'ύ'σιες και μια σκριβανάτη.

Έχω μιλήσει φυσικά και με Καρανικόλα και με Σκριβάνο. Απλά ψάχνομαι, πριν αποφασίσω κάτι.

Άλλο που παρατήρησα είναι ότι από τα 54 μαμίσια χλστ. άλλοι κατασκευαστές πάνε στα 60, άλλοι στα 70+ και άλλοι στα 73.

Ένας χαμός...

Εξαρτάται, υποθέτω, και το τι θες... Να βγάζει 20 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και μέχρι τις 4.500 να είναι ψόφιο, δε λέει κάτι.

Εγώ θα 'θελα να αποδίδει παντού, έστω και εις βάρος της μέγιστης απόδοσης που θα μπορούσε να έχει ψηλά. Να μην αλλάξει δηλαδή η φιλοσοφία του αυτοκινήτου. Απλά να ενισχυθεί.

Και θέλω περιορισμένο θόρυβο για να μη δίνω στόχο. Αρκετόν από δαύτον δίνω ήδη.

Έστειλα χαμπέρι και στη Ριρίκα σχετικά με εξάτμιση. Αν δηλαδή, θα πρέπει ν' αλλάξει και το λογισμικό. Δε θεώρησαν απαραίτητο να απαντήσουν.

Η ίδια η Μίλτεκ στο σάιτ της δηλώνει ότι, αν κάποιος βάλει το ντάουνπάιπ της (συν φυσικά όλο το cat-back), απαιτείται πρόγραμμα  stage 2. Δεν είμαι καθόλου σίγουρος για το αν φοράω κάτι τέτοιο. Ή αν το Μάουντιουν ΜΡ215 είναι τέτοιο.

Στα βαγκ, ας πούμε, άλλο ήταν το σχέτο πρόγραμμα και άλλο εκείνο που προοριζόταν για περιφερειακά.
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
Λογικα θα θελεις επαναπρογραμμαρισμο...το προγραμμα που φορας δεν καλυπτει τα περιφεριακα..ουτε το mp215 καλυπτει εξατμιση...τωρα την δοκιμαζουν κ δεν ξερουν αν θα το ονομασουν mp ή mr..επισης με τα dyno δεν θα βγαλεις ακρη αλλα με μια προσεκτικη ματια που παιζουν σε πολλες δυναμ. Προσεχε αν μετρανε bhp...αρκετα mp215 εχουν μετρηθει ετσι οπου αντιστοιχει σε 215hp...

Τωρα οσον αφορα puma vs mountune ειναι πολυ μεγαλη κουβεντα αλλα σε γενικες γραμμες θα συμφωνισω με rio καθως μετραει πολυ το marketing

Αν θελεις παντως να κρατησεις τον χαρακτηρα του αυτοκινητου καλο ειναι να πας σε custom καθως αμα ειναι σωστος κ καλος ο βελτιωτης που θα σε αναλαβει θα κοιταξει να φερει το αμαξι σ στα δικα σ μετρα...ειτε αυτο ειναι προγρ. ειτε περιφεριακα....επιςης μεχρι που αποσκοπεις να φτασεις σε δυναμη?
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Το θέμα είναι ότι δεν επαναπρογραμματίζουν μέχρι στιγμής, και για το συγκεκριμένο πάντα αυτοκίνητο, ούτε η Ριρίκα, ούτε η Μάουντιουν.

Κι ό,τι δοκιμάζεται έξω με τις προαναφερόμενες εξατμίσεις είναι ή μαμά ή ΜΡ215.

Δεν έχω δει πουθενά επαναπρογραμματισμένο ΣΤ2 για εξάτμιση. Οπότε δεν ξέρω και τι εύρος απόδοσης έχουν όλα αυτά. Άμα δουλεύουν μόνο ψηλά και χαμηλά το χάος,  τι να το κάνω;

Ίσως το ασφαλέστερο να είναι να φκιάξω μια εδώ με μέτρο αναφοράς το ήδη υπάρχον φιλτροπρόγραμμα. Ούτε ιδιαίτερα χοντρή,  ούτε τίποτα. Ίσως μια 60κάτι,  όπως μου είπε ο Σκριβάνος, και να λήξει το θέμα.

Όσο για το να επαναπρογραμμάτιζα σε Έλληνα "προγραμματιστή", μ' αυτά που έχω πάθει και δει,  ούτε σε ένα άλλο σύμπαν.

Δεν ψάχνω να φτάσω κάπου σε άλογα. Ψάχνω αυτά που θα του φοράω (το πιθανότερο φ.π.ε.) να δουλεύουν σωστά.
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
Μηπως να περιμενεις τοτε να βγαλει η ρικα 2ερο σταδιο μαζι με καμμια εξατμιση?γιατι χωρις προγραμμα δεν νομιζω....60αρα μικρη μ φαινεται παντως..

Κ εχω κ αλλη μια απορια που ξεχασα αλλα θελω λιγο αμπελοσοφια... ;D

Απο την στιγμη που αναφερεσαι σε dyno εταιριων αλλα κ απο βελτιωμενα ηδη κλπ εσυ λογικα με αυτα που φορας κ τα νουμερα που δινουν για το δικο σ πρεπει να εισαι καπου 225αλογα...γιατι σ κανει εντυπωση τα +30 που δινουν με ΦΠΕ?σε πριζωνω τωρα μπας κ το δυναμομετρησεις..  ;D
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Γιατί δεν λες στο καρανικόλα να σου πειράξει λίγο το πρόγραμμα; Πιστεύω πως θα ήταν η καλύτερη λύση... αν θες και το καλύτερο για το αμάξι σου...γιατί αμα δεν έχεις την ευχέρεια να πειράξεις το πρόγραμμά σου ανάλογα του τι θες να βάλεις/κάνεις, τότε πας λίγο στα τυφλά και μπορεί να μην πάρεις αυτά που πρέπει ...

Δυναμομέτρησε το κάπου. Δεν έχει σημασία τι θα βγάλει σαν νουμέρο γιατί είπα και πριν κανένα δυναμόμετρο δεν είναι απόλυτο. Όμως με αυτά που θα δεις πριν και μετά, θα ξέρεις τι κάνεις και που χάνεις-κερδίζεις ασχέτως αριθμών..
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Τα +30 δεν τα δίνουν με φπε. Τα δίνουν με σχέτη χταποδοεξάτμιση και μακάρι να είναι αλήθεια,  αλλά μου φαίνεται υπερβολή. Δεν είναι στραγάλια. Άλογα είναι.

Οι διαφορές ανάμεσα σε ΗΡ-ΒΗΡ είναι αμελητέες. Ειδικά για τα νούμερα που συζητάμε. Να δηλώνει μια εταιρία 215 και η άλλη να της τα βγάζει 195,  είναι αδικαιολόγητο,  όποια κι αν είναι η μονάδα μέτρησης. Κάποιος απ' όλους δε δηλώνει σωστά. Εκτός κι αν μέτρησαν στο βουνό οι μεν και στη Σαχάρα οι δε.

225, ε; Sweet... Κι αν είμαι λίγο παραπάνω,  γιατί έχω κάνει και κάτι άλλο που δε θέλω να αναφέρω;    ;-))

Δυναμόμετρο δε θα πάω ποτέ. Ζήτημα αρχής. Δεν υπάρχει άλογα που πρέπει. Υπάρχει δουλεύει σωστά ή λιγότερο σωστά ή λάθος.

Η Ριρίκα δεν είναι επεμβάσιμη πλέον. Ο Καρανικόλας έβαλε τους Σουηδούς να την τροποποιήσουν προς το ηπιότερο χαμηλά και επιθετικότερο ψηλά, πριν κλείσει τη συμφωνία μαζί τους. Άλλη ρύθμιση δεν υφίσταται.

Τεσπά,  με την εξάτμα να δούμε τι γίνεται.
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
Μακαρι να σαι κ 230 χωρις εξατμιση......αλλα αυτο λεω..δεν ειναι στραγαλια...εγω dyno που βλεπω απο mp215 ειναι γυρω στα 210-212bhp αλλα υπαρχουν κ καποιες εξαιρεσεις οπως 209,7 αλλα κ καποιο αλλο 218..τουλαχιστον αυτα που ¨ξερω¨ εγω...

Στα λογια μ ερχεσαι οσον αφορα την εξατμιση...δηλ. Θες να δουλευει λιγοτερο σωστα?γιατι χωρις προγραμμα θα σαι στην κατηγορια του λιγοτερου σωστα ή λαθος ;)

Τεςπα...Αν θα το βιαζομουν εγω θα βαζα milltek απο εξατμιση παντως...

Υγ..ξερω τι εχεις κανει.... 8) tease
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
No offense... αλλά αφού δεν κοιτάς δυναμόμετρα τότε γιατί σε νοιάζει τι λέει η puma για την mountune και για το πόσα βγάζει;

Άλογα που πρέπει δεν υπάρχουν. Αλλά υπάρχουν καμπύλες... και αυτές δεν πα' να λένε 250 δεν πα' να λένε 150 στο ίδιο αμάξι, είναι ίδιες και έτσι ξέρεις που παίρνει το αμάξι και που όχι. Δεν προσπαθώ να σε πείσω, απλά ισχυροποιώ την άποψή μου!
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Μην παρεξηγηθώ. Τα δυναμόμετρα έχουν τη χρησιμότητά τους,  απλά εγώ τα απορρίπτω,  επειδή τα έχω συνδέσει με κάποια πράγματα που δεν είναι της στιγμής. Προσωπική θέση - όχι απαραίτητα σωστή.

Όσον αφορά στην εξάτμιση...
Δεν είναι προϋπόθεση το στέητζ 2 πρόγραμμα,  για να δουλέψει σωστά.

Δεν είναι καν προϋπόθεση το πρόγραμμα. Ανάλογα με το κάθε μοτέρ φκιάχνεται και αυτή. Από τη στιγμή που την παραγγέλνεις σε μάστορα,  λαμβάνεται υπ' όψιν το τι φοράς εκείνη τη στιγμή και αναλόγως διαμορφώνεται και μια βελτιωτική εξάτμιση.

Αν καταλήξω σε εγχώριο μάστορα,  που για κει το βλέπω,  θα ληφθεί υπ' όψιν ένα απλό φιλτροπρόγραμμα 210-220 ίππων και με βάση αυτό θα διαμορφωθούν πάχη/κούρμπες/καζάνια.

Μπορεί μια 73άρα να θέλει ένα πολύ επιθετικό πρόγραμμα,  για να αποδώσει,  αλλιώς θα "αδειάζει" το αυτοκίνητο. Ε,  δεν είναι ανάγκη να πάμε εκεί. Εμείς θέλουμε να γεμίζει παντού λίγο παραπάνω απ' ό, τι ήδη είναι και να μην "αδειάζει" πουθενά. Ούτε για μέγιστες ιπποδυνάμεις πάμε,  ούτε τίποτα. Αναλόγως θα κινηθούμε λοιπόν.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Η εξάτμιση δεν προυποθέτει τίποτα, τα λες πάρα πολύ σωστά , ΑΛΛΑ από την στιγμή που έχεις βάλει πρόγραμμα κρίμα είναι να μην το ρυθμίσεις περαιτέρω για να πάρεις τα βέλτιστα! Stage 2 και Stage 3 και αυτά είναι αρλούμπες του κάθε προγραμματιστή/εταιρείας για να πουλήσει...σιγά τις ρυθμίσεις που θα αλλάζουν για αλλαγή εξάτμισης ... AFR άντε και κανα avance...
Για τα 16άρια μκ6 αλλά και μκ7 η μιλλτεκ δίνει 60άρα σωλήνα το οποίο ακόμα και τώρα είναι αμφιλεγόμενο αν δουλεύει ή όχι. Στο st150 πάντως δουλέυει...
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
αν μπει στο fiesta χταποδι θα ανεβει και η πιεση σε ενα μικρο βαθμο οποτε θελει παλι προγραμα αν δεν κανω λαθος
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Όπως είπα πιο πάνω,  το Ρίκα δε ρυθμίζεται. Είναι αυτό που είναι.

Για ΣΤ180 μιλώντας πάντα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
για τα τουρμπο επειδη υπαρχει μεγαλο back pressure λόγω τουρμπίνας δεν έχει και πολύ σημασία να ναι λίγο μεγαλύτερη η διαμετρος.

στο ST με προγραμμα θα βαζα κανονικά 63αρα εξατμιση με δυο καζανια και ελευθερο καταλύτη, αλλα και η 70αρα σωστή θα ήτανε (δεν ξερεις με τι τουρμπίνα θα καταλήξεις στο μελλον  winkwink).

Αν φοραει 63αρα απο την μανα του και δεν υπαρχουν βλέψεις για μελλοντική αναβάθμιση θα άλλαζα μόνο τα καζάνια και τον καταλύτη. Αν υπαρχει προκαταλυτης πανω στο down pipe, θα του εδινα ποδι.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
εγω θα επερνα το scorpion bownpipe decat που ειναι και σε καλη τιμη και θα εβαζα φ63 σωληνα με 2 ποιο ελευθερα καζανακια οτι δηλ δινει και η scorpion απλα ολο το κιτ ειναι ακριβω ενω εδω ελλαδα βγαινει ποιο οικονομικα να φτιαξεις εξατμιση
http://www.ebay.co.uk/itm/FIESTA-ST180-SCORPION-3-DE-CAT-DOWNPIPE-EXHAUST-SFDC073-STAINLESS-/231117639599?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35cfaf4faf
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
Opel Astra J 1.6 μαμά 180ps

Φίλτρο
Downpipe
Intercooler  197ps

Ολόσωμη Ποπαυ και remap 230ps σε Maha.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Μου απάντησαν οι ριρικαίοι:

Αν αλλαχτεί η εξάτμιση, δε χρειάζεται αλλαγή στο πρόγραμμα.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread