Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

dimtin89

Original poster
Newbie
Σεπτ. 18, 2015
5
0
0
Καλημέρα σας,

Αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα με το 1.4 ΤDCi στα 114k km: ρετάρισμα του κινητήρα και ένδειξη engine malfunction..(το γνωστό λαμπάκι του κινητήρα). Πήγα στη Ford μου είπαν βραχυκυκλώνει το μπεκ στον 4ο κύλινδρο..άλλαξα μπεκ το έκανα σέρβις το πήρα χθες πρωί και το βράδυ μου άναψε πάλι το λαμπάκι και ρετάρισε όσο όμως σε έντονο βαθμό όπως πριν την αλλαγή..το ξαναπήγα σήμερα το πρωί, το βάζει εγκέφαλο και δείχνει ένδειξη βραχυκύκλωμα αλλά δεν ξέρουμε από πού..

Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα?

(Για ποιότητα καυσίμου κλπ δεν τίθεται θέμα καθώς επιλέγω μόνο power  Shell)
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Για το καυσιμο ποτε μην εισαι σιγουρος.. Αλλα οκ το πιο πιθανον ειναι να μην ειναι απο εκει..

Μπορεις να μας πεις τι ακριβως error βγαζει πχ Ρ0854?
 

dimtin89

Original poster
Newbie
Σεπτ. 18, 2015
5
0
0
Τώρα αυτό που με ρωτάς φίλε Nitroking είναι τεχνικό και δεν συγκράτησα τον τον τύπο error π εβγαζε το διαγνωστικό..

Αρχικά έβγαζε σφάλμα στο μπεκ 4ου κυλίνδρου το αλλάξα και ξανα έκανα το ίδιο θέμα βγάζοντας αυτή τη φορά σφάλμα ότι βραχυκυκλώνει κάτι αλλά δεν ξέρουμε τι ακριβώς..

Σε μια νεα προσπάθεια να αρθεί το βραχυκύκλωμα καθαρίστηκαν οι καλωδιώσεις που είχαν σκουριά..
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
κλασσική λογικη ελληνικού συνεργείου: Πρωτα αλλαζουμε το μπεκ και μετα ψαχνουμε να βρουμε ποια είναι όντως η βλαβη. Απο ενα αλλο που είχαμε αντιμετωπίσει πρόβλημα, είχαν σκουρια οι φίσες (δεν θυμαμαι τι κωδικό είχε βγάλει) και με απλό αντισκωριακό το πρόβλημα λύθηκε, αλλα δεν ξερω αν θα είναι το ίδιο.
 

dimtin89

Original poster
Newbie
Σεπτ. 18, 2015
5
0
0
Αυτό κάνανε τώρα..καθάρισαν φίσες και καλωδιώσεις που είχαν σκουριά..για να δούμε τι θα δούμε..
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Oι περισσότερες φύσες (μην πω όλες) στο fiesta μου είναι στεγανές. Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω που βρίσκουν οι μάστορες σκουριά (δε μου έχει τύχει)...
 

dimtin89

Original poster
Newbie
Σεπτ. 18, 2015
5
0
0
άκυρο και το αντισκουριακο..παλι συνεχιζει να το κανει το αμαξι..το ξαναπηγα πισω στη φορντ..ας ψαξουν να βρουν τι εχει από που βραχυκυκλωνει..τι να πω..
 

fiestalarissa

Member
Aug 27, 2014
117
0
0
33
λαρισα
Μεγάλε το θεμα ειναι ενα!! Φίλτρο πετρελαίου! Άλλαξε το πλάκωσε Φούλ καθαρίστηκα για βιοντίζελ κ ξανα μετα απο λιγο καιρο φίλτρο! Παθών στον ίδιο κινητήρα ! Άσε τις αντιπροσωπείες και ψαξου θα σ ξηλώσουν όλο το αμάξι
 

dimtin89

Original poster
Newbie
Σεπτ. 18, 2015
5
0
0
fiestalarissa said:
Μεγάλε το θεμα ειναι ενα!! Φίλτρο πετρελαίου! Άλλαξε το πλάκωσε Φούλ καθαρίστηκα για βιοντίζελ κ ξανα μετα απο λιγο καιρο φίλτρο! Παθών στον ίδιο κινητήρα ! Άσε τις αντιπροσωπείες και ψαξου θα σ ξηλώσουν όλο το αμάξι

Άλλαξα και φιλτρο πετρελαίου και παλι τπτ..το ξανα εκανε..και καθαριστικο εριξα..τι να πω τα χω κανει όλα..
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
πηγαινε στη Φορντ και ρωτα αν μπορου να κανουν cutout test
https://www.youtube.com/watch?v=Q3MUJ700wDU
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Αμα ειναι μεσα στη Ford πες μας και το error code.. Ρωτα τους δηλαδη να το ψαξουμε λιγο ρε αδερφε.. Δε χανουμε τιποτα!
 

fiestalarissa

Member
Aug 27, 2014
117
0
0
33
λαρισα
Ποιο λαμπάκι σ άναψε;; Κινητήρα η το γρανάζι με τι θαυμαστικό;;;;; Σημερα ρεταρισε κ μένα κ άναψε αυτο το λαμπάκι να το γρανάζι
 

fiestalarissa

Member
Aug 27, 2014
117
0
0
33
λαρισα
Αυριο πρωι εχει ξήλωμα καταλύτη και 4 καινουρια Μπέκ να ησυχάσουμε! Ολα απο εκει γίνονται λόγο κακής ποιότητας καυσίμου ! Ποσό το πλήρωσε η φίλος το Μπέκος στην εταιρία μήπως ξέρουμε;;;;
 

fiestalarissa

Member
Aug 27, 2014
117
0
0
33
λαρισα
Μιας και βλεπω ειμαι ο μόνος π ασχολείται ακομα με τα dieselakia εδω να σας ενημερώσω για το πρόβλημα.... Μετα απο πολυ ψάξιμο μόνος μ και χωρίς ερωτήσεις σε "μαστορια" (κακιάς ώρας) το πρόβλημα βρέθηκε κ λύθηκε! Οσο περιεργο κ αν σας ακούγετε για ολα τα ρεταρισματα λαμπάκια κοψίματα κτλ έφταιγε η βαλβίδα egr!!! Ενώ δεν έβγαζε καμια βλάβη στον εγκέφαλο όπως ήταν αναμενόμενο αφού το ηλεκτρικό κομμάτι της λειτουργούσε κανονικά το πρόβλημα της ήταν μηχανικό. Δεν έκλεινε σωστά με αποτέλεσμα πίεση εισαγωγής να φεύγει στην εξατμιση κ οχι στην εισαγωγή!!!! Τα συμπεράσματα δικά σας.....
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread