- Nov 8, 2017
- 65
- 5
- 8
- 35
- Μοντέλο
- MK7
- LOCATION
- Athens
-
- Thread starter
- #1
Αγαπητοί συνφορουμίτες,
Ως νέο μέλος αποφάσισα να ανοίξω ένα θέμα που ξανασυζητήθηκε παλιότερα αλλά δεν δόθηκαν αρκετές λεπτομέρειες και έληξε άδοξα!
Το 1.6 Sport Fiestaκι μου (μόλις το αγόρασα μεταχειρισμένο σε εξαιρετική κατάσταση) έχει πολύ ευχάριστο γκάζι και κρατήματα γενικά και στην οδηγική απόλαυση του αυτοκινήτου το μόνο παράπονο που έχω είναι τα "μούτρα" που μπορεί να πετάξει σχετικά εύκολα με λίγο βαρύ πόδι πατώντας γκάζι στην έξοδο της στροφής...Χωρίς esp τα "γράφει", με esp κόβει γκάζι...
Ερχόμενος από άλλο club στο οποίο ανήκω παράλληλα (Alfa Romeo), εκεί θεωρείται μια από τις καλύτερες βελτιώσεις το μπλοκέ διαφορικό Q2 (της Alfa είναι) που απογειώνει τα κρατήματα.
Χαζεύοντας το site της Pumaspeed έπεσα σε αυτό το διαφορικό της Quaife και το σκέφτομαι σοβαρά να το βάλω (κι ας κοστίζει όσο coilovers και λαστιχάρες μαζί). http://pumaspeed.co.uk/product-Quaife-differential-for-the-IB5-type-gear-box_320.jsp
Από την περιγραφή του φαίνεται σαν να αντιμετωπίζει ακριβώς το θέμα που έθεσα. Επίσης, λέει ότι σε φυσιολογική οδήγηση και ταχύτητες, λειτουργεί ως εργοστασιακό διαφορικό, σε σημείο που δεν καταλαβαίνεις οτι το φοράς, ενώ επεμβαίνει μόνο στο όριο. Σε απότομη επιτάχυνση σε ευθεία στέλνει τη ροπή και στους 2 τροχούς ταυτόχρονα και ισόποσα, ενώ σε στροφή, στο πάτημα του γκαζιού δίνει περισσότερη ροπή στον εξωτερικό τροχό "τραβώντας" τη μούρη προς τα μέσα και δεν αφήνει τον εσωτερικό τροχό να σπινάρει (πράγμα που σε στέλνει προς τα έξω στη στροφή). Έτσι ανοίγεις γκάζι νωρίτερα με μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου. Sounds good to me!
Απ'οσο καταλαβαίνω, δεν εντάσσεται ακριβώς στην κατηγορία του LSD (περιορισμένης ολίσθησης) μιας και λειτουργεί με γρανάζια και όχι πλάκες τριβής (οπότε δεν έχει τα σερβις και τις θερμοκρασίες των LSD) και έχει διττό χαρακτήρα (και open diff και LSD). Τα καλύτερα των δυο κόσμων δηλαδή... Άλλωστε και στο site το αναφέρει ως ATB differential (automatic torque biasing)...
Αν δεν κάνω λάθος διορθώστε με, αλλά νομίζω και τα Focus RS (τα μπροστινοκίνητα) φορούσανε Quaife συστήματα για να αντιμετωπίζουν το torque steer (προφανώς όχι μόνο διαφορικό αλλά και άλλα πράματα).
Σας ευχαριστώ!
Ως νέο μέλος αποφάσισα να ανοίξω ένα θέμα που ξανασυζητήθηκε παλιότερα αλλά δεν δόθηκαν αρκετές λεπτομέρειες και έληξε άδοξα!
Το 1.6 Sport Fiestaκι μου (μόλις το αγόρασα μεταχειρισμένο σε εξαιρετική κατάσταση) έχει πολύ ευχάριστο γκάζι και κρατήματα γενικά και στην οδηγική απόλαυση του αυτοκινήτου το μόνο παράπονο που έχω είναι τα "μούτρα" που μπορεί να πετάξει σχετικά εύκολα με λίγο βαρύ πόδι πατώντας γκάζι στην έξοδο της στροφής...Χωρίς esp τα "γράφει", με esp κόβει γκάζι...
Ερχόμενος από άλλο club στο οποίο ανήκω παράλληλα (Alfa Romeo), εκεί θεωρείται μια από τις καλύτερες βελτιώσεις το μπλοκέ διαφορικό Q2 (της Alfa είναι) που απογειώνει τα κρατήματα.
Χαζεύοντας το site της Pumaspeed έπεσα σε αυτό το διαφορικό της Quaife και το σκέφτομαι σοβαρά να το βάλω (κι ας κοστίζει όσο coilovers και λαστιχάρες μαζί). http://pumaspeed.co.uk/product-Quaife-differential-for-the-IB5-type-gear-box_320.jsp
Από την περιγραφή του φαίνεται σαν να αντιμετωπίζει ακριβώς το θέμα που έθεσα. Επίσης, λέει ότι σε φυσιολογική οδήγηση και ταχύτητες, λειτουργεί ως εργοστασιακό διαφορικό, σε σημείο που δεν καταλαβαίνεις οτι το φοράς, ενώ επεμβαίνει μόνο στο όριο. Σε απότομη επιτάχυνση σε ευθεία στέλνει τη ροπή και στους 2 τροχούς ταυτόχρονα και ισόποσα, ενώ σε στροφή, στο πάτημα του γκαζιού δίνει περισσότερη ροπή στον εξωτερικό τροχό "τραβώντας" τη μούρη προς τα μέσα και δεν αφήνει τον εσωτερικό τροχό να σπινάρει (πράγμα που σε στέλνει προς τα έξω στη στροφή). Έτσι ανοίγεις γκάζι νωρίτερα με μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου. Sounds good to me!
Απ'οσο καταλαβαίνω, δεν εντάσσεται ακριβώς στην κατηγορία του LSD (περιορισμένης ολίσθησης) μιας και λειτουργεί με γρανάζια και όχι πλάκες τριβής (οπότε δεν έχει τα σερβις και τις θερμοκρασίες των LSD) και έχει διττό χαρακτήρα (και open diff και LSD). Τα καλύτερα των δυο κόσμων δηλαδή... Άλλωστε και στο site το αναφέρει ως ATB differential (automatic torque biasing)...
Αν δεν κάνω λάθος διορθώστε με, αλλά νομίζω και τα Focus RS (τα μπροστινοκίνητα) φορούσανε Quaife συστήματα για να αντιμετωπίζουν το torque steer (προφανώς όχι μόνο διαφορικό αλλά και άλλα πράματα).
Σας ευχαριστώ!