Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

ffiesta2006

Original poster
Newbie
Nov 19, 2019
4
0
0
Καλησπέρα σε όλους,

Εχω ένα ford fiesta 2006 βενζίνη 1400 κυβικά με 125.000χλμ από το 2010  και τον τελευταίό καιρό άκουγα έναν περιέργο ήχο στον κινητήρα κάθε φορά που ξεκινούσα την μηχανή(σαν κροτάλισμα).Οταν αρχίζει και ζεστένεται η μηχανή αρχίζει και υποχωρεί ο θόρυβος αλλά μπορεί να τύχη να τον ξανά κάνει ακόμα και όταν είναι εν κινήσει το αυτοκίνητο…Σε κάποια συνεργεία που έκανα τα service ενώ τους το είχα αναφέρει δεν είχανε βρει κάτι… Αναγκάστηκα και το πήγα σε ένα συνεργείο που είναι εξειδικευμένο για ford και αφού το κάνανε έλεγχο βρήκανε ότι χτυπάει ο πύρρος της μπιέλας και ότι υπάρχει πρόβλημα με το μοτέρ το οποίο μου είπαν όσο περνάει ο καιρός θα χειροτερεύει.Χρειάζεται λοιπόν μου είπαν να αλλαχθεί το μοτέρ και να γίνει αντικατάσταση με ένα άλλο μεταχειρισμένο το οποίο με ενημέρωσαν ότι μαζί με την εργασία θα φτάσει τα 1600€-1700€ δινόντας μου 1 χρόνο εγγύηση και ήθελα να ρωτήσω δεδομένου ότι μου έχει βγάλει και άλλα προβλήματα τον τελευταίο χρόνο και ήδη έχω δώσει αρκετά χρήματα για επισκευές και service αξίζει λέτε να δώσω τόσα λεφτά για την επισκευή του;Σκέφτομαι να πάω σε 1-2 Ford επίσημες να πάρω και από εκεί γνώμες… Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
εξαρτατε εσυ τι θες να κανεις φιλε και την οικονομικη σου δυνατοτητα, τι θελω να πω με αυτο..

Εμένα αν μου παρουσιαζοταν τετοιο προβλημα φυσικα τα 1600-2000 ευρω σε λιγους περισευουν , θα κοιτουσα να τα μαζεψω σιγα σιγα εφοσον ακομα δουλευει το αμαξι και θα εβαζα το μοτερ απο το ST . Εσυ φυσικα μπορεις να βαλεις το ιδιο η και το 1600 αν σε ενδιαφερει να δεις κατι καλυτερο απο θεμα επιδόσεων.

Μπορει επισης αν ειχα 4 χιλιαρικα στην ακρη (η να επαιρνα ενα μικρο δανειακι) να μαζευα και αλλα 2-3 και να επαιρνα ενα μεταχειρισμένο ΜΚ7 ΜΚ7.5 η οτι κατι αλλο παλι σε μεταχειρισμένο.

τα προβληματακια και τα service ειναι πιστευω δεδομενα σε ολα τα αμαξια κυριως σε μεταχειρισμενα, ασε που τα καινουργια εχουν πολυ ποιο ακριβα service καθως πρεπει να γινονται μονο στις αντιπροσωπείες και τις κοπανανε τις τιμες..

ελπιζω να σε βοήθησα
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
https://www.facebook.com/marketplace/item/2208228345942657/

ενα καλο μεταχειρισμενο 7 χιλιαρικα, δινεις και το δικο σου σε καποιον μαντρα και οσο πιασεις
 
'Έχεις ελάχιστα χιλιόμετρα για να πάθει το αμάξι τέτοια ζημιά.
Πολύ δύσκολο να γίνει διάγνωση για πύρο μπιέλας.

{Μου θυμίζει μια περίπτωση, που εξουσιοδοτημένο συνεργείο έβγαλε διάγνωση δίσκο πλατό στα 25.000(σε καινούργιο αυτοκίνητο)....και τελικά το ίδιο δίσκο πλατό αλλάχτηκε στα 300.000.}

Σε καμιά περίπτωση η ζημιά αυτή, δεν κοστίζει 1700€.

Λάδια βάζεις 5-30ή 10-40?
Με πιο χοντρό λάδι, χτυπάνε τα ωστήρια των βαλβίδων.
Έχει αλλαγμένα λάδια το αυτοκίνητο?
Στάθμη λαδιών?
Διάκενο βαλβίδων?
 

ffiesta2006

Original poster
Newbie
Nov 19, 2019
4
0
0
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Πήγα το αυτοκίνητο και σε επίσημη αντιπροσωπεία της ford αλλά ακόμα δεν έχουνε βρει το πρόβλημα… Το κοιτάζουν εξονυχιστικά έχουνε εντοπίσει τον θόρυβο που τους έχω πει πάντως και το πανε βημα βημα… Το αυτοκίνητο τα πρώτα 4-5 χρόνια το πήγαινα για service σε επίσημη αντιπροσωπεία μετά άρχισα να το πηγαίνω σε μη εξουσιοδοτημένα… Πάντα έκανα τα service στην ώρα τους και αλλαγές λαδιών και γενικά το πρόσεχα πολύ… Τώρα λεπτομέρειες για τύπους λαδιών που βάζανε στα συνεργεία και διάφορες τεχνικές εργασίες που γινόντουσαν δεν  της γνωρίζω φίλε για να της απάντησω αλλά κρατούσα πάντα βιβλίο service για ότι γινόταν στο αυτοκίνητο… Περιμένω να μου πουνε και από ford για την ζημιά τι είναι ακριβώς και πόσο θα μου κοστίσει οπότε για την ώρα είμαι σε αναμονή… 
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
ειχα μια παρομοια περιπετεια πριν 2-3 χρονια οταν μου ειπανε για κροταλισμα κινητηρα κουζινετα μπιελων. τελικα ηταν οι βιδες απο το δυναμο λασκαρισμενες και χτυπαγε σε καποιο φασμα στροφων.
 

ffiesta2006

Original poster
Newbie
Nov 19, 2019
4
0
0
Για την ιστορία… Εγινε σε επίσημη αντιπροσωπεία αλλαγή μοτέρ (λόγω προβλήματος στην μπιέλα)  με μεταχειρισμένο και αλλαγή δίσκο πλατό μιας και ήταν η ώρα του να αλλαχθεί όπως μου είπαν… Επίσης γίνανε και κάποιες άλλες μικροεργασίες σε ανταλλακτικά που έπρεπε να αλλαχθούν και αλλαγή λαδιών… Ολο το κόστος πήγε στα 1600€… Το αυτοκίνητο πάει μια χαρά μέχρι στιγμής και σταμάτησε αυτός ο περίεργος θόρυβος που ακουγόταν στην αρχή με την εκκίνηση του κινητήρα… Το πρόβλημα τώρα όπως με ενημέρωσαν πιθανότατα να δημιουργηθήκε από λάθος τύπους λαδιών που μπορεί να βάζανε στα μη εξουσιοδοτημένα service που το πήγαινα αλλά όλο αυτό πιθανότατα να το επιρρέασε ακόμα περισσότερο αρνητικά το γεγονός ότι πριν από 2 μήνες μου είχαν βάλει νοθευμένη βενζίνη όπου είχα πάθει και εκεί μεγάλη ζημιά με αποτέλεσμα να αλλάξω αντλία βενζίνης… Τέλος καλό όλα καλά αν και μου κόστισε ακριβά… ελπίζω να αργήσω να το ξανά πάω service για τέτοιες ζημιές…Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!  
 

theoanag

Member
May 23, 2018
116
49
28
Φιλε μου παιζει μεγαλη νοθεια στο λαδι, ειδικα στα συνεργεια τις γειτονιας που αγοραζουν
απο οπου βρουν φτινοτερα.Ακομη και επωνυμα λαδια απο σκρουτζομαγαζα ειναι μουφα το εχω δει μπροστα μου σε  castrol και ο μαστορας το καταλαβε λογο εμπιρειας απο το χρωμα μετα εψαξε την συσκευασια και ειχε διαφορα απο το γνησιο.Αν ψαξεις λιγο στο ιντερνετ θα δεις πολλες εταιρειες να εχουν βγαλει οδηγιες για το συγκεκριμενο θεμα.Δυστιχως την εχει πατησει πολυς κοσμος   
 

ffiesta2006

Original poster
Newbie
Nov 19, 2019
4
0
0
mk1 Stelios said:
Το θέμα είναι ότι δεν θα μάθουμε ποτέ αν είχε πρόβλημα το παλιό μοτέρ στην μπιέλα.
Πιστεύω να το κράτησες για ανταλλακτικά.

Οχι φίλε δεν κράτησα τίποτα από αυτά που μου αλλάξανε… Μου τα έδειξαν βεβαία οι άνθρωποι… Ειδικά το παλιό μοτέρ σε καμία περίπτωση δεν είχα την δυνατότητα να το κρατήσω με τόσο όγκο και τόσο βάρος που είχε…Σημασία έχει ότι μου το φτιάξανε και είμαι ικανοποιημενος μέχρι στιγμής από την επισκευή… Το αμάξι πάει πολύ καλά και έχω και την ψευδαίσθηση(?) ότι είναι ποιο δυνατός αυτός ο κινητήρας αν και μου είπαν ότι βάλανε παρόμοιο…Ο συμπλέκτης είναι ποιο μαλακός λόγω αλλαγής δίσκο πλατό αλλά αυτό μια συνήθεια είναι…  Το ηθικό δίδαγμα για μένα από όλο αυτό είναι πως καλύτερα να πηγαίνουμε το αυτοκίνητο μας σε επίσημη αντιπροσωπεία για επισκευές και service παρά το γεγονός ότι θα πληρώσουμε κάτι περισσότερο παρά να το πηγαίνουμε σε διάφορα συνεργεία της "γειτονιάς" από εδώ και από εκεί βάζοντας ανταλλακτικά της κακιάς ώρας και λάδια φτηνιάρικα κάνοντας πειράματα… Στην αρχή παρόλο που το είχα πάρει μεταχειρισμένο το πήγαινα μόνο σε ford για τα service και δεν είχα κανένα πρόβλημα… Οταν άρχισα να το πηγαίνω σε μη εξουσιοδοτημένα συμεργεία για να κερδίσω χρήματα εκεί άρχισαν να ξεφυτρώνουν τα πρώτα προβλήματα… Anyway… Το πάθημα έγινε μάθημα… Ολα καλά για την ώρα το αμάξι παεί μπάλα… Ποιο καλά και από πριν 10 χρόνια που το είχα πάρει!  
 
Δεν είναι θέμα μη εξουσιοδοτημένου συνεργείου...αλλά θέμα μηχανικού!
Είναι και θέμα γνώσης που πρέπει να έχει ο κάτοχος, για να μην πέσει θύμα κακού συνεργείου.

Πιο εύκολα μπορεί να στην κάνει ένα συνεργείο εξουσιοδοτημένο που έχει πιτσιρικάδες, παρά ένας σωστός μάστορας.
Του αδερφού μου (αν δεν ήμουνα από επάνω) θα τον είχαν κλέψει, αφού προσπαθούσαν να του πουν πως η ζημιά ήταν σε εξάρτημα εκτός εγγύησης..αλλά όταν πήραν χαμπάρι ότι έχω γνώσεις, έκαναν την πάπια.
Του άλλου αδερφού μου, του ζήταγαν να αλλάξει κεφαλή(1.200e)...και το πρόβλημα ήταν σε ένα καλώδιο που "δεν" το "έβλεπαν"(φυσικά του το έφτιαξα εγώ)!

Ο πύρος στην μπιέλα είναι μια ζημιά που σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να προκληθεί από κακό λάδι, αφού το μοτέρ θα χτυπήσει πρώτα ωστήρια, αν είναι πιο χοντρό το λάδι.
Είναι ζημιά που πρέπει να έχει κάνει το μοτέρ πάνω από 500.000χλμ...με το πόδι στο πάτωμα.

Είναι ζημιά που μόνο όταν λύσεις μοτέρ, μπορείς να την δεις.

Απλά πρέπει να έχει όρεξη ο μηχανικός για να βρει την πραγματική αιτία του θορύβου...που μπορεί να ήταν απλά μια ρύθμιση βαλβίδων ή κάποια βίδα λάσκα όπως ανάφερε πιο επάνω ο Γιάννης.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread