Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Φιεστοπροβληματα

Original poster
Newbie
Aug 28, 2016
3
0
0
30
Γεια σας,

Έχω ένα μεταχειρισμένο Ford Fiesta 1.4 tdci 2006, δυστυχώς ή ευτυχώς αυτόματο, από δική μου βιασύνη κατά την αγορά του, επίσης κακομεταχειρισμένο.. Τους τελευταίους μήνες παρατηρώ πολλά ανησυχητικά προβλήματα για τα οποία όσο κι αν ψάχνω, δεν μπορώ να βρω λύση. Ο μηχανικός με έβαλε να φορέσω καινούργια μπεκ που πόνεσαν οικονομικά και δεν έλυσαν τα προβλήματα, καθώς και άλλαξε και έλεγξε όλες τις επαφές και τα σχετικά..
Τα προβλήματα είναι:
1)Κατά την εκκίνηση, με το που γυρνάω το κλειδί, το καδράν όπου δείχνει τα N/R και ταχύτητες, είναι κενό-άδειο και το πορτοκαλί (!) θαυμαστικό εμφανίζεται. Το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπρος, τίποτα δεν ακούγεται, σαν να είναι νεκρό.
2)Έχοντας πάρει έπειτα άπειρων λεπτών και προσπαθειών μπρος το προαναφερθέν (!) υπάρχει ακόμη, το αυτοκίνητο στο N, νεκρά και ρελαντί, και δεν δέχεται τις ταχύτητες με την αλλαγή από τον λεβιέ, ούτε D (1,2,3..) ούτε R.
3)Μετά την αλλαγή των μπεκ παρατήρησα προφανής βελτίωση των επιδόσεων του αυτοκινήτου σε εκκίνηση, πορεία και τελική, παρ'όλα αυτά καθ'οδών, όταν ζορίζεται το αυτοκίνητο, όταν το  δίνω απότομα και κυρίως σε ανηφόρες, το ταμπλό και όλες οι ενδείξεις αναβοσβήνουν, όσο κι αν πατάω γκάζι το αυτοκίνητο δεν έχει δύναμη και δεν δίνει και γράφει EAC FAIL.

Υ.Γ.: Ζητώ συγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, αλλά είναι μεγάλο το πρόβλημα και είμαι και άσχετος. Ευχαριστώ!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
κατ΄αρχην, αλλαξε μηχανικό.

πήγαινε στον καρανικόλα και θα ξερει αυτος τι να κάνει...

πρωτα πρεπει να γινει λεπτομερης ηλεκτρονική διαγνωση, αναλυτικά για όλους τους κωδικούς σφαλμάτων και ύστερα θα ξερει τι να κάνει.

Το να αλλάζουμε μπεκ έτσι επειδή μας ήρθε, είναι σίγουρα σημάδι τσάμπα "μεροκαμάτου" απο το μηχανικό που πήγαινες.
 

Φιεστοπροβληματα

Original poster
Newbie
Aug 28, 2016
3
0
0
30
Παρέλειψα, δεν παίζει περίπτωση τέτοια, είναι γνωστός. Έκανε όσα μου λες και δεν έδειξε κανένα πρόβλημα κατά την διάγνωση. Παρ'όλα αυτά θα δοκιμάσω και εκεί που λες, σε ευχαριστώ!
Όσο για τα μπεκ, λόγω κακομεταχείρισης και πολλών χιλιομέτρων, ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση και στα τελειώματα τους, έπρεπε να γίνει αλλαγή. Απλώς αυτός υπέθεσε ότι μπορεί να είναι από εκεί μέρος των προβλημάτων, κυρίως το EAC FAIL και η έλλειψη επαρκούς δύναμης του κινητήρα, κλπ.
Αν έχει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα ή πιθανά αίτια αν μπορεί ας επικοινωνήσει.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το ΕΑC σημαίνει Electronic Accelerator Control - Fail. (ηλεκτρονικός έλεγχος πεταλούδας - πέθανε) Δε νομίζω να έχει σχεση αυτο με τα μπεκ. Αν τον ηλεκτρονικό έλεγχο στα μπεκ δεν τον πλήρωσες τοτε δεν πειράζει.

αμα σβησεις και ξαναναψεις χανεται (προσωρινά) το προβλημα. Εγω είχα δοκιμάσει άλλη πεταλούδα και σταματησε το EAC fail, αλλα δεν είναι σίγουρα αυτή η λύση σου, πρεπει να γίνουν και άλλοι έλεγχοι
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
το σασμαν αυτο εχει σιγουρα μεσα τουλαχιστον 2 ηλεκτροβαλβιδες τις εχεις τσεκαρει?
 

Φιεστοπροβληματα

Original poster
Newbie
Aug 28, 2016
3
0
0
30
Το EAC FAIL φαίνεται να έχει χαθεί, μετά την αλλαγή των μπεκ. Το κύριο πρόβλημα τώρα είναι κατά την εκκίνηση αυτά που ανέφερα.. Μου είπε πως τα τσέκαρε όλα, θα τον βάλω να τα ξαναδεί και βλέπουμε. Αλλιώς πάμε για άλλο μηχανικό.. Όπως και να έχει ευχαριστώ!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread