- Thread starter
- #1
Καλησπέρα παιδιά,
Πριν ένα μήνα έκανα το τυπικό σέρβις λάδια φιλτρα σε fiesta 1.6 βενζίνη. Μαζί με το φίλτρο αέρος αντικατασταθηκε και το μικρό φιλτρακι που έχει μέσα στο φιλτροκουτι (από το oil breather hose) .
Μετά από κάποιες μέρες παρατήρησα μια διαρροή λαδιού κοντά στο ψευτοκάπακο και πιο συγκεκριμένα κοντά στο solenoid του μεταβλητού από την πλευρά της εξαγωγής. Αρχικά υπέθεσα πως θα είναι φλάντζα ψευτοκαπακου. Αφού πήγα στον μηχανικό μου και αντικατασταθηκε η φλάντζα, η διαρροή συνεχιζόταν. Ο μηχανικός μου είπε πως ίσως ράγισε το ψευτοκάπακο και το αντικαταστησαμε με ένα μεταχειρισμένο. Με διαβεβαίωσε πως η διαρροή σταμάτησε αλλά εγώ ξανά βρήκα λάδι την επόμενη κιόλας μέρα. Άνοιξα το φιλτροκουτι και είδα πως το φιλτράκι που μου τοποθέτησαν δεν είναι αυτό του fiesta αλλά του focus που είναι σημαντικά μεγαλύτερο και το είχαν πιέσει για να χωρέσει στην θέση του.
Το αμάξι αύριο θα ξαναπάει συνεργείο αλλά θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος αν το λάθος φιλτράκι είναι ικανό να δημιουργήσει μεγάλες πιέσεις οι οποίες μου δημιούργησαν εξαρχής το πρόβλημα των διαρροών ή απλά είναι σύμπτωση. Υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορούσα να δω (τα o rings των solenoid ταν σε πολύ καλή κατάσταση. Έχουν ελεγχθεί);
Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ
Πριν ένα μήνα έκανα το τυπικό σέρβις λάδια φιλτρα σε fiesta 1.6 βενζίνη. Μαζί με το φίλτρο αέρος αντικατασταθηκε και το μικρό φιλτρακι που έχει μέσα στο φιλτροκουτι (από το oil breather hose) .
Μετά από κάποιες μέρες παρατήρησα μια διαρροή λαδιού κοντά στο ψευτοκάπακο και πιο συγκεκριμένα κοντά στο solenoid του μεταβλητού από την πλευρά της εξαγωγής. Αρχικά υπέθεσα πως θα είναι φλάντζα ψευτοκαπακου. Αφού πήγα στον μηχανικό μου και αντικατασταθηκε η φλάντζα, η διαρροή συνεχιζόταν. Ο μηχανικός μου είπε πως ίσως ράγισε το ψευτοκάπακο και το αντικαταστησαμε με ένα μεταχειρισμένο. Με διαβεβαίωσε πως η διαρροή σταμάτησε αλλά εγώ ξανά βρήκα λάδι την επόμενη κιόλας μέρα. Άνοιξα το φιλτροκουτι και είδα πως το φιλτράκι που μου τοποθέτησαν δεν είναι αυτό του fiesta αλλά του focus που είναι σημαντικά μεγαλύτερο και το είχαν πιέσει για να χωρέσει στην θέση του.
Το αμάξι αύριο θα ξαναπάει συνεργείο αλλά θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος αν το λάθος φιλτράκι είναι ικανό να δημιουργήσει μεγάλες πιέσεις οι οποίες μου δημιούργησαν εξαρχής το πρόβλημα των διαρροών ή απλά είναι σύμπτωση. Υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορούσα να δω (τα o rings των solenoid ταν σε πολύ καλή κατάσταση. Έχουν ελεγχθεί);
Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ