StuparArt
Hero Member
Από την στιγμή που σκοπεύεις να κάνεις μια τέτοια βελτίωση κάντην τουλάχιστον ολοκληρωμένη (σωστή).
Με τους εκκεντροφόρους δεν θα γίνει πιο αγωνιστικό – απότομο και ο λόγος είναι ότι οι εκκεντροφόρο που θα σου βάλει θα είναι lowprofile με αποτέλεσμα να έχεις όφελος σε όλο το φάσμα των στροφών πλην των πολύ χαμηλών αλλά εκεί έτσι και αλλιώς δεν χρειάζεσαι ιδιαίτερη δύναμη.
Με μια ήπια βελτίωση 2ου σταδίου το αμάξι μια χαρά συμπεριφορά θα έχει και λογικά θα το χαρείς και περισσότερο έτσι.
Εγώ στην θέση σου θα έκανα το εξής και θα είχα και καλύτερα αποτελέσματα.
1.κρατας την μαμά πολλαπλή (δεν βάζεις την πούμα εισαγωγή είναι για πιο extreme καταστάσεις)και απλά ανοίγεις το στόμιο της πεταλούδας κωνικά (δεν πειράζεις το τάλιρο)
2.εαν σκοπεύεις να ανοίξεις την κεφαλή τότε να κάνεις μια σωστή ροική και να ανεβάσεις και την συμπίεση.. εάν όχι τότε ξεχνάς το νούμερο 2.
3. βάζεις ένα καλό φίλτρο
4. βάζεις εκκεντροφόρους
5. βάζεις ολόσωμη εξάτμιση
6. κάνεις όλες τις τροχαλίες αλουμινένιες
7. βάζεις αλουμινένιο βολάν
8. βάζεις ρεύματα στο αμάξι (πολλαπλασιαστή και μπουζοκαλώδια)
9. βάζεις ένα σωστό πρόγραμμα κάνοντας και μετατόπιση του κόφτη
Με αυτά τα πράγματα θα κάνεις κάτι ουσιώδες στο αμάξι σου που θα δεις και μια καλή ατμοσφαιρική διαφορά. Αλλιώς τουρμίζεις η κάνεις απλά και πιο οικονομικά το Νο 1 το Νο 3 το Νο 4 το Νο5 και το Νο 9.
Με τους εκκεντροφόρους δεν θα γίνει πιο αγωνιστικό – απότομο και ο λόγος είναι ότι οι εκκεντροφόρο που θα σου βάλει θα είναι lowprofile με αποτέλεσμα να έχεις όφελος σε όλο το φάσμα των στροφών πλην των πολύ χαμηλών αλλά εκεί έτσι και αλλιώς δεν χρειάζεσαι ιδιαίτερη δύναμη.
Με μια ήπια βελτίωση 2ου σταδίου το αμάξι μια χαρά συμπεριφορά θα έχει και λογικά θα το χαρείς και περισσότερο έτσι.
Εγώ στην θέση σου θα έκανα το εξής και θα είχα και καλύτερα αποτελέσματα.
1.κρατας την μαμά πολλαπλή (δεν βάζεις την πούμα εισαγωγή είναι για πιο extreme καταστάσεις)και απλά ανοίγεις το στόμιο της πεταλούδας κωνικά (δεν πειράζεις το τάλιρο)
2.εαν σκοπεύεις να ανοίξεις την κεφαλή τότε να κάνεις μια σωστή ροική και να ανεβάσεις και την συμπίεση.. εάν όχι τότε ξεχνάς το νούμερο 2.
3. βάζεις ένα καλό φίλτρο
4. βάζεις εκκεντροφόρους
5. βάζεις ολόσωμη εξάτμιση
6. κάνεις όλες τις τροχαλίες αλουμινένιες
7. βάζεις αλουμινένιο βολάν
8. βάζεις ρεύματα στο αμάξι (πολλαπλασιαστή και μπουζοκαλώδια)
9. βάζεις ένα σωστό πρόγραμμα κάνοντας και μετατόπιση του κόφτη
Με αυτά τα πράγματα θα κάνεις κάτι ουσιώδες στο αμάξι σου που θα δεις και μια καλή ατμοσφαιρική διαφορά. Αλλιώς τουρμίζεις η κάνεις απλά και πιο οικονομικά το Νο 1 το Νο 3 το Νο 4 το Νο5 και το Νο 9.