Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Geraki

Original poster
Rookie
Σεπτ. 2, 2014
40
0
0
Είμαι άσχετος με τα μηχανολογικά αλλά θα προσπαθήσω να εξηγήσω όσο μπορώ τι θέλω.
Έχω ένα fiesta MK6 1.4 και ψάχνω να βρω το σωληνάκι που ρίχνει βενζίνη στο ιντζεξιον για να του βάλω αυτούς τους μαγνήτες που κάνουν οικονομία στη βενζίνη.

Δεν έχω φωτογραφία της μηχανής αλλά από το ιντερνετ βρήκα μια που μοιάζει ολόιδια με τη δικιά μου.



Μήπως ξέρει κανείς να με βοηθήσει να το βρω;
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Το φιλτροκούτι καλύπτει αυτό που ψάχνεις. Η παροχή πάντως είναι ένα από τα σωληνάκια δεξιά (εκτός από βενζίνες είναι κάποιες υποπιέσεις εκεί). Για σίγουρα πρέπει να βγάλεις το φιλτροκούτι και αυτό το σωληνάκι που πάει στα μπεκ είναι αυτό που ψάχνεις.
 

Geraki

Original poster
Rookie
Σεπτ. 2, 2014
40
0
0
Ευχαριστώ για την απάντηση.

Φιλτροκούτι είναι το πλαστικό καπάκι πάνω από τη μηχανή που για να βγει πρέπει να ξεβιδώσεις  1-2 βίδες;


Αυτό που σημειώνω με το βελάκι εδώ;

 

angel s

Pro Member
Apr 30, 2013
894
0
16
33
Athens
Ναι αυτο ειναι εχει 2 βίδες τις μπροστά και πισω ειναι κουμπωτο...και απο κατω ειναι αυτο που ζητας.. ;)
 

Geraki

Original poster
Rookie
Σεπτ. 2, 2014
40
0
0
Ωραία, το Σ/Κ που θα έχω χρόνο θα το βγάλω να δω από κάτω.

Το μόνο πρόβλημα που μου μένει τώρα, είναι να καταλάβω τι από όλα αυτά που θα βλέπω είναι τα μπεκ  :D :D
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Είναι μια "ράγα" στην οποία πάει το σωληνάκι που ψάχνεις και πάνω της έχει τα τέσσερα μπεκ.

Kάπως έτσι,

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-FIESTA-FUEL-INJECTION-RAIL-WITH-INJECTORS-2008-ONLY-19k-MILES-/311076257022?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item486d96fcfe

ή έτσι: