-
- Thread starter
- #1
Περίπου πριν από δυο εβδομάδες τοποθέτησα τoν καινούριο πολλαπλασιαστή της Accel.
Αυτό που χρειάζεται ο συγκεκριμένος πολλαπλασιαστής είναι μια πατέντα στην φύσα επειδή δεν ταιριάζει στην πλεξούδα του Μκ7. Όπως θα δείτε και στις παρακάτω φωτογραφίες έχω χρησιμοποιήσει τρία καλώδια για την προέκταση της φύσας δηλαδή όσες είναι και η υποδοχές του πολλαπλασιαστή… στην συνεχεία τα μόνωσα με ένα θερμοσυστελλόμενο υλικό (δε θυμάμαι την ακριβή του ονομασία) και όταν ολοκλήρωσα την διαδικασία με τα καλώδια γέμισα με σιλικόνη θερμοκρασιών (κόκκινη που αντέχει σε θερμοκρασίες έως 300 βαθμούς) και μετά από δυο ώρες πέρασα άλλη μια επίστρωση με μαύρη σιλικόνη (τύπου τσίχλας) για να έχει και την απαραίτητη ελαστικότητα που θα χρειαζόταν κατά την τοποθέτηση αλλά και επειδή αντέχει περισσότερο στον χρόνο (δεν ξεραίνεται)
Όλα μαζί τα άφησα για τέσσερις ημέρες για να στεγνώσουν καλά πριν μπουν πάνω στο αμάξι και στην συνέχεια τα ένωσα με τη φύσα της πλεξούδας του αυτοκινήτου όπου και τα τύλιξα με μια μαύρη μονωτική ταινία για τυχόν υγρασίες.
Αυτό που χρειάζεται ακόμα είναι και τέσσερις πιο κοντές βίδες για να βιδωθεί ο πολλαπλασιαστής πάνω στην πλαστική βάση που στηρίζει τον παλιό.
Μεγάλη προσοχή χρειάζεται αν το κάνετε μόνοι σας στο να μη μπερδέψετε τα μπουζοκαλώδια και την σειρά τους… μπαίνουν ακριβώς όπως και στον παλιό.
Ορίστε και λίγες φώτο:
    Â
Αυτό που χρειάζεται ο συγκεκριμένος πολλαπλασιαστής είναι μια πατέντα στην φύσα επειδή δεν ταιριάζει στην πλεξούδα του Μκ7. Όπως θα δείτε και στις παρακάτω φωτογραφίες έχω χρησιμοποιήσει τρία καλώδια για την προέκταση της φύσας δηλαδή όσες είναι και η υποδοχές του πολλαπλασιαστή… στην συνεχεία τα μόνωσα με ένα θερμοσυστελλόμενο υλικό (δε θυμάμαι την ακριβή του ονομασία) και όταν ολοκλήρωσα την διαδικασία με τα καλώδια γέμισα με σιλικόνη θερμοκρασιών (κόκκινη που αντέχει σε θερμοκρασίες έως 300 βαθμούς) και μετά από δυο ώρες πέρασα άλλη μια επίστρωση με μαύρη σιλικόνη (τύπου τσίχλας) για να έχει και την απαραίτητη ελαστικότητα που θα χρειαζόταν κατά την τοποθέτηση αλλά και επειδή αντέχει περισσότερο στον χρόνο (δεν ξεραίνεται)
Όλα μαζί τα άφησα για τέσσερις ημέρες για να στεγνώσουν καλά πριν μπουν πάνω στο αμάξι και στην συνέχεια τα ένωσα με τη φύσα της πλεξούδας του αυτοκινήτου όπου και τα τύλιξα με μια μαύρη μονωτική ταινία για τυχόν υγρασίες.
Αυτό που χρειάζεται ακόμα είναι και τέσσερις πιο κοντές βίδες για να βιδωθεί ο πολλαπλασιαστής πάνω στην πλαστική βάση που στηρίζει τον παλιό.
Μεγάλη προσοχή χρειάζεται αν το κάνετε μόνοι σας στο να μη μπερδέψετε τα μπουζοκαλώδια και την σειρά τους… μπαίνουν ακριβώς όπως και στον παλιό.
Ορίστε και λίγες φώτο:
    Â