Μπορεί να ξεφεύγουμε τώρα προς το παρών επειδή δεν υπάρχουν αντίστοιχα θέματα για τα diesel τα οποία καλό θα ήταν σιγά σιγά να αρχίσουμε όλοι οι κάτοχοι τον diesel να ανοίγουμε στις σωστές ενότητες.
Αν βάλεις ένα πιο ελαφρύ βολάν ,κανονικό βολάν δηλαδή (όχι αλουμινίου, θα ήταν υπερβολή κάτι τέτοιο θεωρώ) που μπορεί για το δικό σου να δίνει και το κατάλληλο κιτ βολάν δίσκο – πλατό (αναγκαστικά το δίσκο πλατό μιας και το πλατό είναι διαφορετικό στα αυτοκίνητα με βολάν διπλής μάζας) τότε σίγουρα θα μπορούσες να δεις μια πολύ καλή βελτίωση όσο αφορά την ευστροφία του κινητήρα σου.
Το κακό είναι ότι με ένα ελαφρύτερο βολάν χάνεις ροπή και λόγο της μεγάλης διαφοράς στο βάρος μεταξύ των δυο βολάν θα γίνει και αρκετά πιο νευρικό ίσως και δυσκολοδίγειτο στην καθημερινή χρίση.
Εδώ δυστυχώς η απόψεις διίστανται ,δηλαδή κατά πόσο είναι καλό να αλλάξεις ένα βολάν διπλής μάζας με ένα ελαφρύτερο στους κινητήρες diesel. Κάποιοι λένε ότι η βελτίωση είναι αρκετά μεγάλη και αισθητή… το αναφέρουν και άτομα με ατμοσφαιρικούς πετρελαιοκινητήρες ενώ έχω ακούσει μόνο από έναν μηχανικό ότι υπάρχει περίπτωση να μη δουλέψει σωστά. Συγκεκριμένα λέει ότι εξαρτάτε από τον κινητήρα σε κάποιους λέει δουλεύει αυτή η μετατροπή και σε κάποιους άλλους όχι. Στην ερώτηση που του έκανα το πως το εξηγεί αυτό δε μου έδωσε κάποια σαφή απάντηση.
Edit: θα τα φτιάξουν όλα οι πολύ αγαπημένη μας moderators όταν έρθει η ώρα