Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Εδω και πολυ καιρο (μετα την αλλαγη δισκο πλατο τρομπακι) καθε φορα που παταγα συμπλεκτη ακουγοταν
ενα κρακ.Δεν εδεινα σημασια νομιζοντας οτι ειχε ξεκολλησει το πλαστικο πανω στο πενταλ.Σημερα λοιπον κινουμενος στην βουλιαγμενης με πολυ κινηση παταω συμπλεκτη και μου μενει κολλημενος μεσα δεν επανηλθε.Επανηλθε στην κανονικη θεση του μετα απο λιγο.

Παρομοια κολπα μου εκανε πριν αλλαξω δισκο πλατο τρομπακι που εμενε πισω και επανερχοταν κανονικα μετα απο 2-3 mini  συμπλεκτραρισματα..

Ο μηχανικος ειπε οτι υπαρχει και αλλο ενα τρομπακι ψηλα και ισως θα ειναι αυτο.Εγω νομιζω οτι εχει και καποιο
ελατηριο επαναφορας...Ξερει κανεις τιποτα?

Επισης με συμβουλεψε να το αφησω ετσι και αν το ξανακανει να παμε για αλλαγη.Φοβαμαι μην με αφησει
πουθενα...
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
τελικα αλλαχτηκε σημερα το πανω τρομπακι.λιγο ακομα και θα με αφηνε μιας δεν κραταγε και πολυ.κοστος 45 το ανταλλακτικο και 25 εργασια...μετα την αλλαγη εχει μαλακωσει πολυ...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Tι είναι το πάνω τρομπάκι και τι προσφέρει στη λειτουργία του συμπλέκτη; Μπορείς να μας εξηγήσεις;
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Το ανταλλακτικο ειναι αυτοTρόμπα Συμπλέκτη - Clutch Master Cylinder.

Aπο οτι ειπε ο μηχανικος η τρομπα αριχσε και εχανε υγρα αρα επρεπε να αλλαχτει αμεσως αν και η σταθμη των υγρων φρενων δεν ειχε πεσει καθολου.

Η λειτουργια της τρομπας ειναι καθως παταμε συμπλεκτη να μεταφερονται με πιεση τα υδραυλικα υγρα στο κυλινδρακι  slave clutch cylinder με αποτελεσμα ο δισκος να αποσυμπλεκεται απο το βολαν.
 

kamprior

Rookie
Σεπτ. 21, 2010
23
0
0
37
Καβάλα
southern said:
Εδω και πολυ καιρο (μετα την αλλαγη δισκο πλατο τρομπακι) καθε φορα που παταγα συμπλεκτη ακουγοταν
ενα κρακ.Δεν εδεινα σημασια νομιζοντας οτι ειχε ξεκολλησει το πλαστικο πανω στο πενταλ.Σημερα λοιπον κινουμενος στην βουλιαγμενης με πολυ κινηση παταω συμπλεκτη και μου μενει κολλημενος μεσα δεν επανηλθε.Επανηλθε στην κανονικη θεση του μετα απο λιγο.

Παρομοια κολπα μου εκανε πριν αλλαξω δισκο πλατο τρομπακι που εμενε πισω και επανερχοταν κανονικα μετα απο 2-3 mini  συμπλεκτραρισματα..

Ο μηχανικος ειπε οτι υπαρχει και αλλο ενα τρομπακι ψηλα και ισως θα ειναι αυτο.Εγω νομιζω οτι εχει και καποιο
ελατηριο επαναφορας...Ξερει κανεις τιποτα?

Επισης με συμβουλεψε να το αφησω ετσι και αν το ξανακανει να παμε για αλλαγη.Φοβαμαι μην με αφησει
πουθενα...
ακριβώς το ίδιο έπαθα και εγω. στο πεντάλ του συμπλέκτη έχει ενσωματομένο ένα πλαστικό τρομπάκι το οποίο οταν πατάς το πεντάλ πιέσει το υγρό και σηκώνετε ο συμπλέκτης. αυτο βρίσκετε μέσα στην καμπίνα και  αν σκύψει κάποιος θα το δει΄. αυτό λοιπόν έχει μια φλάτζα η οποία με το καιρό φθείρετε και έχει σαν απο τέλεσμα την διαρροή υγρών φρένων και την κακή πίεση στο υγρό αφού εκτονώνεται. συνεπώς σ εμένα έτρεχαν λαδάκια στο πατάκι καθε φορά που πατούσα συμπλέκτη και αναρωτιώμουν τι μπορεί να έιναι. τελικά πλήρωσα και έμαθα!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
Το ανταλλακτικο ειναι αυτοTρόμπα Συμπλέκτη - Clutch Master Cylinder.

Aπο οτι ειπε ο μηχανικος η τρομπα αριχσε και εχανε υγρα αρα επρεπε να αλλαχτει αμεσως αν και η σταθμη των υγρων φρενων δεν ειχε πεσει καθολου.

Η λειτουργια της τρομπας ειναι καθως παταμε συμπλεκτη να μεταφερονται με πιεση τα υδραυλικα υγρα στο κυλινδρακι  slave clutch cylinder με αποτελεσμα ο δισκος να αποσυμπλεκεται απο το βολαν.

Αυτο το ρημαδι το slave clutch cyllinder, είναι η πιο συνηθισμένη ζημιά στο συμπλεκτη μας. Μου χει χαλάσει (διαρροή) και έχω μείνει στην μεση του πουθενά... 
 

energie

Rookie
Oct 16, 2010
10
0
0
αν το δειτε στην κατασκευη του ειναι πολυ ψευτικο...τα φτιαχνουν ολα πλαστικα για να χαλανε και να υπαρχει κινηση στις πωλησεις
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δε μου έχει τύχει ακόμα να χαλάσει κάτι στο συμπλέκτη, έχω ακούσει όμως και άλλες περιπτώσεις που κλατάρουν σε σχετικά λίγα χιλιόμετρα. Μάλλον έχει να κάνει με τη χρήση ή απλά με αστοχία υλικού.

Energie, μια και που βλέπω ότι κάνεις posts, δεν περνάς μία και από εδώ να μας συστηθείς;
 

lockS

New member
May 16, 2010
57
0
0
αυτο με το τρομπακι που λεει ο πετρος ισχυει,μιας και στο δικο μου μερικες φορες τυχαινε στο παρκαρισμα κ με πατιναρισμα ξαφνικα να μαλακωνει η αισθηση του συμπλεκτη στο ποδι κ να μην απομονωνει,το κοστος για το τρομπακι περιπου οσο το ανεφερε
 

kamprior

Rookie
Σεπτ. 21, 2010
23
0
0
37
Καβάλα
άλλο ένα προβληματάκι που έτυχε σημερα είναι οτι μου έσπασε η σουστα επαναφοράς του πενταλ του συμπλέχτη.
εκεί λοιπόν που έφτανα σε φανάρι και πάτησα συμπλέχτη να απομονώσω ακούγεται ένα τάκ απο την μέσα πλευρά της καμπίνας κάτω χαμηλά. εκείνη την στιγμή δεν έδωσα σημασία και μόλις άναψε πράσινο και πάτησα για να βάλω πρώτη ενιωσα το πεντάλ τέρμα μαλακό. κατευθείαν το μυαλό που πηγε στην σουστα και σταματ'ωντας σε μια άκρη το διαπίστωσα με τα ματια μου. το καλό της υπόθεσης είναι οτι ο συμπλεχτης επανέρχεται πίσω μέσω της πίεσης των υδραυλικών και δεν έχει πρόβλημα μπορείς να το περπατήσεις το αμάξι (σύμφωνα με τα λεγόμενα μηχανικού της αντιπροσωπείας). το κακό είνια οτι δεν νοιώθεις τον συμπλέχτη καθόλου γιατί δεν υπάρχει αντίσταση( θέμα συνήθειας). το κόστος αυτής της σούστας 10 ευρώ.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
kamprior said:
άλλο ένα προβληματάκι που έτυχε σημερα είναι οτι μου έσπασε η σουστα επαναφοράς του πενταλ του συμπλέχτη.
εκεί λοιπόν που έφτανα σε φανάρι και πάτησα συμπλέχτη να απομονώσω ακούγεται ένα τάκ απο την μέσα πλευρά της καμπίνας κάτω χαμηλά. εκείνη την στιγμή δεν έδωσα σημασία και μόλις άναψε πράσινο και πάτησα για να βάλω πρώτη ενιωσα το πεντάλ τέρμα μαλακό. κατευθείαν το μυαλό που πηγε στην σουστα και σταματ'ωντας σε μια άκρη το διαπίστωσα με τα ματια μου. το καλό της υπόθεσης είναι οτι ο συμπλεχτης επανέρχεται πίσω μέσω της πίεσης των υδραυλικών και δεν έχει πρόβλημα μπορείς να το περπατήσεις το αμάξι (σύμφωνα με τα λεγόμενα μηχανικού της αντιπροσωπείας). το κακό είνια οτι δεν νοιώθεις τον συμπλέχτη καθόλου γιατί δεν υπάρχει αντίσταση( θέμα συνήθειας). το κόστος αυτής της σούστας 10 ευρώ.

σουστα να υποθεσω οτι εννοεις ενα ελατηριο επαναφορας που εχει?
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
το θεμα 'Σούστα επαναφοράς πενταλ συμπλέκτη' συγχωνευτηκε εδω!
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Tις τελευταίες μέρες (1 εβδομάδα περίπου) μου κάνει το εξής: όταν πατάω συμπλέκτη ακούω ένα σφύριγμα, όταν αφήνω το πεντάλ (είτε με ταχύτητα εν κινήσει, ή με νεκρά) δεν κάνει θόρυβο. Αυτά όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο. Όταν ζεσταθεί, δεν ακούγεται τίποτα. Τι μπορεί να είναι;
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
το ρουλεμάν από τον συμπλέκτη είναι Κώστα. το είχα και εγώ αυτό......
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
kostg said:
Tις τελευταίες μέρες (1 εβδομάδα περίπου) μου κάνει το εξής: όταν πατάω συμπλέκτη ακούω ένα σφύριγμα, όταν αφήνω το πεντάλ (είτε με ταχύτητα εν κινήσει, ή με νεκρά) δεν κάνει θόρυβο. Αυτά όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο. Όταν ζεσταθεί, δεν ακούγεται τίποτα. Τι μπορεί να είναι;

αμα είναι σφύριγμα υψισυχνο μονο οταν πατας το συμπλεκτη, μαλλον είναι το γνωστό τρομπάκι του υδραυλικού
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ένα σφύριγμα σαν αυτό που ακούγεται από κάτι σαράβαλα που γλυστράνε τα λουριά του κινητήρα... Κάτι τέτοιο ακούω και μόνο όταν είναι κρύο...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread