- Thread starter
- #1
Κάποια φεγγάρια πριν είχε έρθει η εποχή του Ταξί ΙΧ RS, αντικαταστάτη του Ταξί VII GSR, που μόλις είχε πουληθεί.
Φίλου και τα δύο.
Με το οποίο 9άρι προέκυψαν από τότε πάμπολλες τσάρκες, νομότυπες και μη, πισταδόρικες και δρομίσιες...
Ακόμα πιο δυνατό μοτόρι από το 7άρι ελέω MIVEC, ελαφρύτερο αμάξωμα και κοντύτερο κιβώτι ελέω έκδοσης RS, και να τραβάει στο δρόμο μέχρι τις 3.500 σ.α.λ. με τρόπο που λίγη σχέση είχε με το 7άρι... Συγκρίνοντας μαμά με μαμά πάντα.
Μπορεί να'χει 5άρι σανζμάνι αντί για 6άρι και μην παίζει super yaw ή έστω yaw πίσω και τα καρεκλόνια του να είναι από το 1.6, αλλά παραμένουν τα ενεργά δγιαφορικά, η ανάρτα, το σασί, το τιμόνι και τα φρένα, καθώς και η γενικότερη επιθετικιά γεωμετρία... Συνολικά είναι πολύ καλυτερότερο από τον 2ετίας προκάτοχό του... Όσο για τα καλούδια που του λείπουν ως μαμίσιου, μεταφορτώθηκαν αυτούσια από το 7άρι... Πρόφλεξ ανάρτηση, Άλκον φρένα, Σπάρκο μπάκετ, Ράλιαρτ μπλοκέ, R888 λάστιχα και ίσα με 350/50 τροχό από δύναμη.
Τρελά βιδωμένο παντού και -πιστέψτε με- δε χρειάζεται να το κοκκινίσεις για να το καταλάβεις αυτό, έτοιμο να ξεσπάσει ανά πάσα στιγμή, έτσι ώστε με το ζόρι να συγκρατιέσαι, για να μη τ'αφήσεις να ξεχειλίσει τ'άλογά του μέχρι τις 8.000+. Το δε σφυριγματάκι του MIVEC πανταχού παρόν, να δηλώνει ότι κάποια κακιά V-techιά παίζει με δαύτο...
Καλούς καημός έχουμε τραβήξει με δαύτο...
Να μην κάνουμε και καμιά Ριτσώνα;
Και κάποια στιγμιότυπα από κοτέτσι μεριά σε κινηματογράφηση του συνοδηγού μου...
http://youtu.be/oT6nVJ7GxxA
Μοναδικές οι στιγμές μαζί του στο Μέγαρο...
Μα και οι νυχτερινές περιπολίες μαζί του έχουν άλλη χάρη... Και συγκεκριμένα υπογλώσσια.
Φίλου και τα δύο.
Με το οποίο 9άρι προέκυψαν από τότε πάμπολλες τσάρκες, νομότυπες και μη, πισταδόρικες και δρομίσιες...
Ακόμα πιο δυνατό μοτόρι από το 7άρι ελέω MIVEC, ελαφρύτερο αμάξωμα και κοντύτερο κιβώτι ελέω έκδοσης RS, και να τραβάει στο δρόμο μέχρι τις 3.500 σ.α.λ. με τρόπο που λίγη σχέση είχε με το 7άρι... Συγκρίνοντας μαμά με μαμά πάντα.
Μπορεί να'χει 5άρι σανζμάνι αντί για 6άρι και μην παίζει super yaw ή έστω yaw πίσω και τα καρεκλόνια του να είναι από το 1.6, αλλά παραμένουν τα ενεργά δγιαφορικά, η ανάρτα, το σασί, το τιμόνι και τα φρένα, καθώς και η γενικότερη επιθετικιά γεωμετρία... Συνολικά είναι πολύ καλυτερότερο από τον 2ετίας προκάτοχό του... Όσο για τα καλούδια που του λείπουν ως μαμίσιου, μεταφορτώθηκαν αυτούσια από το 7άρι... Πρόφλεξ ανάρτηση, Άλκον φρένα, Σπάρκο μπάκετ, Ράλιαρτ μπλοκέ, R888 λάστιχα και ίσα με 350/50 τροχό από δύναμη.
Τρελά βιδωμένο παντού και -πιστέψτε με- δε χρειάζεται να το κοκκινίσεις για να το καταλάβεις αυτό, έτοιμο να ξεσπάσει ανά πάσα στιγμή, έτσι ώστε με το ζόρι να συγκρατιέσαι, για να μη τ'αφήσεις να ξεχειλίσει τ'άλογά του μέχρι τις 8.000+. Το δε σφυριγματάκι του MIVEC πανταχού παρόν, να δηλώνει ότι κάποια κακιά V-techιά παίζει με δαύτο...
Καλούς καημός έχουμε τραβήξει με δαύτο...
Να μην κάνουμε και καμιά Ριτσώνα;
Και κάποια στιγμιότυπα από κοτέτσι μεριά σε κινηματογράφηση του συνοδηγού μου...
http://youtu.be/oT6nVJ7GxxA
Μοναδικές οι στιγμές μαζί του στο Μέγαρο...
Μα και οι νυχτερινές περιπολίες μαζί του έχουν άλλη χάρη... Και συγκεκριμένα υπογλώσσια.