Καλώς ήρθες συν-Ηλιουπολίτη. Καλά ποσταρίσματα!!!kosko said:γεια σας με λενε κωστα μενω στην ηλιουπολη αθηνας αγορασα ενα φιεστα 1,4 πετρελαιο 2011 εισαγωγης απο γερμανια ελπιζω να βγει καλο...
Καλώς ήρθες συν-Ηλιουπολίτη. Καλά ποσταρίσματα!!!kosko said:γεια σας με λενε κωστα μενω στην ηλιουπολη αθηνας αγορασα ενα φιεστα 1,4 πετρελαιο 2011 εισαγωγης απο γερμανια ελπιζω να βγει καλο...
OPTION-X said:Γειά σας κι απο εμένα.
Με λένε Γιάννη και μόλις παρήγγειλα το φιεστάκι με τον 1000ρη εκομπουστ 100 άλογα.
Τον προτίμησα απο το πετρέλαιο γιατί αφενός δεν κάνω πολλά χλμ πλέον και αφετέρου γιατί ψιλοτρόμαξα με κάποια προβλήματα που βγάζουν τα diesel, τα οποία τα διάβασα σε διάφορα φόρουμ.
Δεν ξέρω αν έκανα καλά, διότι ο σκοπός είναι να έχω οικονομία μεν αλλά να έχω και γκάζι όποτε χρειαστεί (προσπεράσματα, δύσκολη κατάσταση κλπ).
Εκανα τεστ ντράιβ και στα δυο και μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασαν και τα δύο όσον αφορά στις επιδόσεις εν κινήσει.
Διάβασα με προσοχή όλα σχεδόν τα γραφόμενα των μελών και ελπίζω και εύχομαι να έκανα καλή επιλογή.
Είναι το 3ο φιέστα που αγοράζω στη ζωή μου (mk1, mk6, mk7 fl).
Στέλιο ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!mk1 Stelios said:Μόνο που είχες Μκ1.....
Καλά έκανες και πήρες βενζίνα γιατί το πετρέλαιο είναι κατα την γνωμη μου "απάτη" αφού τα προβλήματα και το κόστος επισκευής στους μετά από λίγα χρόνια είναι πέρα για πέρα απαγορευτικα!
Καλως ήρθες και με το καλό να μου πεις από κοντά τις εμπειρίες....απο το μκ1 φυσικα ;D
OPTION-X said:Στέλιο ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!
Γενικά στην οικογένεια ήμασταν Φορντάκηδες
Ο πατέρας 2 escort mk1 απο το 1968 έως το 1992 που του έδωσα το φιεστάκι μου. Τι κόλλημα με εκείνο το αυτοκίνητο και τι δασκαλίτσα που ήταν για μένα στην πίσω κίνηση!!!! Φυσικά είχε αλλαχτεί το μοτέρ με μια Lotus cortina 1.3 και το υπόλοιπο "mama"
Το μκ1 το είχα αρκετά χρόνια και φυσικά με το που αγοράστηκε μπήκαν επάνω οι ζάντες απο το XR2 και ΚΟΝΙ κίτρινα κούτσουρα!!!! χαχαχαχαχα Τι πλάκα Θεέ μου! Ενα αμάξι τρένο με 1.1 μοτέρ!!! Ήταν για μένα το πιο όμορφο αυτοκίνητο που είχα ποτέ κι έχω αλλάξει 15 ως τώρα...
Το κράτησα 6 χρόνια και δεν είχα αλλάξει ούτε λάμπα, παρότι το έσκιζα το κακόμοιρο...
Τώρα ήρθε η ώρα του νέου μικρού μου. Ελπίζω να με ενθουσιάσει όσο το πρώτο μου!!
Σαν τις πισωκούνες τίποτα!!!!!mk1 Stelios said:Πλάκα έχει!!
...και εγώ πάνω σε Εσκορτ μκ1 έμαθα του πατέρα μου με 1.6 σιέρρα μοτερ και μετά πήγα στο μκ1 φιέστα, που αγόρασα εγώ με 957 και κόνι κόκκινα όσπου το έφτασα στα 1.6 και το έχω μέχρι σήμερα για αγώνες... ;D
Καλό είναι το καινούργιο...αλλά σαν το παλιό... giggle redface
OPTION-X said:......
Πάντως το Fiestaki μου ήταν έρωτας απο τότε που κυκλοφόρησε. Μακάρι να το ξανάβρισκα, να το κάνω πένα και να το έχω να το κοιτάω μόνο!!
Το θεωρούσα ανώτερο, τόσο οπτικά όσο και ποιοτικά/μηχανικά, ανώτερο απο τα Fiat/Seat 127 της εποχής. Το μόνο κακό ήταν ότι δεν έβγαζε μια γρήγορη έκδοση με λίγα κυβικά όπως τα fiat 127 Sport.mk1 Stelios said:Ακόμα ψάχνω να βρω άνθρωπο που να μην του άρεσε το μκ1 οδηγικα......
Με λίγο ψάξιμο βρίσκεις ένα σε καλή κατάσταση.
Μπήκες στο κατάλληλο φόρουμ που έχει "οδηγό" κατασκευής από την αρχή! ;D
http://www.fiestamaniacs.gr/forum/http://fiestamaniacs.gr/phpbb5/viewtopic.php?t=5