Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

thetechgeekster

Original poster
Rookie
Dec 10, 2021
10
1
3
Μοντέλο
MK6.5
LOCATION
Ηράκλειο Κρήτης
Καλημέρα σε όλους,
Έχω στην κατοχή μου εδώ και ένα χρόνο ένα Fiesta 1.25 (FUJA κινητήρας) του 2007 με 137000 χιλ. Ήταν της οικογένειάς μου και μετά από επισκευή από ακινησία ήρθε στην κατοχή μου (κόστος επισκευής περίπου 2000ε γτ πάντα κάτι ήθελε). Υπάρχει το εξής πρόβλημα, από την αρχή που το πήρα, το αυτοκίνητο πετάει λάδια από το σωληνάκι της εξαγωγής που πάει στο φίλτρο και βγάζει αρκετή αναθυμίαση από την εισαγωγή λαδιού. Στην αρχή δεν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα, "άδειαζε" 2 λίτρα λάδι περίπου κάθε 1500χιλ. Τώρα όμως, μετά από 487χιλ, μου άναψε λαμπάκι και πήρε περίπου 2λ για να γεμίσει. Αν και έχω συνηθίσει να έχω 4λιτρο λάδι στο πορτ παγκαζ για να βάζω, κάτι μου λέει ότι δεν θα αντέξει πολύ ο κινητήρας. Άλλαζα φίλτρο λαδίου και αέρα κάθε 6 μήνες, από 5w-30 πήγα σε 10w-40 μήπως και δεν έφευγε τόσο γρήγορα αλλά τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί.

Από ότι μου έχουν πει οι περισσότεροι μάστορες που το έχω πάει μάλλον είναι θέμα ελατηρίων λαδιών και πετάει τα λάδια προς τα έξω. Κόστος επισκευής ~ 1000ευρώ.

Το ερώτημα είναι το εξής, τι είναι καλυτερο να κάνω; Να πάρω ένα μεταχερισμένο μοτέρ, να επισκευάσω αυτό που έχει ήδη ή να το βάψω μπλε και να το πετάξω στην θάλασσα; Έχω ήδη διαθέσει αρκετά χρήματα και πλεόν τα λεφτά που μπορώ να διαθέσω δεν είναι πολλά και δεν μπορώ εύκολα να το μπατονιάρω για ένα καινούργιο/μεταχειρισμένο αμάξι.

Τι μου προτείνουν οι θεοί του forum? Τι θα κάνατε στην θέση μου? Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Βρες ένα μοτέρ από την ανακύκλωση με λίγα χιλιόμετρα και βάλτο επάνω, προτεινόμενο κόστος 300 το μοτέρ και 150 εργασία, λάδια κλπ.. Οι ανακατασκευές είναι σοβαρή δουλειά και θέλει καλό μαστορα και αν δεν γίνουν καλά έχεις θέματα.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

thetechgeekster

Original poster
Rookie
Dec 10, 2021
10
1
3
Μοντέλο
MK6.5
LOCATION
Ηράκλειο Κρήτης
T turbomaniac και όλοι. Είμαι σε διαδικασία να βρώ μεταχειρισμένο μοτερ για να αλλάξω. Δυστηχώς είναι πολύ δύσκολο να βρώ μοτέρ 1.2(fuja), υπάρχουν πολλά και καλά 1.4 (fxja). Θα μπορούσα να κουμπώσω σχετικά ανόδυνα ένα μοτέρ 1.4(fxja) επάνω ή πρέπει να βρώ 1.2(fuja) οπωσδήποτε;
 

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Καλημέρα σε όλους,
Έχω στην κατοχή μου εδώ και ένα χρόνο ένα Fiesta 1.25 (FUJA κινητήρας) του 2007 με 137000 χιλ. Ήταν της οικογένειάς μου και μετά από επισκευή από ακινησία ήρθε στην κατοχή μου (κόστος επισκευής περίπου 2000ε γτ πάντα κάτι ήθελε). Υπάρχει το εξής πρόβλημα, από την αρχή που το πήρα, το αυτοκίνητο πετάει λάδια από το σωληνάκι της εξαγωγής που πάει στο φίλτρο και βγάζει αρκετή αναθυμίαση από την εισαγωγή λαδιού. Στην αρχή δεν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα, "άδειαζε" 2 λίτρα λάδι περίπου κάθε 1500χιλ. Τώρα όμως, μετά από 487χιλ, μου άναψε λαμπάκι και πήρε περίπου 2λ για να γεμίσει. Αν και έχω συνηθίσει να έχω 4λιτρο λάδι στο πορτ παγκαζ για να βάζω, κάτι μου λέει ότι δεν θα αντέξει πολύ ο κινητήρας. Άλλαζα φίλτρο λαδίου και αέρα κάθε 6 μήνες, από 5w-30 πήγα σε 10w-40 μήπως και δεν έφευγε τόσο γρήγορα αλλά τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί.

Από ότι μου έχουν πει οι περισσότεροι μάστορες που το έχω πάει μάλλον είναι θέμα ελατηρίων λαδιών και πετάει τα λάδια προς τα έξω. Κόστος επισκευής ~ 1000ευρώ.

Το ερώτημα είναι το εξής, τι είναι καλυτερο να κάνω; Να πάρω ένα μεταχερισμένο μοτέρ, να επισκευάσω αυτό που έχει ήδη ή να το βάψω μπλε και να το πετάξω στην θάλασσα; Έχω ήδη διαθέσει αρκετά χρήματα και πλεόν τα λεφτά που μπορώ να διαθέσω δεν είναι πολλά και δεν μπορώ εύκολα να το μπατονιάρω για ένα καινούργιο/μεταχειρισμένο αμάξι.

Τι μου προτείνουν οι θεοί του forum? Τι θα κάνατε στην θέση μου? Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
Εννοεις το σωληνακι που παει στο φιλτρο αερα???
 

thetechgeekster

Original poster
Rookie
Dec 10, 2021
10
1
3
Μοντέλο
MK6.5
LOCATION
Ηράκλειο Κρήτης
Εννοεις το σωληνακι που παει στο φιλτρο αερα???
Καλημέρα! Ναι το μικρό σωληνάκι που πάει στο φιλτροκουτί. Είναι με κόκκινο στην φωτογραφία που έχω συνάψει.enginebay.jpg
 
Last edited:

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Καλημέρα σε όλους,
Έχω στην κατοχή μου εδώ και ένα χρόνο ένα Fiesta 1.25 (FUJA κινητήρας) του 2007 με 137000 χιλ. Ήταν της οικογένειάς μου και μετά από επισκευή από ακινησία ήρθε στην κατοχή μου (κόστος επισκευής περίπου 2000ε γτ πάντα κάτι ήθελε). Υπάρχει το εξής πρόβλημα, από την αρχή που το πήρα, το αυτοκίνητο πετάει λάδια από το σωληνάκι της εξαγωγής που πάει στο φίλτρο και βγάζει αρκετή αναθυμίαση από την εισαγωγή λαδιού. Στην αρχή δεν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα, "άδειαζε" 2 λίτρα λάδι περίπου κάθε 1500χιλ. Τώρα όμως, μετά από 487χιλ, μου άναψε λαμπάκι και πήρε περίπου 2λ για να γεμίσει. Αν και έχω συνηθίσει να έχω 4λιτρο λάδι στο πορτ παγκαζ για να βάζω, κάτι μου λέει ότι δεν θα αντέξει πολύ ο κινητήρας. Άλλαζα φίλτρο λαδίου και αέρα κάθε 6 μήνες, από 5w-30 πήγα σε 10w-40 μήπως και δεν έφευγε τόσο γρήγορα αλλά τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί.

Από ότι μου έχουν πει οι περισσότεροι μάστορες που το έχω πάει μάλλον είναι θέμα ελατηρίων λαδιών και πετάει τα λάδια προς τα έξω. Κόστος επισκευής ~ 1000ευρώ.

Το ερώτημα είναι το εξής, τι είναι καλυτερο να κάνω; Να πάρω ένα μεταχερισμένο μοτέρ, να επισκευάσω αυτό που έχει ήδη ή να το βάψω μπλε και να το πετάξω στην θάλασσα; Έχω ήδη διαθέσει αρκετά χρήματα και πλεόν τα λεφτά που μπορώ να διαθέσω δεν είναι πολλά και δεν μπορώ εύκολα να το μπατονιάρω για ένα καινούργιο/μεταχειρισμένο αμάξι.

Τι μου προτείνουν οι θεοί του forum? Τι θα κάνατε στην θέση μου? Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
Εχουμε το ιδιο μοτερ και σε μενα συμβαινει αυτο σε βαθμο απλα να λερωνει το φιλτρο..
Εσυ θες να πεις ολα αυτα τα λαδια που χανει, τα χανει απο κει???
Κοιτα δεν γνωριζω και γω πολλα αλλα αυτο που σου λενε τα μαστορια κατι δεν μου κολλαει(βρωμαει)!!!
Το μοτερ τραβαει κανονικα? Καιει λαδια?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
T turbomaniac και όλοι. Είμαι σε διαδικασία να βρώ μεταχειρισμένο μοτερ για να αλλάξω. Δυστηχώς είναι πολύ δύσκολο να βρώ μοτέρ 1.2(fuja), υπάρχουν πολλά και καλά 1.4 (fxja). Θα μπορούσα να κουμπώσω σχετικά ανόδυνα ένα μοτέρ 1.4(fxja) επάνω ή πρέπει να βρώ 1.2(fuja) οπωσδήποτε;
Βάλε το 14αρι με το σασμάν και τους εκκεντροφόρους από το δικό σου και πλεξούδα εγκέφαλο επίσης από το δικό σου, παίρνει κανονικά μπροστά. Μετά πήγαινε σε μια ford ζητά επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου σα να είναι το 1400. Θα δουλεύει ρολόι και θα πήγαινει καλύτερα, (περίπου 90 άλογα θα βγάζει).

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Βάλε το 14αρι με το σασμάν και τους εκκεντροφόρους από το δικό σου και πλεξούδα εγκέφαλο επίσης από το δικό σου, παίρνει κανονικά μπροστά. Μετά πήγαινε σε μια ford ζητά επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου σα να είναι το 1400. Θα δουλεύει ρολόι και θα πήγαινει καλύτερα, (περίπου 90 άλογα θα βγάζει).

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Εσυ τεχνικα μπορεις να μας εξηγησεις αυτο που του λενε οι μηχανικοι με τα ελατηρια των λαδιων..???
Γιατι και γω θα παρω την ευκολη οδο και θα πω οτι αυτα που του λενε ειναι ατοπα/μπαρουφες που μεσα απο αυτο προσπαθουν να του φανε χρημα!!!!
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Αυτό που μάλλον εννοούν είναι τα ελατήρια πιστονιών, τα οποία υπάρχουν για (α) να κρατάνε συμπίεση, και (β) να μην επιτρέπουν στο λάδι να εισέρχεται στο θάλαμο καύσης. Με τον καιρό και την καταπόνηση χαλαρώνουν, με αποτέλεσμα να μην κάνουν καλά ούτε το (α) ούτε το (β). Το (α) συνήθως δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό, αλλά στο (β) βλέπουμε όλο και μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού, αφού το καίει ο κινητήρας.

Για να επιδιορθωθεί το πρόβλημα, θέλει άνοιγμα-λύσιμο μοτέρ, λύσιμο-βγάλσιμο πιστονιών, καινούρια ελατήρια, και ξαναδέσιμο όλο το μοτέρ. Όχι τόσο δύσκολη δουλειά, αλλά χρονοβόρα, θέλει ανταλλακτικά και θέλει να γνωρίζει 2-3 πραγματάκια ο μάστορας.
 

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Αυτό που μάλλον εννοούν είναι τα ελατήρια πιστονιών, τα οποία υπάρχουν για (α) να κρατάνε συμπίεση, και (β) να μην επιτρέπουν στο λάδι να εισέρχεται στο θάλαμο καύσης. Με τον καιρό και την καταπόνηση χαλαρώνουν, με αποτέλεσμα να μην κάνουν καλά ούτε το (α) ούτε το (β). Το (α) συνήθως δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό, αλλά στο (β) βλέπουμε όλο και μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού, αφού το καίει ο κινητήρας.

Για να επιδιορθωθεί το πρόβλημα, θέλει άνοιγμα-λύσιμο μοτέρ, λύσιμο-βγάλσιμο πιστονιών, καινούρια ελατήρια, και ξαναδέσιμο όλο το μοτέρ. Όχι τόσο δύσκολη δουλειά, αλλά χρονοβόρα, θέλει ανταλλακτικά και θέλει να γνωρίζει 2-3 πραγματάκια ο μάστορας.
Γιατι δεν διαβαζεις το αρχικο post του ts???

''πετάει λάδια από το σωληνάκι της εξαγωγής που πάει στο φίλτρο''
''μάλλον είναι θέμα ελατηρίων λαδιών και πετάει τα λάδια προς τα έξω''

Εννοεις το σωληνακι που παει στο φιλτρο αερα??? Ναι το μικρό σωληνάκι που πάει στο φιλτροκουτί.
 

thetechgeekster

Original poster
Rookie
Dec 10, 2021
10
1
3
Μοντέλο
MK6.5
LOCATION
Ηράκλειο Κρήτης
Καλησπέρα σε όλους. Αγαπητέ S SKYLINE, χάνει περίπου 2.5λ λάδι στα 217χιλ. Δλδ κάθε δεύτερη βδομάδα με συντηριτική οδήγηση πρέπει να βάζω 2.5λ λάδι, κάτι που με έχει κουράσει. Το μοτέρ λειτουργεί κανονικά, με καλές επιδόσεις, αλλά είχα κουραστεί συνέχεια να βάζω λάδι. Η επεξήγηση του The Ace The Ace νομίζω οτι είναι σωστή. Επειδή το αμάξι είχε καθήσει για αρκετό καιρό σε ακινησία (όπως γράφω και στο αρχικό post) τα ελατήρια που κρατάνε το λάδι από το να μπουν στον θάλαμο καύσης έχουν χαλαρώσει πολύ σε ένα από όλα τα έμβολα με αποτέλεσμα να έμπαιναν απο εκεί λάδια, να έκαιγε μερικά και τα άλλα τα έστελνε έξω με το μικρό σωληνάκι αναθυμιάσεων (αυτό που έχω σε κόκκινο). Την επεξήγηση αυτή μου την έχουν πει 4/5 μηχανικούς που το έχω πάει (γτ ήθελα παραπάνω γνώμες). Το μοτέρ θέλει άνοιγμα και αλλαγή ελλατηρίων, κάτι που όμως αυτη την στιγμή με τον πληθορισμό θα ανεβάσει πολύ το κόστος. Πήρα ένα μεταχειρισμένο μοτερ 1.4 με 75000χιλ (προφανώς δεν είναι αυατά τα πραγματικά χιλ αλλά είναι σε πολύ καλή κατάσταση) να του βάλω επάνω. Περιμένω να "αδειάσει" λίγο ο μηχανικός για να κάνουμε την αλλαγή. Θα επανέλθω βέβαια να σας πω τι έχει γίνει μετά την αλλαγή.
 
Last edited:

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Καλησπέρα σε όλους. Αγαπητέ S SKYLINE, χάνει περίπου 2.5λ λάδι στα 217χιλ. Δλδ κάθε δεύτερη βδομάδα με συντηριτική οδήγηση πρέπει να βάζω 2.5λ λάδι, κάτι που με έχει κουράσει. Το μοτέρ λειτουργεί κανονικά, με καλές επιδόσεις, αλλά είχα κουραστεί συνέχεια να βάζω λάδι. Η επεξήγηση του The Ace The Ace είναι σωστή. Επειδή το αμάξι είχε καθήσει για αρκετό καιρό σε ακινησία (όπως γράφω και στο αρχικό post) τα ελατήρια που κρατάνε το λάδι από το να μπουν στον θάλαμο καύσης έχουν χαλαρώσει πολύ σε ένα από όλα τα έμβολα με αποτέλεσμα να έμπαιναν απο εκεί λάδια, να έκαιγε μερικά και τα άλλα τα έστελνε έξω με το μικρό σωληνάκι αναθυμιάσεων (αυτό που έχω σε κόκκινο). Την επεξήγηση αυτή μου την έχουν πει 4/5 μηχανικούς που το έχω πάει (γτ ήθελα παραπάνω γνώμες). Το μοτέρ θέλει άνοιγμα και αλλαγή ελλατηρίων, κάτι που όμως αυτη την στιγμή με τον πληθορισμό θα ανεβάσει πολύ το κόστος. Πήρα ένα μεταχειρισμένο μοτερ 1.4 με 75000χιλ (προφανώς δεν είναι αυατά τα πραγματικά χιλ αλλά είναι σε πολύ καλή κατάσταση) να του βάλω επάνω. Περιμένω να "αδειάσει" λίγο ο μηχανικός για να κάνουμε την αλλαγή. Θα επανέλθω βέβαια να σας πω τι έχει γίνει μετά την αλλαγή.
Αρα για να τραβαει κανονικα σημαινει οτι καιει ελαχιστα..!!! Δεν μου απαντησες ομως.. Την μεγαλυτερη ποσοτητα την χανεις απο το σωληνακι αναθυμιασεων???
Λεω εγω τωρα.. Μηπως υπαρχει κατι στο καπακι που εμποδιζει να βγαινουν τα λαδια ωστε να βγαινουν μονο οι αναθυμιασεις???
Εγω πρωτη φορα ακουω πχ τραβαει κανονικα το μοτερ.. δεν καιει λαδια-εξατμιση αλλα παω για επισκευη κινητηρα ή αλλαγη!!!
Εκει που πρεπει να εστιασουμε ειναι αν σου λενε ολη την αληθεια και μετα επιλογη σου τι θα εκανες..!!!!
ΥΓ. Κατι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας!!!!
 

thetechgeekster

Original poster
Rookie
Dec 10, 2021
10
1
3
Μοντέλο
MK6.5
LOCATION
Ηράκλειο Κρήτης
S SKYLINE δεν μπορώ να σου πω με 100% σιγουριά το από που τα χάνει. Απο πίσω δεν βγάζει άσπρο καπνό σε κανονική λειτουργία. Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι βγάζει λάδι από το σωληνάκι αυτό και ότι αν ανοίξο το καπάκι γεμίζματος λαδιού βγαίνει αρκετή αναθυμίαση. Επίσης, αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι αν περάσω τις 3500 στροφές μυρίζει το αυτοκίνητο έντονα καμένο λάδι. Πάντως το κουτί είναι γεμάτο λάδι, πραγματικά.

Τον κινητήρα τον αλλάζω και γτ έχει χτύπο, ειδικά στις 1500-1800 στροφές. Μάλιστα με ρωτάνε συχνά στα πρατήρια αν το αυτοκίνητό είναι σίγουρα αμόλυβδη και όχι πετρέλαιο. Σε συνδιασμό με όλα τα άλλα, τα έβαλα κάτω και με σύμφερε περισσότερο να αλλάξω μοτέρ για να γλυτώσω το 25ε για 5λ λάδι κάθε μήνα και να μην έχει χτύπο.

Αν έχεις βέβαια κάποια υποψία και θα ήθελες να ελέγξω κάτι, με χαρά θα το κάνω και θα σας γράψω τα αποτελέσματα.
 

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
S SKYLINE δεν μπορώ να σου πω με 100% σιγουριά το από που τα χάνει. Απο πίσω δεν βγάζει άσπρο καπνό σε κανονική λειτουργία. Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι βγάζει λάδι από το σωληνάκι αυτό και ότι αν ανοίξο το καπάκι γεμίζματος λαδιού βγαίνει αρκετή αναθυμίαση. Επίσης, αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι αν περάσω τις 3500 στροφές μυρίζει το αυτοκίνητο έντονα καμένο λάδι. Πάντως το κουτί είναι γεμάτο λάδι, πραγματικά.

Τον κινητήρα τον αλλάζω και γτ έχει χτύπο, ειδικά στις 1500-1800 στροφές. Μάλιστα με ρωτάνε συχνά στα πρατήρια αν το αυτοκίνητό είναι σίγουρα αμόλυβδη και όχι πετρέλαιο. Σε συνδιασμό με όλα τα άλλα, τα έβαλα κάτω και με σύμφερε περισσότερο να αλλάξω μοτέρ για να γλυτώσω το 25ε για 5λ λάδι κάθε μήνα και να μην έχει χτύπο.

Αν έχεις βέβαια κάποια υποψία και θα ήθελες να ελέγξω κάτι, με χαρά θα το κάνω και θα σας γράψω τα αποτελέσματα.
Θα εβγαζε μπλε ή γκρι! Ο ασπρος-λεπτος ειναι φυσιολογικος εκτος αν βγαζει ποσοτητα σημαινει οτι σου καιει τα νερα..!!!
Μπορει να σου μυριζει στην επιταχυνση γιατι προφανως παει ποσοτητα λαδιου στην εξατμιση-εξαγωγη καιγεται και ο αερας μεσα απο την καμπινα στο μεταφερει! Αυτο στα βενζιναδικα στο λενε επειδη μυριζει καμενο λαδι ή βγαζει η εξατμιση καπνο???
 

thetechgeekster

Original poster
Rookie
Dec 10, 2021
10
1
3
Μοντέλο
MK6.5
LOCATION
Ηράκλειο Κρήτης
Θα εβγαζε μπλε ή γκρι! Ο ασπρος-λεπτος ειναι φυσιολογικος εκτος αν βγαζει ποσοτητα σημαινει οτι σου καιει τα νερα..!!!
Μπορει να σου μυριζει στην επιταχυνση γιατι προφανως παει ποσοτητα λαδιου στην εξατμιση-εξαγωγη καιγεται και ο αερας μεσα απο την καμπινα στο μεταφερει! Αυτο στα βενζιναδικα στο λενε επειδη μυριζει καμενο λαδι ή βγαζει η εξατμιση καπνο???
Συνήθως από τον θόρυβο. Δεν έχω ούτε εγώ ούτε κάποιος άλλος παρατηρήσει κάτι από την εξάτμιση. Μόνο η μυρωδιά.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Τρία ελατήρια έχει το πιστόνι, τα δύο είναι πίεσης και ένα είναι του λαδιού. Αν έχει γδαρθεί ο κύλινδρος ή έχει φθαρεί το ελατήριο του λαδιού τότε το λάδι περνά από το στροφαλοθαλαμο στο θάλαμο καύσης. Μπορεί όμως να περνά λάδι και από κάποιο φθαρμένο τσιμουχακι βαλβίδας, η ακόμα και να περνάει λάδι από καμένη φλάντζα. Θα πρέπει να γίνει βίδες το μοτέρ για να δεις από που περνά λάδια στο θάλαμο καύσης. Το πιο πιθανό είναι φθαρμένο ελατήριο λαδιού από το πιστόνι.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
S SKYLINE

Αν έχεις βέβαια κάποια υποψία και θα ήθελες να ελέγξω κάτι, με χαρά θα το κάνω και θα σας γράψω τα αποτελέσματα.
Ναι θα ηθελα να βγαλεις το σωληνακι που παει στο κουτι. Να βαλεις μπροστα και να δεις αν φτυνει λαδι και ποσο.. Το δοκιμαζεις στο ρελαντι αλλα και με καποιες στροφες πχ 2000στρ.
Μετα οπως λειτουργει και προφανως θα φτυνει καποια ποσοτητα να ξεβιδωσεις και να σηκωσεις την ταπα του λαδιου(που βαζουμε λαδι) και να μου πεις αν σταματαει το προβλημα!!!
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Ναι θα ηθελα να βγαλεις το σωληνακι που παει στο κουτι. Να βαλεις μπροστα και να δεις αν φτυνει λαδι και ποσο.. Το δοκιμαζεις στο ρελαντι αλλα και με καποιες στροφες πχ 2000στρ.
Μετα οπως λειτουργει και προφανως θα φτυνει καποια ποσοτητα να ξεβιδωσεις και να σηκωσεις την ταπα του λαδιου(που βαζουμε λαδι) και να μου πεις αν σταματαει το προβλημα!!!
Λογικό αυτό να δεις αν έχει υπερβολικές αναθυμιάσεις το μοτέρ! Δύσκολο το βλέπω τόση κατανάλωση να είναι οι αναθυμιάσεις. Αν και αν έχουν χαλάσει και τα ελατήρια πίεσης τα αέρια από το θάλαμο φουσκώνουν το στροφαλοθαλαμο και δημιουργούν πολλές αναθυμιάσεις.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
ΥΓ. Την ταπα την σηκωνεις οσο χρειαζεται για να απελευθερωθει ο αερας απο μεσα.. Δεν την βγαζεις γιατι μπορει να πεταξει ποσοτητα λαδιου..!
Post automatically merged:

Επισης το μοτερ να το αφησεις να δουλεψει λιγο.. Μην το κανεις οταν ειναι κρυο
 

bonzo

Rookie
Mar 7, 2023
14
0
1
Μοντέλο
MK6
Και τελικα?παντως στη δικια μου περιπτωση με πολυ παρομοια συμπτωματα ηθελε αλλαγη η φλαντζα του ψευτοκαπακου(ηταν σα να μην υπηρχε).
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread