Λοιπόν μετά από καιρό ήρθε η ώρα να αναφέρω και εγώ την μετατροπή μου που είχα κάνει στο fiesta μου και έβαλα πίσω δισκόφρενα.
Αφού βρήκα μεταχειρισμένα πίσω άκρα από focus 1.8 μοντέλο 2004 κάθισα τα πετρελαίοσα να μαλακώσουν από την πολυκαιριά που ήταν παρατημένα στην μάντρα και τα άφησα έτσι για 2 μέρες. Προσοχή!!! κατά την αγορά των άκρων να προσέξετε να μην είναι στραβά από τρακάρισμα, να είναι αρτιμελή και σε καλή κατάσταση οι δαγκάνες και να μην είναι αρπαγμένα τα ρουλεμάν.
Μετά από 2 μέρες , αφού μαλάκωσε η βρόμια από το πετρέλαιο κάθισα τα έλυσα όλα και τα έτριψα με μια σιρματόβουρτσα να καθαρίσουν και μετά με ένα σπρέι καθαριστικό για καρμπυρατέρ τα ψέκασα τα καθάρισα με ένα πανί και έβαλα γράσο στα ρουλεμάν.
Τώρα που είναι λυμένες και καθαρές οι δαγκάνες μπορούμε να τις βάψουμε αν θέλουμε και να τις ομορφύνουμε .Υπαρχή χρώμα ιδικό για δαγκάνες που αντέχουν τις θερμοκρασίες. Μπορούμε να τις βρούμε σε κάθε μαγαζί με χρώματα για αυτοκίνητα.
Για την τοποθέτηση τους στο αυτοκίνητο θα χρειαστούμε μια ντίζα χειροφρένου από fiesta ST , καινούριους δίσκους από focus 1.8 μοντέλο 2004 τακάκια επίσης από focus 1.8 , πίσω σωληνάκια φρένων από fiesta ST , καλύμματα πίσω άκρων από focus και τέλος υγρά φρένων DOT 4.
Ανεβάζουμε το αυτοκίνητο στο τετρακόλονο και βγάζουμε τους πίσω τροχούς . βγάζουμε την εξάτμιση από την μέση και πίσω για να μπορούμε να λύσουμε την ντίζα από το χειρόφρενο και ξεκινάμε να βγάζουμε τα ταμπούρα και τα σωληνάκια φρένων. Ξηλώνουμε και την ντίζα από το χειρόφρενο. Και είμαστε έτοιμη να τοποθετήσουμε τα καινούρια μας καλούδια. Προσοχή!!!!! Η ντίζα έχει επάνω χρώματα (πράσινο και μαύρο). Όπως βγάλαμε την παλιά έτσι βάζουμε και την καινούρια. Ξεκινάμε να βάλουμε επάνω τα καλύμματα που αγοράσαμε από το focus και τα τοποθετούμε με πριτσίνια και από τις 2 πλευρές. Έπειτα βάζουμε τα άκρα και τις καινούριες δισκοπλακες. Σειρα έχουν οι βαμμένες δαγκάνες και τα καινούρια τακάκια. Σφίγγουμε πολύ καλά όλες τις βίδες και στο τέλος έρχονται και τα σωληνάκια . (στις Φωτογραφίες τα σωληνάκια είναι αεροπορικού τύπου). Βάζουμε την εξάτμιση , συμπληρώνουμε στο ποτηράκι τα υγρά φρένων που χάσαμε και κάνουμε εξαέρωση τα φρένα μας. Βάζουμε και του τροχούς και είμαστε έτοιμοι.
Υλικά και τιμές :
Άκρα από focus 1.8 μοντέλο 2004 250 ευρώ το ζευγάρι
Καλύμματα φρένων από focus 1.8 μοντέλο 2004 30 ευρώ το ζευγάρι
Ντίζα χειρόφρενου από fiesta ST 80 ευρώ
Δισκόπλακες Zimmerman για focus 1.8 μοντέλο 2004 120 ευρώ το ζευγάρι
Τακάκια Texter για focus 1.8 μοντέλο 2004 40 ευρώ
Μπογιά για τις δαγκάνες 15 ευρώ
Υγρά φρένων DOT 4 10 ευρώ
Σωληνάκια φρένων αεροπορικού τύπου ellis (εμπρός πίσω) 70 ευρώ
Εργασία 120 ευρώ
Σύνολο μετατροπής 735 ευρώ