Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

stathis M

Original poster
Member
Dec 5, 2012
224
1
18
καλησπερα παιδια φιλαρακι με fiesta 1.4  2004/β εξαμηνο εχει προβλημα με το κοντερ,ενω ολα τα υπολοιπα οργανα δουλευουν κανονικα το κοντερ μια νεκρωνει μια επανερχεται κανονικα-μονο αυτο τα υπολοιπα οργανα δουλευουν κανονικα.το αμαξι βρισκεται καστορια οποτε φουλ υγρασια και τα σχετικα.καμια ιδεα? υπαρχει καποιο λινκ που να δειχνει την αφαιρεση του καντραν?
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Γνωστός μου με mondeo αντιμετωπιζει το ίδιο πρόβλημα! Το καντραν έχει δικιά του ασφάλεια και του τη καίει συχνα πυκνά!Πες του φιλου σου να ελέγξει την ασφάλεια μηπως δεν κάνει σωστη επαφή!
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
Αν δεν είναι κάποια ασφάλεια (που δεν νομίζω να είναι) τότε πρέπει είναι ο αισθητήρας του κοντέρ! Κάποια στιγμή που θα τα παίξει τελείως δεν θα δουλεύει καθόλου!
 

stathis M

Original poster
Member
Dec 5, 2012
224
1
18
και εμενα για κατι τετοιο μου κανει αισθητηρας ,πλακετα η κατι ηλεκτρονικο παντως.
 

sophia

Member
Feb 6, 2011
172
0
0
53
ΑΘΗΝΑ
Χθες για πρώτη φορά (κοντά για την δεκαετία του πια) νέκρωσε και εμένα το όργανο ταχυτήτων και άναψε παράλληλα το προειδοποιητικό λαμπάκι υγρών φρένων, όπως και το λαμπάκι ABS!!! Λέτε το αμάξι μου να συμβαδίζει με το πνεύμα της εποχής???  ;DΑνάβουν όλα τα φωτάκια μαζί σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο :D
 

sophia

Member
Feb 6, 2011
172
0
0
53
ΑΘΗΝΑ
Στο ξεκίνημα άναψε αρχικά το προειδοποιητικό των υγρων φρενων και δεν λειτουργουσε το οργανο ταχυτήτων. Όταν εσβησα και ξανάναψα τον κινητηρα τότε άναψε επιπλέον και το λαμπακι ABS!!! Δεν εσβησαν δυστηχως....Υγρα φρενων εχει από ότι κοιταξα....
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Αν θυμάμαι καλά βγάζεις το καπάκι πάνω από το τιμόνι,είναι κουμπωτό.Μετά λύνεις 2 βίδες από το κάτω μέρος και από το πάνω μέρος είναι κουμπωτό
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Στρίβεις το τιμόνι 90 μοίρες δεξιά. Βλέπεις πίσω ένα κλιπ και το ξεκουμπώνεις. Στρίβεις το τιμόνι 90 μοίρες αριστερά, βλέπεις πίσω ένα άλλο κλιπάκι και το ξεκουμπώνεις. Επαναφέρεις στην ευθεία το τιμόνι και σπρώχνεις προς τα πάνω το πάνω καπάκι ώστε να βγει (μέχρι ένα σημείο). Στη συνέχεια βγάζεις το κάλυμμα κάτω, στα πόδια του οδηγού. Αυτό αν θυμάμαι καλά έχει 2 βίδες μέσα στο μικρό ντουλαπάκι και άλλες 3 κάτω (εκεί που είναι και η θύρα obd). Μετά το τραβάς προς τα έξω και βγαίνει εντελώς (έχει και ένα κούμπωμα δεξιά ψηλά). Αφού βγει και αυτό φαίνονται δύο ακόμα βίδες ψηλά (δεξιά και αριστερά από το τιμόνι) που απελευθερώνουν το καπάκι που μισο-βγήκε πριν. Μόλις βγάλεις και αυτό, τότε φαίνονται δύο ακόμα βίδες που σταθεροποιούν τον πίνακα οργάνων. Τις βγάζεις με προσοχή, γιατί αυτά τα στηρίγματα σπάνε για πλάκα. Μόλις τις αφαιρέσεις και αυτές, πρέπει να βρεις κάτι πολύ λεπτό σαν σπάτουλα, το οποίο θα χώσεις προσεκτικά στο πάνω μέρος μεταξύ του καντράν και του ταμπλώ ώστε να απελευθερώσεις το κλιπ που είναι κρυμένο εκεί. Μόλις το βρεις αυτό, τότε το καντράν βγαίνει για πλάκα προς τα έξω.

Υ.Γ. Τα παραπάνω είναι για το facelift, για το pro-fl μπορεί να είναι ελάχιστα διαφορετικές οι οδηγίες (αν και όχι τραγικά πιστεύω).

scorpion said:
Αν θυμάμαι καλά βγάζεις το καπάκι πάνω από το τιμόνι,είναι κουμπωτό.Μετά λύνεις 2 βίδες από το κάτω μέρος και από το πάνω μέρος είναι κουμπωτό
Εσύ δεν πρέπει να δίνεις οδηγίες, δεν έχεις κουμπώσει σωστά το δικό σου  tease
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread