Στρίβεις το τιμόνι 90 μοίρες δεξιά. Βλέπεις πίσω ένα κλιπ και το ξεκουμπώνεις. Στρίβεις το τιμόνι 90 μοίρες αριστερά, βλέπεις πίσω ένα άλλο κλιπάκι και το ξεκουμπώνεις. Επαναφέρεις στην ευθεία το τιμόνι και σπρώχνεις προς τα πάνω το πάνω καπάκι ώστε να βγει (μέχρι ένα σημείο). Στη συνέχεια βγάζεις το κάλυμμα κάτω, στα πόδια του οδηγού. Αυτό αν θυμάμαι καλά έχει 2 βίδες μέσα στο μικρό ντουλαπάκι και άλλες 3 κάτω (εκεί που είναι και η θύρα obd). Μετά το τραβάς προς τα έξω και βγαίνει εντελώς (έχει και ένα κούμπωμα δεξιά ψηλά). Αφού βγει και αυτό φαίνονται δύο ακόμα βίδες ψηλά (δεξιά και αριστερά από το τιμόνι) που απελευθερώνουν το καπάκι που μισο-βγήκε πριν. Μόλις βγάλεις και αυτό, τότε φαίνονται δύο ακόμα βίδες που σταθεροποιούν τον πίνακα οργάνων. Τις βγάζεις με προσοχή, γιατί αυτά τα στηρίγματα σπάνε για πλάκα. Μόλις τις αφαιρέσεις και αυτές, πρέπει να βρεις κάτι πολύ λεπτό σαν σπάτουλα, το οποίο θα χώσεις προσεκτικά στο πάνω μέρος μεταξύ του καντράν και του ταμπλώ ώστε να απελευθερώσεις το κλιπ που είναι κρυμένο εκεί. Μόλις το βρεις αυτό, τότε το καντράν βγαίνει για πλάκα προς τα έξω.
Υ.Γ. Τα παραπάνω είναι για το facelift, για το pro-fl μπορεί να είναι ελάχιστα διαφορετικές οι οδηγίες (αν και όχι τραγικά πιστεύω).
scorpion said:
Αν θυμάμαι καλά βγάζεις το καπάκι πάνω από το τιμόνι,είναι κουμπωτό.Μετά λύνεις 2 βίδες από το κάτω μέρος και από το πάνω μέρος είναι κουμπωτό
Εσύ δεν πρέπει να δίνεις οδηγίες, δεν έχεις κουμπώσει σωστά το δικό σου tease