Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
καλησπέρα, καθώς κοιτούσα τις θερμοκρασίες αέρα είδα ότι στο torque μπορείς να δεις και μετρήσεις από την πίεση της εισαγωγής, οι δικές μου μετρήσεις έδειξαν ότι όσο και να το πίεσα είτε από εκκίνηση είτε με χιλιόμετρα το ανώτατο που έφτασε ήταν 14,5 psi . Έχετε δοκιμάσει άραγε αντίστοιχη μέτρηση ; γνωρίζετε το νούμερο αυτό πως μεταφράζετε ;


 
Apr 17, 2020
41
3
6
Εχεις ατμοσφαιρικο μοτερ, οποτε το μεγιστο που μπορεις να τραβησεις ειναι 1 bar.
1 bar = 1 atm (1 ατμοσφαιρα η οποια αναπνεουμε)
14.5 psi = 0.9997398075 bar
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
GiannisAggelis said:
Εχεις ατμοσφαιρικο μοτερ, οποτε το μεγιστο που μπορεις να τραβησεις ειναι 1 bar.
1 bar = 1 atm (1 ατμοσφαιρα η οποια αναπνεουμε)
14.5 psi = 0.9997398075 bar

Η χρήσιμη πληροφορία της ημέρας 8)
Αυτό δεν ισχύει για όλα τα ατμοσφαιρικά, μερικά έχουν κάποιον έξυπνο μηχανισμό για να αυξήσουν την πίεση του εισερχόμενου αέρα. Το πιο γνωστό που ξέρετε ίσως όλοι είναι το -σωστό- ramair, το οποίο έχουν πιο συχνά οι μηχανές μεγάλου κυβισμού, και το οποίο οδηγεί στην αύξηση της πίεσης του εισερχόμενου αέρα λόγω ταχύτητας και του velocity stack σχεδιασμού. Αλλά υπάρχουν και άλλες έξυπνες πατέντες, όπως π.χ. αυτή που έχει το 6port Renesis στο RX8 Cosmo, το λεγόμενο SDAIS, το οποίο έχει έναν επιπλέον αυλό εισαγωγής που συνδέει τα δύο intake ports κατά τέτοιο τρόπο ώστε ο παλμός που δημιουργείται όταν περνάει η γωνία του ρότορα από το ένα intake port να σπρώχνει τον αέρα στην -ανοιχτή- εισαγωγή του άλλου ρότορα. Γι'αυτό άλλωστε και όταν ανοίγει αυτός ο αυλός, το μοτέρ ξαφνικά φαίνεται να αποκτάει επιπλέον δύναμη και ζωηράδα, λίγο-πολύ σαν ένα παρόμοιο VTEC.
 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
τι ειπες τωρα.. ζωγράφισες !!! για το ΜΚ6 υπαρχει καποια πατεντα ;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Τέτοια συστήματα όπως το SDAIS (ή το VTEC, το VANOS κλπ) υπάρχουν μόνο στα οχήματα που βγαίνουν έτσι από το εργοστάσιο, είναι πρακτικά αδύνατο να φτιαχτεί κάτι τέτοιο εκ των υστέρων. Ακόμα και τα σωστά και καλά ramair είναι σχεδιασμένα από το εργοστάσιο.

Το μόνο που μπορείς να κάνεις με aftermarket λύσεις είναι να πλησιάσεις σε κάτι τύπου-ramair, με όσο το δυνατόν καλύτερη σχεδίαση γίνεται, π.χ. υπάρχουν τέτοιες τύπου-ramair λύσεις για τα ST και RS, για Fiesta γενικώς δεν έχω δει/ακούσει κάτι
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread