-
- Thread starter
- #1
Μιας και το συζητάγαμε αρκετό καιρό και μιας και έχω αρκετή εμπειρία σε θέματα επικαθήσεων, πάντα έλεγα και ήθελα να τοποθετήσω ένα OCC και στο Fiesta, αφού είναι δεδομένο ότι οι Ecoboost (ως direct injection) έχουν θέμα με EGR, PCV και επικαθήσεις.
Αφού λοιπόν μελέτησα διεξοδικά το χώρο του κινητήρα και πήρα τις απαραίτητες μετρήσεις (δηλαδή του έριξα μια ματιά 5" ) και αφού παρήγγειλα σωστό δοχείο (με φίλτρο, υγροποιητή και στρόφιγγα απορροής), προμηθεύτηκα και τα απαραίτητα υλικά για να γίνει όσο πιο "εργοστασιακή" εγκατάσταση.
Υλικά: OCC με μαστούς 1/2" (13χλστ), σωληνώσεις 1/2" (13χλστ) και 1" (25χλστ), γωνίες 1/2"-1" και τους απαραίτητους σφιγκτήρες
Το καλύτερο (ίσως το μοναδικό) σημείο για να βάλουμε το OCC είναι στο δεξί φτερό, ακριβώς πίσω από το δοχείο ψυκτικού υγρού. Δυστυχώς αν βάλουμε το OCC δυσκολεύει πολύ η τοποθέτηση θολόμπαρας, οπότε πράττουμε αναλόγως
Η τοποθέτηση είναι αρκετά εύκολη, αρκεί να έχουμε τα απαραίτητα κομμάτια (π.χ. πρέπει να φτιάξουμε ένα σωστό bracket για να στηρίξουμε το OCC, εγώ πήρα γωνίες από το Praktiker, τις διαμόρφωσα, τις κόλλησα και τις έβαψα). Επίσης προσοχή με τις γωνίες στην ένωση με το καπάκι και την επιστροφή στην εισαγωγή, πρέπει να δούμε πως θα δρομολογήσουμε σωστά τους σωλήνες για να μην τις πιέζουν.
Τελικό αποτέλεσμα:
Δεν έχω φυσικά καμία ιδέα αν δουλεύει, θα δείξει με το χρόνο....
Αφού λοιπόν μελέτησα διεξοδικά το χώρο του κινητήρα και πήρα τις απαραίτητες μετρήσεις (δηλαδή του έριξα μια ματιά 5" ) και αφού παρήγγειλα σωστό δοχείο (με φίλτρο, υγροποιητή και στρόφιγγα απορροής), προμηθεύτηκα και τα απαραίτητα υλικά για να γίνει όσο πιο "εργοστασιακή" εγκατάσταση.
Υλικά: OCC με μαστούς 1/2" (13χλστ), σωληνώσεις 1/2" (13χλστ) και 1" (25χλστ), γωνίες 1/2"-1" και τους απαραίτητους σφιγκτήρες
Το καλύτερο (ίσως το μοναδικό) σημείο για να βάλουμε το OCC είναι στο δεξί φτερό, ακριβώς πίσω από το δοχείο ψυκτικού υγρού. Δυστυχώς αν βάλουμε το OCC δυσκολεύει πολύ η τοποθέτηση θολόμπαρας, οπότε πράττουμε αναλόγως
Η τοποθέτηση είναι αρκετά εύκολη, αρκεί να έχουμε τα απαραίτητα κομμάτια (π.χ. πρέπει να φτιάξουμε ένα σωστό bracket για να στηρίξουμε το OCC, εγώ πήρα γωνίες από το Praktiker, τις διαμόρφωσα, τις κόλλησα και τις έβαψα). Επίσης προσοχή με τις γωνίες στην ένωση με το καπάκι και την επιστροφή στην εισαγωγή, πρέπει να δούμε πως θα δρομολογήσουμε σωστά τους σωλήνες για να μην τις πιέζουν.
Τελικό αποτέλεσμα:
Δεν έχω φυσικά καμία ιδέα αν δουλεύει, θα δείξει με το χρόνο....