Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
επειδή τις εποχές που διανύμε είναι πολύ της μοδας τα μοτεράκια Turbo Diesel, τα οποία προσωπικά θεωρώ την καλύτερη επιλογή (καλύτερη και απο LPG). Απο προσωπική εμπειρία διαπίστωσα σε βελτίωση που επιμελήθηκα, φίλου με polo 1.6 TDI 75PS οτι αξίζει και με το παραπάνω με ελάχιστη αύξηση στην κατανάλωση (απο 75 σε 140 άλογα,τελική απο 175 σε 225 κοντερ), εχω να πω τα εξής:

1. δεν αξίζει να σχοληθούμε με μοτερ που δεν είναι turbo-intercooler (ούτε να αγοράσουμε), Αν έχει τουρμπίνα τότε μπορούμε να βάλουμε πρόγραμμα (εφόσον παίρνει) ΜΟΝΟ αν βαλουμε και intervooler. Για το ιντερκουλερ δεν χρειάζεται εξεζητημένες λύσεις, μία μικρή κινεζιά με 100 ευρω + σωληνώσεις στον Ηρακλή με 150ερω και τελειώνουμε. Αν το μοτερ  μας το βγαζει η εταιρία με ιντερκουλερ, προφανώς συμφέρει να παρουμε μεταχειρισμένο κιτ και να το βάλουμε στο δικό μας με προτεινόμενο κόστος τοποθετησης 50 ευρω το πολύ.

2. Αν είμαστε οκ με ιντερκούλερ, παίρνουμε αρμπάριζα τους προγραμματιστες και ρωτάμε αν υπάρχει διαθέσιμη αναβάθμιση. Tα περισσότερα turbo Diesel (TD) φοράνε εγκεφάλους bosch(πανευκολοι) ή continental (θέλουν πρώτα ξεκλείδωμα). Το κόστος είναι  περιπου 250-300 ευρω χωρίς δυναμόμετρο. Στην ίδια τιμή πρέπει να ζητήσετε να καταργηθει το φιλτρο σωματιδίων απο τον εγκέφαλο και εφόσον γίνει αυτό πρεπει να πατε σε εξατμισά να το αφαιρέσετε με προτεινόμενο κόστος 50 ευρω. Εφόσον θα πάτε στον εξατμισά που θα σας το καταργήσει, βαλτε και ένα inox ήσυχο τελικό , γιατι στα μοτερ με τουρμπίνα ώς γνωστόν πρέπει να ελευθερώνουμε λίγο την εξάτμιση. Φυσικά με την αφαίρεση του φίλτρου, ελευθερώνουμε, αλλα καμια τουρμπίνα δεν παραπονέθηκε για την extra απελευθέρωση της εξάτμισης.

Προσωπική μου γνώμη είναι οτι αμα πατε σε βελτιωτη της προκοπής (etunners, k-tech, κλπ) ΔΕΝ χρειαζεται δυναμόμετρο, η διαφορά είναι χαοτική και άμεσα αντιληπτή.

Αν δεν υπάρχει διαθεσιμο πρόγραμμα, τοτε μπορειτε να καταφύγετε σε καποιο tuningbox

http://chiptuningbox.co.uk/

http://www.tuningbox.com/en

φυσικά με το tuning box δεν μπορειτε να καταργησετε το φίλτρο μικροσωματιδίων, ενω τα ωφέλη στην ιπποδύναμη είναι μικρότερα απο ECU remap (επαναπρογραμματισμό μαμα εγκεφάλου)

κατ' αντιστοιχία, δεν αξιζει το Tuning box αν δεν έχουμε μοτερ turbo-intercooler

Αυτά.

Καλές βελτιώσεις και να θυμαστε πάντα: Η οδήγηση ΔΕΝ είναι παιχνίδι, μπορει για ΠΛΑΚΑ να μείνετε παράλυτοι ή με καθετήρα και πάνες για μια ζωή!  

Φοράτε πάντα ζώνη, ΜΗ ΤΡΕΧΕΤΕ, τηρείτε τον KOK και μη χαζεύετε. Μια στιγμιαία απώλεια της προσοχής μπορει να φέρει την καταστροφή σε σας και σε αυτους πους αγαπάτε.
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Τόσο εύκολη είναι η αναβάθμιση σε turbo diesel? Όσο καιρό είμαι στο Forum διαβάζω που κάνουν αμάν τα παιδιά (σε βενζινοκίνητα) για να πάρουν 15-20 άλογα και αυτά με το ζόρι (και με κόστος πολύ μεγαλύτερο).

Σε diesel με μόνο 500 περίπου ευρώ ανεβάζει την ιπποδύναμη του 2 φορές? Γιατί από τα 75 στα 140 μιλάμε για διπλή σχεδόν ιπποδύναμη.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ειναι η τουρμπινα που κανει τη δουλεια. Kαι τα TD έχουν γενικά μεγαλύτερες τουρμπίνες απο τα βενζινοκίνητα (λόγω μεγαλύτερης παραγωγής καυσαερίων), οποτε είναι και μεγαλύτερα τα κέρδη.
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Ακούγεται πολύ καλό!...Επίσης το πετρέλαιο δεν έχει και καλύτερες ροπές ή κάνω λάθος?

Άμα τα νούμερα είναι όντως αυτά, τότε μπορείς να φτάσεις κοντά ακόμα και σε St
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Εγω πιστεύω ότι ένα diesel των 75ΗΡ με πρόγραμμα μόνο μπορεί να φθάσει το πολύ 100ΗΡ. Αυτά τα στοιχεία δίνουν οι εταιρείες βελτίωσης. Γιά να πάει παραπάνω θέλει πολλά άλλα πρόσθετα πράγματα (άλλη τουρμπίνα, άλλο intercooler κ.τ.λ.).
 

Taxideutis

Newbie
Jun 20, 2016
5
0
0
Καλημερα σε ολους.εχω ενα B MAX 1.6TDCI 95HP και πραγματικα θελει μια σπιρταδα παραπανω οπωσδηποτε! Πολυ οικονομικο σε σχεση με την βενζινη που ριχα μα δε εχει νευρο.υπαρχει καποιο μαγαζι που αναλαμβανει την βελτιωση του turbodiesel ,που να θεωρειται αξιοπιστος? Ευχαριστω!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
πρεπει να κανεις έρευνα αγοράς.

ξερω 3 προγραμματιστές που έχουν παρουσιάσει καλά αποτελέσματα σε TD αλλα πρεπει να κανεις και δική σου έρευνα αγοράς.

https://www.facebook.com/K-Tech-ecu-reprogramming-1605190039766937/

http://www.microchips-tuning.com/

http://www.etuners.gr/

τον κ-tech και τον e-tuners τους γνωρίζω χρόνια, είναι εγγύηση, ο microchips είναι πιο καινούργιος αλλα έχει δώσει καλά δείγματα μέχρι τώρα και είναι αρκετά ευγενής.

στην τιμη κάνε (ευγενικά) παζάρι, μη διστάσεις να πεις (πάντα την αλήθεια) "o τάδε μου το αφήνει τόσο", κλπ.

σιγουρεψου πρώτα οτι φοράει intercooler το αμαξι σου πριν αρχίσεις να ρωτας.
 

FiestaMk3Xr2i

Rookie
Jun 6, 2016
47
0
0
Το πρωτο αυτοκινητο της οικογενειας ειναι ενα insignia 1.6 cdti 136ps και το σκεφτομαι σοβαρα για προγραμμα και καταργηση dpf. Θα χρειαστω αραγε καποια αλλη βελτιωση εξατμιση, φρενα κλπ; Επισης ειναι αληθεια οτι περιοριζεται η καταναλωση σε χαλαρους ρυθμους; Αγορασα το αυτο για οικονομικα ταξιδια, δεν θελω να καιει τα αντερα του.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
στα 136 είναι ήδη αρκετα ψηλά, δεν θα δεις και πολλά πράγματα με το dpf ή πρόγραμμα, καμια 15αριά άλογα μόνο. Δεν πιστευω πως αξίζει.

καταναλωση δεν έχει μεγάλη διαφορά, εκτός αν το ζορίζεις πολύ.
 

billz

Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
http://www.microchips-tuning.com/carellcars/volvo-v40-1-6-d2-stock-measurement-120ps/  dyno της βολβαρας μου με μονο φίλτρο ΚΝ στο μαμα φικτροκουτι... Δεν μου φαινόταν μόνο εμένα ότι έκανε διαφορά το έδειξε και το dyno...το βάζω εδώ γι τα παιδιά που έχουν 1.6ντιζελ φιεσταρες που έχουν το ίδιο μοτέρ σχεδόν (νομίζω)
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
αυτος ο microchips που του χα μιλήσει, σοβαρός και ευγενικός μου χει φανει... Και έχω ακουσει και καλά λογια απο άλλους.

Κατα τα λοιπα, όπως είπα, με πρόγραμμα θα παρει καμια 20αρια ακόμα άλογα και 40nm περίπου ροπή. Ωραιο αμαξι το volvo και έτσι πετρέλαιο θα το χαίρεσαι να ταξιδεύεις. Ασπαστο και ατρακάριστο να ναι...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread