-
- Thread starter
- #1
επειδή τις εποχές που διανύμε είναι πολύ της μοδας τα μοτεράκια Turbo Diesel, τα οποία προσωπικά θεωρώ την καλύτερη επιλογή (καλύτερη και απο LPG). Απο προσωπική εμπειρία διαπίστωσα σε βελτίωση που επιμελήθηκα, φίλου με polo 1.6 TDI 75PS οτι αξίζει και με το παραπάνω με ελάχιστη αύξηση στην κατανάλωση (απο 75 σε 140 άλογα,τελική απο 175 σε 225 κοντερ), εχω να πω τα εξής:
1. δεν αξίζει να σχοληθούμε με μοτερ που δεν είναι turbo-intercooler (ούτε να αγοράσουμε), Αν έχει τουρμπίνα τότε μπορούμε να βάλουμε πρόγραμμα (εφόσον παίρνει) ΜΟΝΟ αν βαλουμε και intervooler. Για το ιντερκουλερ δεν χρειάζεται εξεζητημένες λύσεις, μία μικρή κινεζιά με 100 ευρω + σωληνώσεις στον Ηρακλή με 150ερω και τελειώνουμε. Αν το μοτερ μας το βγαζει η εταιρία με ιντερκουλερ, προφανώς συμφέρει να παρουμε μεταχειρισμένο κιτ και να το βάλουμε στο δικό μας με προτεινόμενο κόστος τοποθετησης 50 ευρω το πολύ.
2. Αν είμαστε οκ με ιντερκούλερ, παίρνουμε αρμπάριζα τους προγραμματιστες και ρωτάμε αν υπάρχει διαθέσιμη αναβάθμιση. Tα περισσότερα turbo Diesel (TD) φοράνε εγκεφάλους bosch(πανευκολοι) ή continental (θέλουν πρώτα ξεκλείδωμα). Το κόστος είναι περιπου 250-300 ευρω χωρίς δυναμόμετρο. Στην ίδια τιμή πρέπει να ζητήσετε να καταργηθει το φιλτρο σωματιδίων απο τον εγκέφαλο και εφόσον γίνει αυτό πρεπει να πατε σε εξατμισά να το αφαιρέσετε με προτεινόμενο κόστος 50 ευρω. Εφόσον θα πάτε στον εξατμισά που θα σας το καταργήσει, βαλτε και ένα inox ήσυχο τελικό , γιατι στα μοτερ με τουρμπίνα ώς γνωστόν πρέπει να ελευθερώνουμε λίγο την εξάτμιση. Φυσικά με την αφαίρεση του φίλτρου, ελευθερώνουμε, αλλα καμια τουρμπίνα δεν παραπονέθηκε για την extra απελευθέρωση της εξάτμισης.
Προσωπική μου γνώμη είναι οτι αμα πατε σε βελτιωτη της προκοπής (etunners, k-tech, κλπ) ΔΕΝ χρειαζεται δυναμόμετρο, η διαφορά είναι χαοτική και άμεσα αντιληπτή.
Αν δεν υπάρχει διαθεσιμο πρόγραμμα, τοτε μπορειτε να καταφύγετε σε καποιο tuningbox
http://chiptuningbox.co.uk/
http://www.tuningbox.com/en
φυσικά με το tuning box δεν μπορειτε να καταργησετε το φίλτρο μικροσωματιδίων, ενω τα ωφέλη στην ιπποδύναμη είναι μικρότερα απο ECU remap (επαναπρογραμματισμό μαμα εγκεφάλου)
κατ' αντιστοιχία, δεν αξιζει το Tuning box αν δεν έχουμε μοτερ turbo-intercooler
Αυτά.
Καλές βελτιώσεις και να θυμαστε πάντα: Η οδήγηση ΔΕΝ είναι παιχνίδι, μπορει για ΠΛΑΚΑ να μείνετε παράλυτοι ή με καθετήρα και πάνες για μια ζωή!
Φοράτε πάντα ζώνη, ΜΗ ΤΡΕΧΕΤΕ, τηρείτε τον KOK και μη χαζεύετε. Μια στιγμιαία απώλεια της προσοχής μπορει να φέρει την καταστροφή σε σας και σε αυτους πους αγαπάτε.
1. δεν αξίζει να σχοληθούμε με μοτερ που δεν είναι turbo-intercooler (ούτε να αγοράσουμε), Αν έχει τουρμπίνα τότε μπορούμε να βάλουμε πρόγραμμα (εφόσον παίρνει) ΜΟΝΟ αν βαλουμε και intervooler. Για το ιντερκουλερ δεν χρειάζεται εξεζητημένες λύσεις, μία μικρή κινεζιά με 100 ευρω + σωληνώσεις στον Ηρακλή με 150ερω και τελειώνουμε. Αν το μοτερ μας το βγαζει η εταιρία με ιντερκουλερ, προφανώς συμφέρει να παρουμε μεταχειρισμένο κιτ και να το βάλουμε στο δικό μας με προτεινόμενο κόστος τοποθετησης 50 ευρω το πολύ.
2. Αν είμαστε οκ με ιντερκούλερ, παίρνουμε αρμπάριζα τους προγραμματιστες και ρωτάμε αν υπάρχει διαθέσιμη αναβάθμιση. Tα περισσότερα turbo Diesel (TD) φοράνε εγκεφάλους bosch(πανευκολοι) ή continental (θέλουν πρώτα ξεκλείδωμα). Το κόστος είναι περιπου 250-300 ευρω χωρίς δυναμόμετρο. Στην ίδια τιμή πρέπει να ζητήσετε να καταργηθει το φιλτρο σωματιδίων απο τον εγκέφαλο και εφόσον γίνει αυτό πρεπει να πατε σε εξατμισά να το αφαιρέσετε με προτεινόμενο κόστος 50 ευρω. Εφόσον θα πάτε στον εξατμισά που θα σας το καταργήσει, βαλτε και ένα inox ήσυχο τελικό , γιατι στα μοτερ με τουρμπίνα ώς γνωστόν πρέπει να ελευθερώνουμε λίγο την εξάτμιση. Φυσικά με την αφαίρεση του φίλτρου, ελευθερώνουμε, αλλα καμια τουρμπίνα δεν παραπονέθηκε για την extra απελευθέρωση της εξάτμισης.
Προσωπική μου γνώμη είναι οτι αμα πατε σε βελτιωτη της προκοπής (etunners, k-tech, κλπ) ΔΕΝ χρειαζεται δυναμόμετρο, η διαφορά είναι χαοτική και άμεσα αντιληπτή.
Αν δεν υπάρχει διαθεσιμο πρόγραμμα, τοτε μπορειτε να καταφύγετε σε καποιο tuningbox
http://chiptuningbox.co.uk/
http://www.tuningbox.com/en
φυσικά με το tuning box δεν μπορειτε να καταργησετε το φίλτρο μικροσωματιδίων, ενω τα ωφέλη στην ιπποδύναμη είναι μικρότερα απο ECU remap (επαναπρογραμματισμό μαμα εγκεφάλου)
κατ' αντιστοιχία, δεν αξιζει το Tuning box αν δεν έχουμε μοτερ turbo-intercooler
Αυτά.
Καλές βελτιώσεις και να θυμαστε πάντα: Η οδήγηση ΔΕΝ είναι παιχνίδι, μπορει για ΠΛΑΚΑ να μείνετε παράλυτοι ή με καθετήρα και πάνες για μια ζωή!
Φοράτε πάντα ζώνη, ΜΗ ΤΡΕΧΕΤΕ, τηρείτε τον KOK και μη χαζεύετε. Μια στιγμιαία απώλεια της προσοχής μπορει να φέρει την καταστροφή σε σας και σε αυτους πους αγαπάτε.