Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

tagio

Original poster
Newbie
Aug 13, 2014
4
0
0
Γεια σε όλους είμαι νέος στο club κ ελπίζω να μην γράφω σε λάθος θεμα??
Έχω εδώ κ 3 μήνες ενα fiesta diesel και εχω κανει 4000 km(1.6..95) παρατειρώ (κ ο απο πίσω) οτι βγάζει παρα πολύ ντουμάνι στα ανοίγματα,πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτι θελει άνοιγμα στις 3000 στροφες για 20 λεπτά όπως κ έγινε..Το πρόβλημα συνεχίζει τι να κάνω???Να βάζω V-power σε κάθε γέμισμα και άνοιγμα???
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
οταν λες ντουμανι εννοεις μαυρο καπνό ή άσπρο?

αν ειναι μαυρος σημαινει οτι θελει ρυθμισμα η τρομπα πετρελαιου, αν βγαζεις ασπρο μπορει να είναι πολλά πραγματα...
 

tagio

Original poster
Newbie
Aug 13, 2014
4
0
0
Μαύρο κατράμι μετα τις 3000 στροφες.Οταν λες θέλει ρύθμισμα τι πρέπει να κάνω δηλαδή??
ευχαριστώ πολύ
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
πηγαινε σε ενα συνεργειο που ξερει καλα αππο turbodiesel, να σου ρυθμισουν τρομπα και αν χρειάζεται και μπεκ.
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
1.βρωμικο  φίλτρο αέρα ή βουλωμενη εισαγωγή...βγαλε το φιλτρο και δες αν καπνιζει ακομα
2.Κακή ποιότητα πετρελαιου....Vpower diesel ή Ελιν Crystal
3.χαλασμένα  Μπεκ.....εμπλεξες
 

tagio

Original poster
Newbie
Aug 13, 2014
4
0
0
Σας ευχαριστώ πολύ όλους..Απο δευτέρα τρέξιμο!!
Γίνεται να είναι χαλασμένα τα μπεκ σε καινούργιο αυτοκίνητο?
Diesel βαζω εδώ και λίγο καιρό σε εταιρικό της shell.Μπορώ να βάζω συνέχεια Vpower?
 

dimitris13

Rookie
Nov 6, 2014
13
0
0
Καλησπέρα , έχω ένα Fiesta Diesel του 2014 , σε ένα χρόνο έχω κάνει 24000 χλμ , και έχω το ίδιο πρόβλημα με το φίλο παραπάνω .Πετρελαιο βάζω συνέχεια V-POWER DIESEL ,Το φιλτρο αέρος το άλλαξα, στην αντιπροσωπεία πήγα , το έβαλαν στο μηχάνημα , με διαβεβαίωσαν ότι όλα λειτουργούν κανονικά , μου είπαν να του κάνω ένα ξεκάπνισμα !!! σκέφτηκα να του βάλω ένα RETEX (καθαριστικό πετρελαίου , ποια είναι η γνώμη σας ;γενικά θέλω να  ρωτήσω κάτι με το θέμα ΄Ντουμάνι από diesel΄βρέθηκε κάποια άκρη ; Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρον !!!
 

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
Όντος!κανε ένα ξεκαπνισμα καλό και όλα θα στρώσουν!σκησιμο θέλουν τα πετρέλαια!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Απ ότι διαβάζω πρόκειται και στις δυο περιπτώσεις για δυο καινούργια αυτοκίνητα επομένως και euro5. Όλα τα euro5 έχουν φίλτρο ανακύκλωσης καυσαερίων (το λεγόμενο DPF η και FAP) αυτό το ρημάδι γεμίζει σιγά όπως και όλη η εξάτμιση με κατάλοιπα με αποτέλεσμα και το σχετικό ντουμάνι όταν πιέζεις το αμάξι. Καλό είναι που και που να βγαίνετε εθνική και να τα ξεμπουκώνετε. Μια στο τόσο κάνει καλό αλλά όχι συνέχεια και κυρίως μη βαράτε κόφτες και μη τα πηγαίνετε συνέχεια στην περιοχή των κόκκινων στροφών του στροφομετρου σας. Στα diesel δεν πολυαρέσουν οι συνεχείς υψηλές rpm. Το άλλο σημαντικό είναι όταν στο αμάξι σας ανάψει η ενδεικτική λυχνία για την ανακύκλωση αφήστε το αμάξι να την κάνει. Εάν υπάρχει δυνατότητα βγείτε εθνική και πλακώστε το. Μόνο καλό θα κάνετε.

Το άλλο που συμβάλει στην δημιουργία κάπνας είναι η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων EGR. Επειδή ανακυκλώνονται τα καυσαέρια και ξανά περνούν μέσα από την εισαγωγή αυτή βρομίζει και κατ επέκταση εκτός από την εισαγωγή βρομίζει και όλο το σύστημα της εισαγωγής (όλες οι σωληνώσεις εισαγωγής, το intercooler, η εισαγωγή, η κεφαλή από την μεριά των βαλβίδων εισαγωγείς)  Όταν βρομίσει αρκετά όλο το σύστημα της εισαγωγής (αρκετά νωρίς στις περιπτώσεις των παιδιών που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της κάπνας) τότε αρχίζουν να καπνίζουν και σε άλλες σαλ με τάση να αυξάνετε η κάπνα όσο το αυτοκίνητο αναπτύσσει μεγαλύτερη θερμοκρασία και ιδικά υπό συνθήκες πίεσης και υψηλών σαλ.

Στα σύγχρονα diesel που είναι εφοδιασμένα με το άμεσο ψεκασμό τύπου common rail δεν μπορούμε να επέμβουμε στην τρόμπα υψηλής με μηχανικό τρόπο όπως και στα μπεκ. Όλα ρυθμίζονται και ελέγχονται μέσο της ecu και μέσο αισθητήρων.

Το φίλτρο αέρα όσο βρόμικο και να είναι δεν μπορεί να επηρεάσει την κάπνα και ιδικά σε τέτοιο βαθμό που να είναι ορατή με γυμνό μάτι.

Εάν είχαν πρόβλημα τα μπεκ το αυτοκίνητο θα είχε και άλλα συμπτώματα. Θα είχε διαφορετικό ήχο λειτουργίας ο κινητήρας, σε κάποιες σαλ θα είχε έντονο τρέμουλο η μέχρι και κοψίματα στις υψηλές σαλ.

Το ντουμάνι στα πετρέλαια δεν έχει να κάνει τόσο με το τι πετρέλαιο βάζεις και ιδικά όταν μιλάμε για CR και euro5 τα οποία έχουν και λάμδα για να ελέγχουν- διορθώνουν  τα μείγματα.



Υ.Γ  αφαιρέστε – απενεργοποιήστε τα φίλτρα ανακύκλωσης (EGR & DPF) πάνω από το αμάξι όσο είναι καινούργια.  ;D


Aαα και μη ξεχνάτε No Smoke No Poke  craz craz
 

dimitris13

Rookie
Nov 6, 2014
13
0
0
Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα να ενημερώσω ότι το πρόβλημα με το κάπνισμα (όταν ζορίζω -κκάνω αλλαγη 3000 στροφές και πάνω ) εξακολουθεί να υπάρχει .Το πήγα στην αντιπροσωπεία , το έβαλαν στο διαγνωστικό , δεν έδειξε τίποτα , μια χαρά μου λένε είναι το αυτοκίνητο .Εχει βγάλει άκρη κάποιος άλλος με το συγκεκριμένο θέμα ;;;;;
 

FiestaLpg

Member
Feb 28, 2015
188
0
0
Συνήθως το ντουμάνι συνδέεται με πρόβλημα στην αντλία πετρελαίου, αλλά αφού το έλεγξαν όπως λες δε ξέρω τι μπορεί να είναι. Μήπως να άλλαζες πρατήριο;
 

dimitris13

Rookie
Nov 6, 2014
13
0
0
Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι το έβαλαν στο μηχάνημα και δεν έβγαλε καμία βλάβη !!! Πρατήριο βάζω σε μία SHELL και μέχρι τώρα βάζω μόνο VPOWER-DIESEL !!! Και στην αντιπροσωπεία μου είπαν για το καύσιμο αλλά πιστεύω ότι κάτι άλλο φταιει !!!!και δεν ξέρουν να βρουν το πρόβλημα !!! το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο θέμα στο δρόμο ή γενικα να εμφανίζει κάτι άλλο.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1426601520[/time]
Εκλεισα άλλο ραντεβου στην Βελμάρ στο Μαρούσι να το δούνε πιο σχολαστικά !!!!Πάντως δεν θα έπρεπε να καπνίζει το αυτοκίνητο , έτσι μου είπαν τώρα που έκλεισα το ραντεβού !!!!
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
Στα βαρεως τυπου οχηματα που εχουν προδιαγραφες euro η καπνα οφειλεται ειτε στην τρομπα πετρελαιου ειτε σε μια πλακετα που εχουν στα ηλεκτρονικα
 

dimitris13

Rookie
Nov 6, 2014
13
0
0
Καλησπέρα σε όλους, σχετικά με το θέμα ντουμάνι Diesel δεν έχω βρει άκρη.Το πήγα στην Βελμάρ , μου είπαν ότι το έβαλαν στο μηχανημα , έκαναν επαναπρογραμματισμό για την καλή λειτουργία του κινητήρα , μου καθαρίσαν το MAP, μία πλακέτα, είχε πιάσει κάπνα, μου λένε μια χαρά το αυτοκίνητο , αλλά εγώ παρατηρώ ότι το πρόβλημα εξακολουθεί να υπαρχει !!!Αναρωτιέμαι να συνεχίσω να ασχολούμαι ;Η να περιμένω να βγάλει καμία σοβαρή βλάβη ;;;
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
pinkfloyd said:
1.βρωμικο  φίλτρο αέρα ή βουλωμενη εισαγωγή...βγαλε το φιλτρο και δες αν καπνιζει ακομα
2.Κακή ποιότητα πετρελαιου....Vpower diesel ή Ελιν Crystal
3.χαλασμένα  Μπεκ.....εμπλεξες
 

dimitris13

Rookie
Nov 6, 2014
13
0
0
Καλησπέρα σε όλους , πήγα το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία , το κραήσαν από το πρωί μέχρι το απόγευμα, αποτέλεσμα τίποτα ......με διαβεβαίωσαν ότι το αυτοκίνητο το έβαλαν στο μηχάνημα , πέρασε όλους τους ελέγχους και δεν έχει απολύτως τίποτα !!!Εφόσον δεν ανάβει κάποιο λαμπάκι βλάβης δεν μπορούν να κάνουν τίποτα !!! Οσο για την κάπνα δεν μου απάντησαν συγκεκριμένα !!! Εαν κάποιος έχει να μου πει κάτι συγκεκριμένο για αυτό το πρόβλημα , να του έχει τύχει και να έχει λύση ας μου δώσει κάποια απάντηση !!Ευχαριστώ πολύ
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
Το πρόβλημα είναι μηχανικο δεν είναι ηλεκτρολογικο ή ηλεκτρονικο για να θελει διαγνωστικο

Το αυτοκινητο ανεβαζει στροφες;Αν όχι φιλτρο πετρελαιου ή αερος

Εάν εβαζες το πιο φτηνο πετρελαιο που υπαρχει στην αγορα εχεις πρόβλημα στα μπεκ
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread