Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

chrisdentalcare

Original poster
Rookie
Mar 10, 2014
40
6
8
Γλυφάδα
Καλησπερα. Στο fiesta, κάθε πρωί ή όταν το αφήσω σε ακινησία πάνω από 5-6 ωρες, εμφανιζεται η ένδειξη " low engine pressure, stop safety"
Ο μηχανικός αλλαξε τον αισθητήρα πιεσης λαδιου αλλα το πρόβλημα παρέμεινε.
Μου είπε ότι θα αλλάξει και ηλεκτροβαλβιδα και αν παραμείνει το πρόβλημα, πρεπει να το παω στη Ford για να κατεβάσουν μηχανή (πιθανόν να φταίει αντλια λαδιου κτλ).
Επαναλαμβάνω η ένδειξη εμφανίζεται μόνο αν αφήσω το αμάξι αρκετές ώρες ακινητο δηλαδη πάνω από 6-7 ώρες.
Έχετε καμια ιδέα για αυτό το θέμα??
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Αν περάσουν αρκετές ώρες, το λάδι στεγνώνει και επιστρέφει όλο στο carter, οπότε η αντλία πρέπει να ανεβάσει πολύ γρήγορα το λάδι για να ξαναφτάσει σε όλα τα σημεία. Πιθανότατα έχει δίκιο ο μηχανικός, αν δηλαδή δεν φταίει η βαλβίδα ή το carter, το μοναδικό που μένει είναι η αντλία (και δεν έχει συμβεί κάτι χειρότερο, π.χ. να έχει βουλώσει κάποια διαδρομή λαδιού)
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

chrisdentalcare

Original poster
Rookie
Mar 10, 2014
40
6
8
Γλυφάδα
Μου άλλαξε τον sensora πιεσης λαδιου. Τωρα μου είπε ότι θα αλλάξει και την ηλεκτροβαλβιδα. Ειναι διαφορετικά αυτα τα δυο?
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπερα. Στο fiesta, κάθε πρωί ή όταν το αφήσω σε ακινησία πάνω από 5-6 ωρες, εμφανιζεται η ένδειξη " low engine pressure, stop safety"
Ο μηχανικός αλλαξε τον αισθητήρα πιεσης λαδιου αλλα το πρόβλημα παρέμεινε.
Μου είπε ότι θα αλλάξει και ηλεκτροβαλβιδα και αν παραμείνει το πρόβλημα, πρεπει να το παω στη Ford για να κατεβάσουν μηχανή (πιθανόν να φταίει αντλια λαδιου κτλ).
Επαναλαμβάνω η ένδειξη εμφανίζεται μόνο αν αφήσω το αμάξι αρκετές ώρες ακινητο δηλαδη πάνω από 6-7 ώρες.
Έχετε καμια ιδέα για αυτό το θέμα??
Καλησπέρα, ο μηχανικός σου ακολούθησε την σωστή διαδικασία και άλλαξε πρώτα τον αισθητήρα πίεσης λαδιού με την ηλεκτροβαλβίδα να είναι η επόμενη κίνηση.
Αν το πρόβλημα παρουσιαστεί ξανά τότε ο μηχανικός πρέπει να βγάλει το κάρτερ και να καθαρίσει την σίτα/φίλτρο που βρίσκεται στην εισαγωγή λαδιού λαιμό/στόμιο της αντλίας λαδιού.
*Για την εργασία αυτή δεν χρειάζεται να κατεβάσει την μηχανή.
Η αντλία λαδιού αλλάζει με τον ίδιο τρόπο χωρίς να κατέβει η μηχανή.

Πρίν οποιαδήποτε εργασία πρέπει να μετρηθεί η πίεση λαδιού με ειδικό μανόμετρο πίεσης λαδιού το οποίο συνδέεται στην θέση του αισθητήρα πίεσης λαδιού πρώτα με κρύο κινητήρα και μετά με κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Μετά το πέρας των εργασιών πρέπει να μετρηθεί ξανά η πίεση λαδιού με τον ίδιο τρόπο.
Οι τιμές μέτρησης πίεσης λαδιού πρέπει να είναι αυτές που προβλέπει ο κατασκευαστής για τον εν λόγο κινητήρα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Πόσα χλμ έχει το αμάξι σου τώρα? Οι αλλαγές λαδιού έγιναν σε τακτικά διαστήματα και πάντα με το σωστό λάδι?

Πολύ φοβάμαι ότι είσαι στα πρώτα στάδια ενός προβλήματος που έχει αρχίσει να εμφανίζεται σε αρκετά ecoboost, όπου κομματάκια του ιμάντα φεύγουν και έχουν αρχίσει και μπλοκάρουν την αντλία λαδιού. Μετά καταλήγεις σε κάτι τέτοιο:

BlockedPump.jpg.561d923d3c2e135cd968f18311836999.jpg


PumpDebris.jpg.961edb40dc8d3ec74e5252f5b60d4185.jpg


Αν έχεις πάνω από 100Κ χλμ, είσαι για άμεσο έλεγχο και πιθανότατα αλλαγή του ιμάντα και καθάρισμα της αντλίας λαδιού, αν και θα επέλεγα αλλαγή της αν το κόστος δεν είναι μεγάλο.

Μην το αφήσεις έτσι πάντως, γιατί κινδυνεύεις από χοντρή ζημιά στον κινητήρα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p

chrisdentalcare

Original poster
Rookie
Mar 10, 2014
40
6
8
Γλυφάδα
Πόσα χλμ έχει το αμάξι σου τώρα? Οι αλλαγές λαδιού έγιναν σε τακτικά διαστήματα και πάντα με το σωστό λάδι?

Πολύ φοβάμαι ότι είσαι στα πρώτα στάδια ενός προβλήματος που έχει αρχίσει να εμφανίζεται σε αρκετά ecoboost, όπου κομματάκια του ιμάντα φεύγουν και έχουν αρχίσει και μπλοκάρουν την αντλία λαδιού. Μετά καταλήγεις σε κάτι τέτοιο:

BlockedPump.jpg.561d923d3c2e135cd968f18311836999.jpg


PumpDebris.jpg.961edb40dc8d3ec74e5252f5b60d4185.jpg


Αν έχεις πάνω από 100Κ χλμ, είσαι για άμεσο έλεγχο και πιθανότατα αλλαγή του ιμάντα και καθάρισμα της αντλίας λαδιού, αν και θα επέλεγα αλλαγή της αν το κόστος δεν είναι μεγάλο.

Μην το αφήσεις έτσι πάντως, γιατί κινδυνεύεις από χοντρή ζημιά στον κινητήρα.
Το αμάξι είναι 9 χρονων και έχει κάνει 185000χλμ. Κάθε χρόνο το πηγαίνω στην ford και γινεται το service. Μου είπαν ότι ο ιμάντας θα αλλαχτεί στο 10ο service ή στα 200000χλμ.
Post automatically merged:

Καλησπέρα, ο μηχανικός σου ακολούθησε την σωστή διαδικασία και άλλαξε πρώτα τον αισθητήρα πίεσης λαδιού με την ηλεκτροβαλβίδα να είναι η επόμενη κίνηση.
Αν το πρόβλημα παρουσιαστεί ξανά τότε ο μηχανικός πρέπει να βγάλει το κάρτερ και να καθαρίσει την σίτα/φίλτρο που βρίσκεται στην εισαγωγή λαδιού λαιμό/στόμιο της αντλίας λαδιού.
*Για την εργασία αυτή δεν χρειάζεται να κατεβάσει την μηχανή.
Η αντλία λαδιού αλλάζει με τον ίδιο τρόπο χωρίς να κατέβει η μηχανή.

Πρίν οποιαδήποτε εργασία πρέπει να μετρηθεί η πίεση λαδιού με ειδικό μανόμετρο πίεσης λαδιού το οποίο συνδέεται στην θέση του αισθητήρα πίεσης λαδιού πρώτα με κρύο κινητήρα και μετά με κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Μετά το πέρας των εργασιών πρέπει να μετρηθεί ξανά η πίεση λαδιού με τον ίδιο τρόπο.
Οι τιμές μέτρησης πίεσης λαδιού πρέπει να είναι αυτές που προβλέπει ο κατασκευαστής για τον εν λόγο κινητήρα.
Μάλιστα. Αρα αλλάζει ΚΑΙ την ηλεκτροβαλβιδα και αν συνεχίσει να βγαίνει η ένδειξη προχωράμε στα υπόλοιπα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Καλησπέρα, ο μηχανικός σου ακολούθησε την σωστή διαδικασία και άλλαξε πρώτα τον αισθητήρα πίεσης λαδιού με την ηλεκτροβαλβίδα να είναι η επόμενη κίνηση.
Αν το πρόβλημα παρουσιαστεί ξανά τότε ο μηχανικός πρέπει να βγάλει το κάρτερ και να καθαρίσει την σίτα/φίλτρο που βρίσκεται στην εισαγωγή λαδιού λαιμό/στόμιο της αντλίας λαδιού.
*Για την εργασία αυτή δεν χρειάζεται να κατεβάσει την μηχανή.
Η αντλία λαδιού αλλάζει με τον ίδιο τρόπο χωρίς να κατέβει η μηχανή.

Πρίν οποιαδήποτε εργασία πρέπει να μετρηθεί η πίεση λαδιού με ειδικό μανόμετρο πίεσης λαδιού το οποίο συνδέεται στην θέση του αισθητήρα πίεσης λαδιού πρώτα με κρύο κινητήρα και μετά με κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Μετά το πέρας των εργασιών πρέπει να μετρηθεί ξανά η πίεση λαδιού με τον ίδιο τρόπο.
Οι τιμές μέτρησης πίεσης λαδιού πρέπει να είναι αυτές που προβλέπει ο κατασκευαστής για τον εν λόγο κινητήρα.
Τα πες όλα. Δε σύμφωνω με την αλλαγή των αισθητήρων προτού να μετρήσει.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Το αμάξι είναι 9 χρονων και έχει κάνει 185000χλμ. Κάθε χρόνο το πηγαίνω στην ford και γινεται το service. Μου είπαν ότι ο ιμάντας θα αλλαχτεί στο 10ο service ή στα 200000χλμ.
Μάλιστα. Αρα αλλάζει ΚΑΙ την ηλεκτροβαλβιδα και αν συνεχίσει να βγαίνει η ένδειξη προχωράμε στα υπόλοιπα.
Καλησπέρα, όπως σωστά ανέφερε ο φίλος nexus σε κάποια ecoboost βουλώνει η αντλία λαδιού με κομματάκια τα οποία αποκολλούνται από τον ιμάντα χρονισμού, όταν βγεί το κάρτερ θα φανεί η ζημιά.

Εύχομαι να έχει βουλώσει μόνο η σίτα της αντλίας και να μην έχουν περάσει κομματάκια στην αντλία λαδιού.
Post automatically merged:

Τα πες όλα. Δε σύμφωνω με την αλλαγή των αισθητήρων προτού να μετρήσει.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Καλησπέρα turbomaniac, αν διαβάσεις προσεκτικά τα γραφόμενα μου-έγραψα ότι: "πρίν οποιαδήποτε εργασία πρέπει να μετρηθεί η πίεση λαδιού".
 
Last edited:

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Καλησπέρα turbomaniac, αν διαβάσεις προσεκτικά τα γραφόμενα μου-έγραψα ότι: "πρίν οποιαδήποτε εργασία πρέπει να μετρηθεί η πίεση λαδιού".
Το είδα αλλά επειδή είπες ότι ο μηχανικός ακολούθησε τη σωστή διαδικασία...

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Το είδα αλλά επειδή είπες ότι ο μηχανικός ακολούθησε τη σωστή διαδικασία...

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Καλησπέρα, έχεις δίκιο έκανα λάθος διατύπωση.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

chrisdentalcare

Original poster
Rookie
Mar 10, 2014
40
6
8
Γλυφάδα
Καλησπέρα, έχεις δίκιο έκανα λάθος διατύπωση.
Οποτε να μην τον αφήσω να αλλάξει και την ηλεκτροβαλβιδα??
Post automatically merged:

Καλησπέρα, όπως σωστά ανέφερε ο φίλος nexus σε κάποια ecoboost βουλώνει η αντλία λαδιού με κομματάκια τα οποία αποκολλούνται από τον ιμάντα χρονισμού, όταν βγεί το κάρτερ θα φανεί η ζημιά.

Εύχομαι να έχει βουλώσει μόνο η σίτα της αντλίας και να μην έχουν περάσει κομματάκια στην αντλία λαδιού.
Post automatically merged:


Καλησπέρα turbomaniac, αν διαβάσεις προσεκτικά τα γραφόμενα μου-έγραψα ότι: "πρίν οποιαδήποτε εργασία πρέπει να μετρηθεί η πίεση λαδιού".
Οποτε να μην τον αφήσω να αλλάξει ηλεκτροβαβιδα??
Post automatically merged:

Το είδα αλλά επειδή είπες ότι ο μηχανικός ακολούθησε τη σωστή διαδικασία...

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Έμπλεξα άσχημα μου φαίνεται.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Μάλιστα. Αρα αλλάζει ΚΑΙ την ηλεκτροβαλβιδα και αν συνεχίσει να βγαίνει η ένδειξη προχωράμε στα υπόλοιπα.
Καλησπέρα, ο μηχανικός σου πρέπει πρώτα να μετρήσει την πίεση λαδιού.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

chrisdentalcare

Original poster
Rookie
Mar 10, 2014
40
6
8
Γλυφάδα
Καλησπερα και πάλι. Τελικά το αμάξι θελει αλλαγη αντλίας λαδιού και ιμάντα χρονισμού, καθοτι είπαν ότι έχει φθαρεί αρκετά ΚΑΙ ο ιμάντας......ποσο κοστίζουν αυτα ρε παιδιά?? ?
Μου είπαν 1500 ευρώ για όλα μαζί.......
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπερα και πάλι. Τελικά το αμάξι θελει αλλαγη αντλίας λαδιού και ιμάντα χρονισμού, καθοτι είπαν ότι έχει φθαρεί αρκετά ΚΑΙ ο ιμάντας......ποσο κοστίζουν αυτα ρε παιδιά?? ?
Μου είπαν 1500 ευρώ για όλα μαζί.......
Καλημέρα, για το κόστος των ανταλλακτικών και την εργασία επισκευής μπορείς να ρωτήσεις στην ford Αγγέλης στο χαϊδάρι.

Αν και βρίσκομαι Θεσσαλονίκη μου έχουν στείλει αρκετά ανταλλακτικά σε καλές τιμές (εξυπηρετούν άμεσα) και έχω ακούσει θετικά σχόλια για το συνεργείο.
Γνωρίζω ότι πολλά fiesta st και 1.0 ecoboost που πηγαίνουν εκεί.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Καλησπερα και πάλι. Τελικά το αμάξι θελει αλλαγη αντλίας λαδιού και ιμάντα χρονισμού, καθοτι είπαν ότι έχει φθαρεί αρκετά ΚΑΙ ο ιμάντας......ποσο κοστίζουν αυτα ρε παιδιά?? ?
Μου είπαν 1500 ευρώ για όλα μαζί.......
Το κόστος των ανταλλακτικών δεν είναι υπερβολικό αλλά η εργασία είναι σαν να λύνεις το μισό κινητήρα. Πες μας τι λάδια έβαζες και κάθε πότε τα άλλαζες. Οταν κάνεις την επισκευή ζήτησε να σου δείξουν και τον παλιό ιμάντα να καταλάβουμε τι έχει συμβεί.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Γιωργος79

chrisdentalcare

Original poster
Rookie
Mar 10, 2014
40
6
8
Γλυφάδα
Για την ιστορία τελικα έγινε αλλαγή αντλίας λαδιού και αλλαγη ΣΕΤ ιμάντα χρονισμού. Επίσης έγινε εκ νέου αλλαγη λαδιου και φίλτρο λαδιου παρα το γεγονός ότι το service είχε γίνει πριν 1 μήνα.
Τελικο κοστος 1400 ευρωπουλακια. Η όλη δουλειά έγινε στην αντιπροσωπεία.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac
Oct 10, 2015
122
4
19
Καλησπερα παιδια! πολλα τα λεφτα για την συγκεκριμενη αλλαγη service! Αρχιζω να πιστευω οτι καλυτερα τα ατμοσφαιρικα παρα τα μικρου κυβισμου τουρμπο!
 
  • Like
Αντιδράσεις: chrisdentalcare

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Καλησπερα παιδια! πολλα τα λεφτα για την συγκεκριμενη αλλαγη service! Αρχιζω να πιστευω οτι καλυτερα τα ατμοσφαιρικα παρα τα μικρου κυβισμου τουρμπο!

Το πού είναι ο ιμάντας και τι δουλειά θέλει για να αλλάξει είναι άσχετο με το αν υπάρχει τούρμπο. Ας πούμε το 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό Fiesta mk8 1.1 τον έχει όπου και το χιλιάρι τούρμπο, οπότε και το κόστος αλλαγής του είναι ανάλογο. Γι' αυτές τις επιλογές των κατασκευαστών ευθύνονται οι κανονισμοί περιορισμού του θορύβου που περιλαμβάνονται στα πρότυπα Euro V-VI. Γι' αυτό εξαφανίστηκαν οι καδένες και οι ιμάντες είναι εμβαπτισμένοι στο λάδι.
 
  • Like
Αντιδράσεις: chrisdentalcare

chrisdentalcare

Original poster
Rookie
Mar 10, 2014
40
6
8
Γλυφάδα
Είχα εκτεταμενη συζητηση με τον υπεύθυνο στη ford καθοτι τους ξέρω αρκετά καλά διότι το αμάξι το πηγαίνω από την αρχή στην Ford για οτι χρειαστεί. Του είπα για το μέγεθος της τιμής και απάντησε ότι ειναι πολύ καλή τιμη και να μην ανησυχώ.
Επίσης μου είπε ότι τόσο σοβαρή δουλειά πρεπει να γινεται από έμπειρους και εξειδιμευμενους μηχανικούς και η μόνη λύση είναι η αντιπροσωπεία.
Βεβαια του εξήγησα ότι αφου το φέρνω στην αντιπροσωπεία ειναι διατεθειμένος να δώσω κάτι παραπάνω αλλά όχι και να μου πιάνουν...τον ..λο!! Επανέλαβε ότι η τιμή είναι μια χαρά για όλα αυτα που αντικατασταθηκαν!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread