Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Νομίζω εκείνη την περίοδο άλλαξαν εγκεφάλους στα Fiesta. Μήπως πρέπει να έχεις τον καινούριο για να πάρει τα updates?
 

Swordman

MK7
Member
Nov 7, 2011
234
0
16
43
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΗΣ
Μοντέλο
MK7
3κύλινδρο το Ford Fiesta ST 2017
Ford-Fiesta_ST-2017_News%20(5)_Top.jpg


http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=6147&comp=Ford&cat=News&title=3%CE%BA%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF-%CF%84%CE%BF-Ford-Fiesta-ST-2017

Κι έδω περισσότερα:
http://www.fordmedia.eu/project/next-generation-ford-fiesta-st/
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
Από 12.980 ευρώ το νέο Ford Fiesta

To νέο Ford Fiesta έρχεται τις επόμενες ημέρες στην Ελλάδα με νέες εκδόσεις και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν τον Ιούλιο.

Eνα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της αγοράς, είναι το Ford Fiesta, το οποίο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1976.

Είναι τέτοια η δυναμική του μοντέλου, που η Ford έχει επενδύσει περίπου 293 εκατομμύρια Ευρώ σε νέες διαδικασίες παραγωγής στο εργοστάσιο της Κολωνίας, με την προοπτική ένα Fiesta να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής κάθε 68 δευτερόλεπτα.

Η Ελλάδα θα είναι η πρώτη χώρα που θα υποδεχθεί τα πρώτα Fiesta που θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής και οι πρώτες παραδόσεις θα αρχίσουν τον Ιούλιο.

Το μοντέλο θα διατίθεται σε 3-θυρο και 5-θυρο αμάξωμα, με αλλαγές στο καπό (χωρίς κεντρικό φούσκωμα), με νέα φαρδύτερη μάσκα, νέους προβολείς, νέα οριζόντια πίσω φώτα και πιο σφηνοειδές σχήμα.

Οσον αφορά στις διαστάσεις, είναι μακρύτερο κατά 7,1 εκ. και φαρδύτερο κατά 1,2 εκ., αλλά και 7% πιο αθόρυβο από το προηγούμενο, έχοντας και νέο ηχοσύστημα. Κι ακόμη, το νέο Ford Fiesta είναι το δεύτερο Ford που λανσάρεται με το σύστημα διασύνδεσης SYNC3, μετά το Kuga. Στην τελευταία του γενιά, το σύστημα SYNC3 προσφέρει ταχύτερη απόδοση, απλούστερες εντολές και νέο σχεδιασμό των γραφικών που το κάνουν ακόμα πιο εύχρηστο.


Στην καμπίνα η σχεδίαση έχει οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, εμπνευσμένη από έξυπνες συσκευές και tablets που έχουν άμεση απήχηση σε μία ευρεία βάση πελατών. Τα χειριστήρια παραμένουν σε εργονομική θέση, ενώ η διάταξη και η θέση της κεντρικής οθόνης είναι πιο ελκυστική. Διαθέτει ελάχιστους διακόπτες και χειριστήρια, και βρίσκεται πιο κοντά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Επίσης, και το τιμόνι έχει λιγότερα χειριστήρια. Ο αριθμός διακοπτών στην κεντρική κονσόλα έχει μειωθεί σχεδόν στο μισό, συγκριτικά με το απερχόμενο Fiesta, ενώ πολλά χειριστήρια συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας έχουν τοποθετηθεί σε νέες θέσεις στην οθόνη αφής 8 ιντσών.

Επιπλέον, πρόσθετα πακέτα εξατομίκευσης του εσωτερικού χώρου προσφέρουν διαφορετικές επιλογές σε στοιχεία όπως το χρώμα στις ραφές των καθισμάτων ή τη γκάμα αποχρώσεων και υλικών της ταπετσαρίας, ώστε να ικανοποιήσουν την αυξανόμενη τάση των πελατών για διαφοροποίηση και παράλληλα να ενισχύσουν το στοιχείο της αποκλειστικότητας, διατηρώντας όμως πάντα την ισορροπία και την αρμονία του εσωτερικού.

Σχετικά με την ασφάλεια, το αμάξωμα του νέου Ford Fiesta αποτελείται από 36% περισσότερο ατσάλι υψηλής αντοχής, ενώ φέρει προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού με δύο κάμερες, τρία ραντάρ και 12 αισθητήρες υπερήχων, που σε συνεργασία μπορούν να παρακολουθούν τα πάντα περιμετρικά του οχήματος, αλλά και να σκανάρουν το δρόμο μπροστά σε απόσταση 130 μ. περισσότερο από το μήκος ενός γηπέδου ποδοσφαίρου.

Μεταξύ των άλλων περιλαμβάνει:

-Σύστημα Περιορισμού της Ταχύτητας

-Αυτορυθμιζόμενο Σύστημα Ελέγχου Ταχύτητας

-Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω

-Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης και Αναχώρησης από Θέση Στάθμευσης για παράλληλο και κάθετο παρκάρισμα

-Σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης

-Προειδοποίηση Εκτροπής από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας

-Σύστημα Προειδοποίησης Επικείμενης Σύγκρουσης

-Σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης

-Αναγνώριση πεζών

Στην Ελλάδα θα προσφέρεται με κινητήρες turbo βενζίνης 1.0lt EcoBoost (100hp, 125hp & 140hp), αλλά και με έναν νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.1lt απόδοσης 85 ίππων. Ανανεωμένη είναι και η γκάμα των κινητήρων πετρελαίου. Ο γνωστός 1.5L TDCi έχει πλέον αυξήσει την ισχύ του στους 120 ίππους, ενώ θα διατίθεται μία πιο οικονομική παραλλαγή του κινητήρα αυτού με απόδοση 85 ίππους. Όλοι οι κινητήρες βενζίνης EcoBoost και οι κινητήρες πετρελαίου συνδυάζονται με νέα 6-τάχυτα κιβώτια ταχυτήτων χαρίζοντας στο νέο Ford Fiesta απολαυστική οδήγηση και εξαιρετική οικονομία καυσίμου με χαμηλές εκπομπές CO2.
Πηγη:www.sport24.gr
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Νόμιζα ότι δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμα το νέο Φιέστα, αλλά μόλις σήμερα πέτυχα ένα titanium στον δρόμο:

IMG_1531b.jpg


IMG_1532b.jpg


Το βρήκα πιο ωραίο από κοντά, σε σχέση με τις φώτο που είχα δει, αν και ακόμα δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με το νέο design.
Φαίνεται όμως να είναι πιο καλή κατασκευή, και το εσωτερικό του μου αρέσει περισσότερο από του mk7.
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Ουαο Nexus, που το πετυχες. Ήξερα ότι θα ρθει τέλη μήνα. Όπως και να χει, μάλλον θα το συνηθίσουμε και αυτό, αν και περιμένω να δω το ΜΚ8.5  ;)
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Εγώ πάλι θα πω ότι δεν μου αρέσει καθόλου το ΜΚ8, από πίσω είναι ένα generic μικρό hatch (και φέρνει σε Polo ? Rio ? κάτι τεςπα μου θυμίζει), ενώ μπροστά έχει χάσει όλη την επιθετικότητα και αγριάδα που έβγαζε το 7/7.5

Δηλαδή είχες ένα καθόλα ξεχωριστό και εντυπωσιακό look, και το γυρνάς σε αυτό το γλυκανάλατο ? Sorry, μπορεί άλλοι να το βρίσκουν καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά εγώ δεν...
 

ilias710

Member
Oct 27, 2014
266
0
0
27
Περιστέρι
Εμένα το εσωτερικό μου αρέσει πάρα πολύ, το εξωτερικό δεν μου πολυ αρέσει να πω την αλήθεια. Απο όλες τις νέες εκδόσεις προτιμώ το st που είναι πιο άγριο
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Και εμένα δεν μου αρέσει και τόσο το εξωτερικό αν το συγκρίνω με τα μκ7/μκ7.5. Εγώ παρότι ήμουν αρνητικά προδιατεθειμένος έχοντας δει τις φώτο που είχαν κυκλοφορήσει, μπορώ να πω ότι, με την προϋπόθεση ότι θα το δει κάποιος σαν ένα νέο αμάξι χωρίς να το συγκρίνει με τα παλιά, δεν είναι άσχημο από κοντά.
Απλά δεν έχει πλέον το έξτρα κάτι στην εμφάνιση για να με κάνει να το επιλέξω από τα υπόλοιπα. Το εσωτερικό πάντως είναι μακράν πιο ωραίο και πιο αναβαθμισμένο σε σχέση με τα mk7.5. Επίσης μου αρέσει που μεγάλωσε λίγο σε διαστάσεις.
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Όταν είχα το ΜΚ6 και βγήκε το ΜΚ7, έλεγα ακριβώς το ίδιο. Δηλαδή χάλια το νέο φιέστα, το χάλασαν κτλ. Με τον καιρό το συνηθισα. Ή αλήθεια είναι ότι το ΜΚ7/Μκ7.5 είναι μοντέλο 9ετιας στο εσωτερικό του και έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με αυτοκίνητα άλλων εταιριών αλλα εξωτερικά σε σχέση με το καινούργιο είναι πολύ πάνω. Νομίζω ότι γενικά η Φορντ κυριλευει τα μοντέλα της και στο φιέστα και λόγω διαστάσεων δίνει άλλο προσανατολισμό. Βλέπω το ΚΑ να παίρνει τη θέση του έτσι όπως πάει. Πάντως πίσω παραειναι το στάνταρ της σειρας και δε ξεχωρίζει από τόσα και τόσα που ήδη κυκλοφορούν...οπότε ναι πως να ενθουσιασει κάποιον. Αν μπορούσα πάντως να συμβιβαστω με κάτι πιο κλασατο, το vingale φαίνεται Οκ.
 

GRF

Rookie
Jan 28, 2016
48
0
0
Διαβάζω σήμερα στο drive ότι και το μκ8 έχει ταμπουρα πίσω?ελεος!
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Νομίζω ότι πίσω δισκόφρενα θα έχουν όλες οι εκδόσεις που εχουν πάνω από 100ps.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Το πόσταρα και στο FB του Drive και μου απάντησε ο Γαλανόπουλος. Για τα δισκόφρενα λέει -χωρίς να είναι σίγουρος- ότι μόνο το 100αρι θα είναι με ταμπούρα (και *ίσως* λέω εγώ μόνο τα Trend & Titanium, τα STLine να είναι με δίσκους ?) ενώ τα >120HP θα είναι με δίσκους πίσω. Πάντως σε σχετικό video για UK ο παρουσιαστής λέει ότι δίσκους θα έχουν τα >100HP.

Για τις επιδόσεις, κυρίως με παραξένεψε ότι, ενώ η Ford δίνει για το ΜΚ7.5 100HP στο 0-100χαω 11.2", το Drive το μέτρησε στα 10.4". Και ενώ θεωρητικά το ΜΚ8 είναι παντού πιο γρήγορο, στο 0-100 φαίνεται να είναι πιο αργό και από το ήδη αργό (θεωρητικά πάντα) ΜΚ7.5. Η αλλαγή σε 3η ίσως δικαιολογεί κάποια δέκατα, και αν όντως σε όλες τις υπόλοιπες reprise είναι πιο γρήγορο, τότε το 6αρι φαίνεται να βοηθάει παντού ΠΛΗΝ του 0-100.
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Ρώτησα σε δύο αντιπροσωπείες, η μία μου είπε σε 15 ημέρες θα είναι διαθέσιμο ενώ η άλλη ότι από σήμερα θα είναι διαθέσιμο τόσο για να το δει κανείς, όσο και να το δοκιμάσει (βενζίνη και πετρέλαιο) αλλά στην titanium έκδοση.

Από ό,τι είδα στο facebook της Ford Motor Hellas, από απάντησή τους σε ερώτηση χρήστη, η έκδοση ST line θα είναι διαθέσιμη το φθινόπωρο.
 

Takaros7

New member
Aug 13, 2011
68
0
6
32
Neo Hrakleio
Καλησπέρα...´Εχει κανείς κανα νεότερο σχετικά με το MK8 st line??
Το σκέφτομαι σοβαρά να προχωρήσω στην αγορά του.
Προωθητικό πρόγραμμα μόνο αυτό με το επιτόκιο 2% έχω δεί.
Ξέρει κανείς τίποτα καινούργιο;
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Το μόνο που ξέρω προσωπικά είναι φθινόπωρο θα έρθει Ελλαδα...άρα υπομονή. Ο τιμοκατάλογος ήδη υπάρχει.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread