Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Dark knight

Hero Member
Αναβιώνει το Ford Escort

Στην προηγούμενη έκθεση της Σαγκάης η Ford παρουσίασε το Escort concept, ένα πρωτότυπο που έμοιαζε να είναι πολύ κοντά στην τελική του φάση εξέλιξης. Τώρα η εταιρεία, με αφορμή της έκθεση του Πεκίνου, θα λανσάρει την έκδοση παραγωγής του μοντέλου.

Το εν λόγω μοντέλο θα βρίσκεται κοντά με το 4θυρο Focus σε διαστάσεις, αλλά θα διαθέτει πιο ευρύχωρο εσωτερικό, ενώ επιπλέον έμφαση έχει δοθεί στα τεχνολογικά «καλούδια» που θα το συνοδεύουν.

Το target group του νέου Escort θα είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας και περισσότερο ευκατάστατοι, από ότι εκείνοι που συνήθως αγοράζουν ένα Focus sedan.

Ήδη από τον περασμένο Οκτώβριο είδαμε τα πρώτα σκίτσα του μοντέλου, τα οποία κατάστησαν σαφές πως οι διαφορές ανάμεσα στο πρωτότυπο Escort και σε αυτό της παραγωγής, θα είναι μικρές. Οι κινητήρες, τα κιβώτια ταχυτήτων και το σύστημα μετάδοσης θα προέρχονται από το Focus.

Παρόλο που το μεγαλοστέλεχος της Ford UK, κ. Mark Ovenden, δήλωσε πως: «αποτελεί ένα μοντέλο αρχικά για την κινέζικη αγορά», έσπευσε να συμπληρώσει ότι: «θα μπορούσε να ενταχθεί και σε άλλες αγορές».

Η παραγωγή του νέου Escort θα γίνει στην Κίνα, ενώ αναμένονται αλλαγές στις εκδόσεις του που θα κυκλοφορήσουν στη Ρωσία και στη Νότια Αμερική. Προς το παρόν δεν έχει προγραμματιστεί κάτι για την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.

Πηγή: autotriti.gr







 

Dark knight

Hero Member
Το Ford C-MAX με τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα

Η Ford κατάφερε να κάνει το πολυχρηστικό C-MAX να ξεχωρίζει χαρίζοντάς του, πέρα από την αυξημένη πρακτικότητα και την κομψή εμφάνιση, «γαργαλιστικά» οδικά χαρακτηριστικά στα επίπεδα του μικρομεσαίου Ford Focus.

Τώρα η Ford κάνει ακόμη πιο ιδιαίτερο το C-MAX, αφού με την προσθήκη του 3κύλινδρου τούρμπο EcoBoost κινητήρα, το καθιστά το μόνο 1.000άρι μικρομεσαίο πολυχρηστικό μοντέλο στον κόσμο.

Kινητήρας-Επιδόσεις: Με 125 ίππους στα 1.000 κ.εκ.

Ο 3κύλινδρος 1.000άρης Ecoboost, που αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής, δείχνει και στο C-MAX την υπεροχή και τη ραφιναρισμένη λειτουργία του. Το τράβηγμα είναι μεστό στις κρίσιμες χαμηλομεσαίες στροφές και επιταχύνει ικανοποιητικά τα σχεδόν 1.400 κιλά του C-MAX.



Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό και μοντέρνο σε σχεδίαση

Τίποτε δεν έχει αλλάξει στο εσωτερικό του C-MAX σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις. Έτσι συναντάμε μοντέρνες γραμμές και ευχάριστη αισθητική, στοιχεία που «δένουν» με την δυναμική εξωτερική σχεδίαση (για τα δεδομένα της κατηγορίας). Τα υλικά είναι πολύ καλής ποιότητας και μαλακά σε μεγάλο ποσοστό.



Στο δρόμο: Παραμένει το πιο ευχάριστο στην οδήγηση πολυχρηστικό

Οδηγικά το 1.000άρι C-MAX παραμένει το πιο ευχάριστο πολυχρηστικό της αγοράς. Χωρίς να θυσιάζει την άνεση και την υψηλή ποιότητα κύλισης, οι καλοκουρδισμένες αναρτήσεις και το συμμετοχικό πλαίσιο, εξασφαλίζουν μικρές κλίσεις στις στροφές, εξαιρετικό κράτημα και με δυο λόγια συμπεριφορά ανάλογη ενός οδηγοκεντρικού μικρομεσαίου χάτσμπακ, όπως το Focus.



Πηγή: autotriti.gr
 

Dark knight

Hero Member
Επετειακή Mustang ετοιμάζει η Ford

Η Ford γιορτάζει το μισό αιώνα ζωής ενός από τα παγκοσμίως δημοφιλέστερα αυτοκίνητα όλων των εποχών, παρουσιάζοντας τη Mustang 50 Year Limited Edition που θα κατασκευαστεί σε 1.964 αντίτυπα.

Βασισμένη στη νέα 2015 Mustang GT fastback, η 50 Year Limited Edition είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις και μία μοναδική εμφάνιση, άμεσα αναγνωρίσιμη. Το μόνο που θα πρέπει να επιλέξουν οι αγοραστές της 50 Year Limited Edition είναι ανάμεσα σε δύο αποκλειστικές αποχρώσεις και σε εξατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο.

Μοναδικές δύο διαθέσιμες αποχρώσεις είναι η Wimbledon White, όπως η Mustang με σειριακό αριθμό 0001 που πουλήθηκε για πρώτη φορά στον Capt. Stanley Tucker τον Απρίλιο του 1964, και η Kona Blue. Και οι δύο είναι αποκλειστικές αποχρώσεις γι’ αυτή την έκδοση περιορισμένης παραγωγής.

Τα χρωμιωμένα διακοσμητικά που πλαισιώνουν τη βάση κάθε μιας από τις τρεις πίσω μπάρες φώτων είναι εμπνευσμένα από την αρχική σχεδιαστική πρόταση του Gale Halderman το 1962 που αποτέλεσε τη βάση για το μοντέλο παραγωγής του 1964. Οι τρεις ξεχωριστές λυχνίες σε κάθε πλευρά της τότε σχεδίασης συνδυάστηκαν σε ένα φωτιστικό σώμα για την παραγωγή, αλλά εκείνη η πρώτη σχεδιαστική πρόταση επανέρχεται μετά από πέντε δεκαετίες. Η Mustang 50 Year Limited Edition θα είναι το μοναδικό μοντέλο του 2015 με το μεγάλο πίσω έμβλημα ως «ψευδοκάλυμμα ρεζερβουάρ», αλλά και την προσθήκη του 50 Years στο λογότυπο GT.




Ένα ακόμα στυλιστικό στοιχείο που δεν θα υπάρχει σε κάποια άλλη Mustang είναι τα πίσω φινιστρίνια με γρίλιες. Αντίθετα με τις εξωτερικές γρίλιες των φινιστρινιών του fastback του 1965, τα νέα παράθυρα αποτελούνται από στρώματα κρυστάλλου κατασκευασμένα με μία νέα τεχνική ειδικά εξελιγμένη για το αυτοκίνητο.

Στο τιμόνι, οι οδηγοί θα αντιληφθούν ότι οδηγούν ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο. Το αλουμινένιο διακοσμητικό πάνελ που εκτείνεται στο διπλό ταμπλό φέρει φινίρισμα διαφορετικό από των άλλων 2015 Mustang, ενώ μια αριθμημένη πινακίδα 50 Year Limited Edition στην πλευρά του συνοδηγού θα χαράσσεται στο Εργοστάσιο Flat Rock όπου κατασκευάζεται η Mustang.

Η έκδοση περιορισμένης παραγωγής είναι η μοναδική 2015 Mustang με δερμάτινο τιμόνι που φέρει ραφή από κασμίρ. Η ίδια ραφή χρησιμοποιείται στο ταμπλό, το κάλυμμα του λεβιέ ταχυτήτων, το κεντρικό υποβραχιόνιο, τα ένθετα θυρών και τα καθίσματα. Τα καθίσματα είναι επενδυμένα με αποκλειστική δίχρωμη ταπετσαρία σε κασμίρ/μαύρο, ενώ το λογότυπο Mustang 50 Year κοσμεί τις πλάτες.

Τα αντίτυπα της Limited-edition θα εφοδιάζονται με πατάκια διακοσμημένα με ραφή από κασμίρ και σουέντ επιφάνειες που δεν διατίθενται για τις υπόλοιπες Mustang.



Με τον αναβαθμισμένο V8 κινητήρα 5.0 L που αποδίδει πάνω από 420 hp και ροπή 390 lb.-ft. κάθε έκδοση 50 Year Limited Edition θα εφοδιάζεται με το πακέτο επιδόσεων Mustang GT που περιλαμβάνει μεγάλα 6πίστονα εμπρός φρένα Brembo και ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών με ελαστικά υψηλών επιδόσεων Pirelli P-Zero με δείκτη ταχύτητας Υ.

Οι 19άρες ζάντες αλουμινίου σε σχέδιο Υ είναι εμπνευσμένες από τους χρωμιωμένους ατσάλινους τροχούς της αρχέτυπης Mustang πριν από 50 χρόνια. Οι εμπρός τροχοί είναι πλάτους 9,0 ιντσών με ελαστικά 255/40R, ενώ οι πίσω αντίστοιχα έχουν πλάτος 9,5 ίντσες και συνδυάζονται με ελαστικά 275/40R.

Η 50 Year Limited Edition είναι η μοναδική 2015 Mustang που θα διατίθεται με συνδυασμό αυτόματου κιβωτίου και πακέτου επιδόσεων. Όταν εφοδιάζεται με το εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, η Mustang 50 Year Limited Edition θα φέρει πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με λόγο τελικής μετάδοσης 3.55:1. Όσοι επιλέξουν το 6τάχυτο μηχανικό θα απολαμβάνουν ένα διαφορικό Torsen και λόγο τελικής μετάδοσης 3.73:1.

Η 50 Year Limited Edition θα είναι από τις πρώτες 2015 Mustang που θα κατασκευαστούν όταν ξεκινήσει η παραγωγή σε μερικούς μήνες. Κάθε αντίτυπο της θα συνοδεύεται από ένα μοναδικό εγχειρίδιο οδηγιών χρήστη μέσα σε δερμάτινο ντοσιέ διακοσμημένο με λογότυπο 50 Year.

Για όσους ενδιαφερόμενους, οι πωλήσεις ξεκινούν το προσεχές φθινόπωρο.



Πηγη:Newsbeast.gr
 

Dark knight

Hero Member
Το Ford Fiesta στην πρώτη θέση των πωλήσεων


Αναδείχτηκε το πιο ευπώλητο μοντέλο στην Ευρώπη για το πρώτο τρίμηνο του 2014

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της JATO Dynamics από 30 χώρες, το Ford Fiesta αναδείχτηκε ως το No.1 best-seller μικρό αυτοκίνητο στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2014, με 85.639 πωλήσεις.

«Το Ford Fiesta ισχυροποιεί τη θέση του όλο και περισσότερο. Μετά από δύο συνεχόμενες χρονιές στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, και το πρώτο τρίμηνο του 2014 το Fiesta σημείωσε αύξηση 10% από πέρσι», δήλωσε ο Roelantde Waard, vice president, marketing, sales & service, Ford Ευρώπης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι περισσότεροι από τους πελάτες επιλέγουν μοντέλα με υψηλό επίπεδο εξοπλισμού.

Πιο αναλυτικά, από τα Fiesta που έχουν πουληθεί μέχρι στιγμής φέτος:

- Το 80% έφερε σύστημα συνδεσιμότητας FordSYNC.
- Το 47% ήταν έκδοσης Titanium.
- Το 29% είχε βενζινοκινητήρα 1,0 EcoBoost (Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς για δύο συνεχόμενα έτη).

Τα αποτελέσματα είναι της JATO Dynamics και βασίζονται σε στοιχεία που παρέχει η JATOConsult, η ειδική συμβουλευτική υπηρεσία της εταιρίας. Οι αριθμοί προέρχονται από 30 ευρωπαϊκές χώρες.



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qb76x-gYQkY[/youtube]

Πηγή: autotriti.gr

biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin
 

Swordman

MK7
Member
Nov 7, 2011
234
0
16
44
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΗΣ
Μοντέλο
MK7
Έκανε θραύση η Ford Mustang!

Περισσότεροι από 9.300 Ευρωπαίοι δήλωσαν ενδιαφέρον για παραγγελία των πρώτων 500 νέων Mustang κατά τη διάρκεια του τελικού του UEFA Champions League

tb_688x500_443534_894602bf91977faad23f83ed3c5266a6.jpg



Μέσα σε μόλις 30 δευτερόλεπτα έγιναν οι πρώτες 500 εγγραφές για προ-παραγγελία μιας νέας Ford Mustang, αμέσως μετά την έναρξη του ματς όπου η Ρεάλ Μαδρίτης στέφθηκε Πρωταθλήτρια Ευρώπης επικρατώντας της Ατλέτικο Μαδρίτης με σκορ 4-1 στην παράταση. Συνολικά, πάνω από 9.300 ενδιαφερόμενοι δήλωσαν online την πρόθεσή τους να παραγγείλουν μία από τις πρώτες 500 νέες Ford Mustang που θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service της Ford Ευρώπης, «Γνωρίζαμε ότι υπήρχε τεράστιος ενθουσιασμός για τον ερχομό της νέας Ford Mustang στην Ευρώπη, αλλά η ανταπόκριση κατά τη διάρκεια του Τελικού του UCL ήταν συγκλονιστική». Θυμίζουμε πως είναι η πρώτη φορά που η Mustang θα πωλείται στην κανονικά Ευρώπη. Οι 500 νέες Mustang μοιράστηκαν σε 20 χώρες. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, η Ford θα επικοινωνήσει με τους πελάτες κάθε χώρας οι οποίοι ήταν ταχύτεροι στη διαδικασία προ-παραγγελίας προκειμένου να τους ενημερώσει για την επιτυχία τους. Στη συνέχεια, κάθε πελάτης θα κληθεί σύντομα να ολοκληρώσει την παραγγελία του στο κατάστημα ενός επίσημου εμπόρου Ford.

Πηγή: http://www.gocar.gr/news/feed/12801,Ekane_8raysh_h_Mustang.html
 

Swordman

MK7
Member
Nov 7, 2011
234
0
16
44
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΗΣ
Μοντέλο
MK7
Ford Adaptive Steering για πιο άνετη οδήγηση

[youtube] http://www.youtube.com/watch?v=mHKojpu66So [/youtube]


Νέα τεχνολογία που βελτιώνει την αίσθηση του τιμονιού σε όλες τις ταχύτητες, αυξάνοντας την ευκολία ελιγμών και την οδηγική ευχαρίστηση

Μία νέα τεχνολογία για το σύστημα διεύθυνσης που κάνει πιο εύκολους τους ελιγμούς σε χαμηλές ταχύτητες και περιορισμένους χώρους, θα λανσάρει η Ford μέσα στο 2015. Αλλά και στις υψηλότερες ταχύτητες, η νέα τεχνολογία υπόσχεται καλύτερη ευελιξία και οδηγική απόλαυση. Το Adaptive Steering μεταβάλλει το λόγο υποπολλαπλασιασμού μεταξύ των ενεργειών του οδηγού στο τιμόνι – αριθμός περιστροφών – και της γωνίας διεύθυνσης των εμπρός τροχών. Στα παραδοσιακά μοντέλα, ο λόγος υποπολλαπλασιασμού είναι σταθερός. Με το νέο Adaptive Steering της Ford, ο λόγος υποπολλαπλασιασμού μεταβάλλεται συνεχώς σύμφωνα με την ταχύτητα του οχήματος, βελτιστοποιώντας την κατευθυντικότητα σε ό λες τις συνθήκες. Στις χαμηλότερες ταχύτητες, όπως π.χ. κατά την είσοδο σε χώρο στάθμευσης ή σε ελιγμούς σε περιορισμένο χώρο, το Adaptive Steering στρίβει τους τροχούς περισσότερο με λιγότερη περιστροφή του τιμονιού. Αντίθετα, στις υψηλές ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου, το σύστημα βελτιστοποιεί περαιτέρω την απόκριση του τιμονιού, επιτρέποντας στο όχημα να αντιδρά πιο ομαλά και με ακρίβεια στις εντολές του οδηγού.

Το σύστημα της Ford διαφέρει από τα αντίστοιχα που υπάρχουν ήδη σε κάποια ακριβά μοντέλα επειδή τοποθετείται μέσα στο τιμόνι χωρίς να απαιτεί την οποιαδήποτε αλλαγή στο παραδοσιακό σύστημα διεύθυνσης ενός οχήματος. Ο ενεργοποιητής – ένας ηλεκτρικός μηχανισμός και ένα σύστημα γραναζιών - μπορεί να ‘προσθέσει ή να αφαιρέσει’ ποσοστό των εντολών του οδηγού.

Το Adaptive Steering θα διατίθεται σε επιλεγμένα μοντέλα της Ford από τις αρχές της επόμενης χρονιάς. Το σύστημα εξελίχθηκε σε συνεργασία με την εταιρία Takata, κορυφαίο προμηθευτή συστημάτων διεύθυνσης και ασφάλειας οχημάτων και εταίρο της Ford στο πλαίσιο Aligned Business Framework.

Πηγή:
http://www.gocar.gr/news/feed/12821,Ford_Adaptive_Steering_gia_pio_aneth_odh.html
 

Dark knight

Hero Member
Το Ford EcoSport είναι πρακτικό και προσιτό σαν μικρό αυτοκίνητο, ενώ διαθέτει χώρους και ευελιξία σαν SUV



Το μοντέρνο και στιβαρό EcoSport είναι το πρώτο SUV στον κόσμο που διατίθεται με 1000άρη κινητήρα και είναι από τα πρώτα Ford στην Ευρώπη με το σύστημα SYNC με AppLink, που επιτρέπει στους οδηγούς να ελέγχουν φωνητικά εφαρμογές smartphone, χωρίς να διασπάται η προσοχή τους από το δρόμο ή να απομακρύνουν τα χέρια τους από το τιμόνι.

Το EcoSport είναι το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο Ford που εξελίχθηκε αποκλειστικά στη Ν. Αμερική και πωλείται σε πάνω από 125 αγορές σε όλο τον κόσμο. Όταν λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2003, η Ford εγκαινίασε την κατηγορία στη Βραζιλία και από τότε έχει πουλήσει πάνω από 900.000 EcoSport πρώτης γενιάς στην περιοχή. Μηχανικοί και σχεδιαστές της εταιρίας από 16 και πλέον χώρες συνεργάστηκαν για το νέο EcoSport το οποίο κυκλοφορεί σε μία εποχή με αυξανόμενη ζήτηση για SUV στην Ευρώπη.

Το EcoSport, είναι στυλάτο και πρακτικό με κοντό καπό, κεκλιμένες εμπρός κολόνες και χαρακτηριστική μάσκα πέντε τμημάτων με γωνιώδεις προβολείς και χαρακτηριστικές λωρίδες φώτων LED.

Διατίθεται με 17άρες ζάντες αλουμινίου, ασημί ράγες οροφής, ηλεκτρικούς καθρέπτες και προβολείς ομίχλης με χρωμιωμένο πλαίσιο και έχει σχεδιαστεί με έμφαση στη λεπτομέρεια. Για παράδειγμα, ο μηχανισμός ανοίγματος χώρου αποσκευών είναι ενσωματωμένος στο πίσω δεξί φως σε μία αισθητική αρμονία με το αριστερό φως όπισθεν, ενώ η θέση του είναι ψηλά και βοηθά να παραμένει καθαρός κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Με ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων στην πίσω πόρτα, ο χώρος αποσκευών του EcoSport συναγωνίζεται τη χωρητικότητα πολλών μεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων καθώς διαθέτει μέχρι 375 λτ όταν τα πίσω καθίσματα είναι στη θέση τους, ανάλογα με την κλίση τους. Επίσης προσφέρει υπερυψωμένη θέση οδήγησης με δυνατότητα ρύθμισης ύψους καθίσματος οδηγού και κολόνας τιμονιού αντίστοιχα, ως προς την κλίση & απόσταση.

Επιπλέον, υπάρχουν 20 έξυπνες λύσεις αποθήκευσης όπως χώρος στις θήκες των θυρών για την αποθήκευση μπουκαλιών ενάμισι λίτρου, συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και ένα κλιματιζόμενο ντουλαπάκι που χωράει μέχρι έξι κουτάκια αναψυκτικών 350 ml.

Το EcoSport προσφέρεται με τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost (Κινητήρα της Χρονιάς 2013 και 2012) με επιδόσεις που συναγωνίζεται τις αντίστοιχες ενός παραδοσιακού συνόλου 1.6 λτ, αλλά με σημαντικά καλύτερη απόδοση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2.

Ο 1.0 EcoBoost 125 PS πετυχαίνει 5,3 λίτρ./100 χλμ και εκπομπές CO2 125 γραμ./χλμ *. Το EcoSport διατίθεται επίσης με βενζινοκινητήρα 1.5 λτ 112 PS που καταναλώνει 6,3 λίτρ./100 χλμ με εκπομπές CO2 149 γραμ./χλμ όταν συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ή 7,9 λίτρ./100 χλμ με 6τάχυτο αυτόματο. Ένας 1.5 diesel 90 PS καταναλώνει 4,6 λίτρ./100 χλμ με εκπομπές CO2120 γραμ./χλμ.

Το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να ενεργοποιούν φωνητικά τηλεφωνικές κλήσεις και να επιλέγουν μουσική από συσκευές συνδεδεμένες μέσω Bluetooth ή USB.

Χάρη στο SYNC με AppLink οι ιδιοκτήτες του EcoSport θα είναι από τους πρώτους οδηγούς που θα απολαμβάνουν με φωνητικό έλεγχο εφαρμογές όπως η κορυφαία υπηρεσία αναπαραγωγής μουσικής Spotify, η υπηρεσία πλοήγησης (στροφή-στροφή) TomTom με ηχητικές οδηγίες και απεικόνιση χάρτη διαδρομής και η Hotels.com που επιτρέπει την κράτηση δωματίων σε 145.000 ξενοδοχεία, σε 19.000 προορισμούς ανά τον κόσμο.

Περισσότερες εφαρμογές που έχει ήδη ανακοινώσει η AppLink περιλαμβάνουν:
• ADAC – εντοπίζει διαθέσιμους χώρους στάθμευσης σε πραγματικό χρόνο και παρέχει οδηγίες πλοήγησης από τη μεγαλύτερη Γερμανική και Ευρωπαϊκή λέσχη αυτοκινήτου με πάνω από 18,7 εκατομμύρια μέλη
• Audioteka – κορυφαία εταιρία λιανικών πωλήσεων audio books που προσφέρει μία μεγάλη ποικιλία τίτλων σε πολλές Ευρωπαϊκές γλώσσες
• AUPEO! – επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν την αγαπημένη τους μουσική με κριτήριο τον ερμηνευτή, το είδος ή τη χρονική περίοδο από 200 και πλέον προσεκτικά επιλεγμένους ραδιοφωνικούς σταθμούς σε όλο τον κόσμο
• Cityseeker by Wcities – προσφέρει ολοκληρωμένους οδηγούς πόλεων με δυνατότητα αναζήτησης σημείων ενδιαφέροντος ανά θέμα, lifestyle και τοποθεσία και ενεργοποίησης GPS city tours.
• DIE WELT – προσφέρει απαγγελία περιεχομένου από καθημερινές εφημερίδες τις Γερμανίας
• Eventseeker by Wcities – οι χρήστες θα λαμβάνουν τις πλέον ενημερωμένες πληροφορίες και να κάνουν αναζήτηση. Προτείνονται επίσης εξατομικευμένες εκδηλώσεις κατάλληλες με τα ενδιαφέροντας και τις επιθυμίες του χρήστη
• Glympse – επιτρέπει στους οδηγούς της Ford να μοιράζονται την τοποθεσία τους με την οικογένεια και τους φίλους τους μέσω φωνητικού ελέγχου
• Parkopedia – επιτρέπει την αναζήτηση χώρων στάθμευσης από μία βάση δεδομένων που ενημερώνεται συνεχώς και καλύπτει 3.000 πόλεις σε 20 χώρες από όλη την Ευρώπη
• Radioplayer – επιτρέπει πρόσβαση στους καλύτερους Βρετανικούς online ραδιοφωνικούς σταθμούς (stream & browse) μέσω φωνητικών εντολών
• TomTom – υπηρεσία πλοήγησης στροφή-στροφή με ακουστικές οδηγίες και χάρτη

Επίσης το Ford SYNC Emergency Assistance θα συνδέει απευθείας τους επιβάτες του οχήματος με τοπικά κέντρα υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης στην τοπική γλώσσα μετά από ένα ατύχημα. Το EcoSport περιλαμβάνει επίσης Hill Start Assist, Cruise Control, αυτόματους καθαριστήρες και προβολείς και αισθητήρες πίσω παρκαρίσματος.

Στις δοκιμές, το νέο EcoSport υποβλήθηκε για πρώτη φορά σε 20.000 σενάρια εικονικών δοκιμών με ένα πρόγραμμα υπολογιστή που προσομοίωνε πολλαπλές διαφορετικές οδικές συνθήκες από όλο τον κόσμο. Στην περίπτωση αυτή διάνυσε πάνω από 2 εκατομμύρια χλμ. σε δρόμους της Ν. Αμερικής, Β. Αμερικής, Ασίας και Ευρώπης σε θερμοκρασίες από 50 C έως -25 C και υψόμετρο μέχρι 4.300 m.

Ο κύκλος στροφής των 10,6 m είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία, και το αμάξωμα (που εφοδιάζεται με εμπρός και πίσω προστατευτικές ποδιές) έχει 200 mm απόσταση από το έδαφος, γωνία προσέγγισης 22,1 μοιρών, γωνία αναχώρησης 35 μοιρών και βάθος βύθισης 550 mm.

Το EcoSport έχει βαθμολογηθεί με τέσσερα αστέρια στις δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού ασφάλειας Euro NCAP και εφοδιάζεται με αερόσακους οδηγού, συνοδηγού, οροφής και πλευρικούς, καθώς και με αερόσακο γονάτων οδηγού - στάνταρ.

Ατσάλι βορίου εξαιρετικά υψηλής αντοχής έχει χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια των θυρών δημιουργώντας έναν πολύ ανθεκτικό κλωβό ασφαλείας. Μεταξύ των συστημάτων ασφαλείας περιλαμβάνονται: Traction Control, Electronic Stability Program, Anti-Lock Brakes, Electronic Brake-Force Distribution και Emergency Brake Assist. Τέλος, το EcoSport εφοδιάζεται με σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (Tyre Pressure Monitoring System) και Δείκτη Απενεργοποίησης Αερόσακου Συνοδηγού (Passenger Airbag Deactivation Indicator).







Πηγη:Newsbeast.gr
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
γραφω εδω γιατι δεν βρηκα αντιστοιχο νημα. το προγραμμα που διαθετει η ford για τα ανταλακτικα της και τους κωδικους κτλπ ( αντιστοιχα στα Renault ειχαμε το Dialogys) υπαρχει; να κυκλοφορει "ελευεθερο" εννοω ωστε να μπορουμε με αριθμο πλαισιου να δουμε τα ανταλακτικα, να δουμε κωδικους , τεχνικες εγκυκλιους, vrc επισκευων, γενικα τεχνικη βιβλιογραφια κ να βρησκουμε πληροφοριες.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Η Ford χρησιμοποιεί το microcat.Αυτό δουλεύουμε έμεις της δουλειάς.Από τι ξέρω υπάρχει σπασμένο έξω το οποίο είναι με τις παλιές εκδόσεις.Δηλαδή δεν ενημερώνεται καθημερινά με τις όποιες αλλαγές γίνονται.
Υπάρχει και το www.etis.com αν θυμάμαι καλά αλλά δεν γνωρίζω πλήρως τις δυνατότητες που έχει
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Υπάρχει το microcat όπως έγραψε και ο scorpion παραπάνω και κυκλοφορεί εκεί "έξω" κανονικά. Σου βγάζει τα ανταλλακτικά βάσει αριθμού πλαισίου αλλά συνήθως δεν είναι σωστές οι τιμές λιανικής. Αυτό όμως δε σε ενοχλεί γιατί γνωρίζοντας το finis code (part number της ford) μπορείς να ρωτήσεις στα μαγαζιά ανταλλακτικών και να μάθεις ακριβώς τιμή. Ή να ψάξεις για κάποια "αναβάθμιση" κλπ.
 

Dark knight

Hero Member
Η Ford σε συνεργασία με τη Heinz διερευνούν τη χρήση βιώσιμων υλικών στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Μπορεί να φαίνεται ότι οι τομάτες και τα οχήματα δεν έχουν τίποτα κοινό. Ωστόσο, οι ερευνητές της Ford και της H.J. Heinz Company εξετάζουν το ενδεχόμενο μιας καινοτόμου συνεργασίας.

Οι επιστήμονες μελετούν τη χρήση ινών της ντομάτας με σκοπό τη δημιουργία βιώσιμων, συνθετικών υλικών για χρήση στην παραγωγή οχημάτων. Ειδικά αποξηραμένες φλούδες τομάτας θα μπορούσαν να μετατραπούν σε κλιπ καλωδιώσεων ή αποθηκευτικά δοχεία κατάλληλα για κέρματα ή άλλα μικροαντικείμενα σε οχήματα.

«Διερευνούμε κατά πόσον αυτό το υποπροϊόν επεξεργασίας φαγητού έχει νόημα σε μία αυτοκινητιστική εφαρμογή», δήλωσε η Ellen Lee, plastics research technical specialist της Ford. «Στόχος μας είναι να εξελίξουμε ένα ανθεκτικό, ελαφρύ υλικό που πληροί τις απαιτήσεις των οχημάτων μας, και ταυτόχρονα μειώνει τις συνολικές επιπτώσεις τους στο περιβάλλον».

Πριν από περίπου δύο χρόνια, η Ford ξεκίνησε συνεργασία με τις Heinz, Coca-Cola Company, Nike Inc. και Procter & Gamble προκειμένου να επιταχύνει την εξέλιξη ενός πλαστικού 100% φυσικής προέλευσης, που θα μπορούσε να τύχει εφαρμογής σε κάθε είδους παραγωγή -από υφάσματα μέχρι συσκευασίες- και με χαμηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις απ' όσο σημερινά υλικά συσκευασίας με βάση το πετρέλαιο.

Οι ερευνητές της Heinz μελετούσαν καινοτόμες μεθόδους για να ανακυκλώνουν και να επαναχρησιμοποιούν φλούδες, κοτσάνια και σπόρους από δύο εκατομμύρια και πλέον τόνους ντομάτες που η εταιρία χρησιμοποιεί κάθε χρόνο για την παραγωγή του πιο επιτυχημένου προϊόντος της: της Heinz Ketchup. Η ηγεσία της Heinz στράφηκε στη Ford.

«Είμαστε χαρούμενοι που έχει αναγνωριστεί η αξία της τεχνολογίας αυτής», δήλωσε ο Vidhu Nagpal, associate director, packaging R&D for Heinz. «Αν και βρισκόμαστε ακόμα σε αρχικά στάδια έρευνας, και υπάρχουν ακόμη πολλά ερωτηματικά, είμαστε ενθουσιασμένοι από τις μελλοντικές προοπτικές για την εξέλιξη των βιώσιμων πλαστικών καθαρά φυτικής προέλευσης».

Σημειώνουμε ότι τα τελευταία χρόνια, οι βιομηχανίες αυτοκινήτων έχουν αυξήσει τη χρήση ανακυκλωμένων μη μεταλλικών και οργανικών υλικών. Όπως π.χ. με εξαρτήματα κονσόλας ενισχυμένα με κυτταρικές ίνες και τις βάσεις καλωδιώσεων από επεξεργασμένους φλοιούς ρυζιού, με συνθετικά υλικά βασισμένα σε καρύδα, ανακυκλωμένο βαμβάκι για τις μοκέτες και τα καλύμματα των καθισμάτων, αλλά και αφρό σόγιας για τα μαξιλάρια καθισμάτων και τα προσκέφαλα.



Πηγη:Newsbeast.gr
 

nikos23

New member
Jul 4, 2010
91
0
0
40
KIATO
http://www.autoblog.gr/2014/06/18/ford-launches-fiesta-red-and-black-editions-with-140-ps-1-0-liter-ecoboost-engine/

1,0 ecoboost 140 αλογα!!!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread