Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Σκεφτομαι στην επομενη φορα απο πλατηνενια να παω
σε ιριδιου..εχει δοκιμασει κανεις ή τσαμπα τα λεφτα?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,892
58
48
43
Ιωάννινα
southern said:
Σκεφτομαι στην επομενη φορα απο πλατηνενια να παω
σε ιριδιου..εχει δοκιμασει κανεις ή τσαμπα τα λεφτα?

Δεν το ξέρω. Οι κατασκευαστες υπόσχονται περισσότερη οικονομία και ως 1,5% περισσότερ δύναμη

Πρακτικά όσοι έχουν βάλει λένε οτι παίρνουν λίγο στις ψηλές στροφές. Αμα σου περισευουν παρτα και πες μας την γνωμη σου...
 

puma-r

Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
δεν ξερω αν παιρνεις αλογα απο μπουζι και γενικα απο ρευματα!το δικο μου φοραει απο τη μανα του ιριδιου οποτε δεν εχω μετρο συγκρισης!
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Εγω ειχα δει διαφορα στα χαμηλα, πιο ομαλη λειτουργια..
 

panxris

Rookie
May 16, 2010
11
0
1
Εγω εβαλα NGK ιριδιου εδω και κατι χιλιαδες χιλιομετρα,δεν αλλαξε ομως κατι σε αποδοση η καταναλωση...και το δυναμομετρο δεν εδειξε κατι αξιοσημειωτο.Πονταρω σε μεγαλυτερη διαρκεια ζωης αλλιως μαλλον ειναι ασκοπο εξοδο...40 ευρω η τετραδα απο Αγγλια παραδωμενα.
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
panxris said:
Εγω εβαλα NGK ιριδιου εδω και κατι χιλιαδες χιλιομετρα,δεν αλλαξε ομως κατι σε αποδοση η καταναλωση...και το δυναμομετρο δεν εδειξε κατι αξιοσημειωτο.Πονταρω σε μεγαλυτερη διαρκεια ζωης αλλιως μαλλον ειναι ασκοπο εξοδο...40 ευρω η τετραδα απο Αγγλια παραδωμενα.

Μετρησες panxris σε dyno?
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
45
Αγρίνιο
Και εγώ έχω επάνω τα iridium της denso χωρίς επίσης να δώ κάτι αξιοσημείωτο.
Θα μπορούσε κάποιος που θέλει να ψαχτεί να βάλει επάνω πολλαπλασιαστή με περίπου το ίδιο κόστος.
Δύο προτάσεις η dragsterάδικη MSD 8241 με Maximum Voltage 40.000 V και η Accel 140018 με Maximum Voltage 42.000 V, άλλη λύση είναι να παίξει και με τα μπουζοκαλώδια , και μία τρίτη να τα αλλάξει και τα τρία :D
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Aν ειναι να βαλεις ιριδιου καλυτερα να εχεις ολο το πακετακι(πολλαπλασιαστη - μπουζοκαλωδια)
αν και οι διαφορες πρεπει να ειναι απειροελαχιστες.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,892
58
48
43
Ιωάννινα
southern said:
Aν ειναι να βαλεις ιριδιου καλυτερα να εχεις ολο το πακετακι(πολλαπλασιαστη - μπουζοκαλωδια)
αν και οι διαφορες πρεπει να ειναι απειροελαχιστες.

δεν συμφωνω... εγώ είδα μεγάλη διαφορα με τα μπουζοκαλωδια στο 0.8
 

panxris

Rookie
May 16, 2010
11
0
1
southern said:
Μετρησες panxris σε dyno?
οχι πριν και μετα τα μπουζι,μονο μετα τα μπουζι ,εννοω τ αμαξι δεν εβγαλε περισσοτερα αλογα απ οτι αναμενοταν...η να υπερεχει σε σχεση με αλλα στο αντιστοιχο δυναμομετρο.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,892
58
48
43
Ιωάννινα
southern said:
Aν ειναι να βαλεις ιριδιου καλυτερα να εχεις ολο το πακετακι(πολλαπλασιαστη - μπουζοκαλωδια)
αν και οι διαφορες πρεπει να ειναι απειροελαχιστες.

ξερεις αν ταιριαζουν στην φίσα του πολλαπλασιαστή μας? Γιατι αντε να βρεις ανταπτορα για αυτό το πράγμα...
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
45
Αγρίνιο
Προχθές έβγαλα τα μπουζί ιριδίου που φοράω μετά απο 2 χρόνια και περίπου 25-30 χιλιάδες χιλιόμετρα και τα είδα έτσι  ???, να σημειώσω οτι πέρισυ συμπλήρωσα 1/2 λίτρο φορτόλαδο που μου είχε κάψει το καλοκαίρι περίπου ίδια εποχή.  φέτος δεν έκαψε καθόλου λάδι και είναι στο max
 

Attachments

  • Εικόνα 0368.jpg
    Εικόνα 0368.jpg
    25.4 KB · Προβολές: 374
  • Εικόνα 0353.jpg
    Εικόνα 0353.jpg
    29.2 KB · Προβολές: 368
  • Εικόνα 0354.jpg
    Εικόνα 0354.jpg
    34.6 KB · Προβολές: 370

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,892
58
48
43
Ιωάννινα
μια χαρα ειναι τα μπουζί σου... Εισαι ελαχιστα φτωχος αλλα βεβαια είσαι και ατμοσφαιρικός με χοανες κλπ, οποτε λογικό είναι..
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
45
Αγρίνιο
Αντε και μία σύγκριση του μαμά μπουζί με του ιριδίου να βγεί κανα συμπέρασμα (και ναι όντως δουλεύει και τρικύλινδρο το μοτέρ  :D)
http://www.youtube.com/watch?v=UwG3OkqsHmQ&fmt=18

το κόλπο να δουλεύει τρικύλινδρο μου το είπε μηχανικός και το κάνουν χονδρικά για να ελέγχουν την κατάσταση του κινητήρα στα μεταχειρισμένα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,892
58
48
43
Ιωάννινα
Καλο.

Για έλεγχο καταστασης υπο εξεταση μοτερ προτείνω μέρτρηση κομπρεσιον σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα, έχοντας περίπου γνωστες τις τιμες κανούργιου καλοστρωμένου μοτερ. Αυτο γίνεται με ειδικό κιτακι το οπο΄πιο έχει μανόμετρο και ανταπτορα που μπάινει στην θεση απο το μπουζί..

Αν δεν έχουμε το κιτακι παιρνουμε ένα απλό μπαρόμρτρο και στο σωληνακι του συνδεουμε μια καταλληλη δάταξη που να χωραει στο μπουζί και ν ατο στεγανοποιεί.΄Η διαταξη αυτη μπορεί να είναι μία κούφια βίδα με σπειρωμα ίδιο με το μπουζί η οποία αντι για ροδελα μπουζί, στην αντίστοιχη θεση θα έχει λάσιχο.. Μπορεί επίσις να είναι ενα κομάτι σωλήνα σιλικόνης που θα μπει "χωνευτός" στην θέση του μπουζί και δεν θα αφήνει τον αερα να διαφύγει...

Οταν φτιάξουμε την διάταξη βγαζουμε όλες τις πιπες απο τα μπουζί και δίνουμε με την μίζα μεχρι ν σταθεροποιηθεί η πίεση που βλέπουμε στο μανόμετρο.

Αν το μανόμετρο μας είναι σε psi (αν δεν είναι τα μετατρέπουμε), τότε ένας μπακάλικος τύπος είναι να διαιρεσουμε αυτο που βρήκαμε δια 19.. Ετσι έχουμε ενα υποτυπώδη λόγο συμπίεσης.. Το μαμα φιεστα έχει περίπου 220 psi σε καθε κύλινδρο, αν είναι σε καλή κατάσταση το μοτερ και κυρίως τα ελατηρια πιστονιών. 

Το δικό μου είναι περίπου 190 σε καθε κύλινδρο αλλα μιας και το θεσαμε, θα το ξαναμετρήσω..
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
45
Αγρίνιο
ωραιος, έγραψες πάλι τη θεωρία της σχετικότητας!
έχω φίλο μηχανικό που σίγουρα έχει συμπιεσομετρο, μου έδωσες αφορμή να του κάνω και εγώ μια μέτρηση άλλωστε το όχημα αν χρειαστεί βαδίζει μηχανικά στον τελευταίο χρόνο εγγύησης ;)
οπότε η τιμή αναφοράς είναι το 220 psi, ευχαριστώ για την πληροφορία.
επίσης σκέφτομαι προληπτικά να κάνω και ένα καθαρισμό στον πρώτο αισθητήρα λ σύμφωνα με αυτό το άρθρο http://seatpowerclub.net/forum/viewtopic.php?f=49&t=85 αφού σε 5 χρόνια όλο και κάτι θα έχει μαζέψει
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,892
58
48
43
Ιωάννινα
Pa_Nos_1400cc said:
ωραιος, έγραψες πάλι τη θεωρία της σχετικότητας!
έχω φίλο μηχανικό που σίγουρα έχει συμπιεσομετρο, μου έδωσες αφορμή να του κάνω και εγώ μια μέτρηση άλλωστε το όχημα αν χρειαστεί βαδίζει μηχανικά στον τελευταίο χρόνο εγγύησης ;)
οπότε η τιμή αναφοράς είναι το 220 psi, ευχαριστώ για την πληροφορία.
επίσης σκέφτομαι προληπτικά να κάνω και ένα καθαρισμό στον πρώτο αισθητήρα λ σύμφωνα με αυτό το άρθρο http://seatpowerclub.net/forum/viewtopic.php?f=49&t=85 αφού σε 5 χρόνια όλο και κάτι θα έχει μαζέψει

Αυτο νομιζω με τον καθαρισμό πρέπει να το κάνεις μόνο αν έχεις προβλημα με τον λαμδα...

Συνηθως όταν βγάζει ο λ πρόβλημα απο βρωμια ΔΕΝ ανάβει τσεκ, αλλα ο κινητήρας ρεταρει σαν να μην έχει καλα μπουζί.. Επίσις στις 3-4 χιλιάδες στροφες κανει κατι ανεβοκατεβάσματα, τα οποια με τερμα γκαζι "εξαφανίζονται"
 

spithas

Member
Feb 6, 2011
162
0
0
τελικα με τα ιριδιου εχουμε χαμηλωτερη καταναλωση?σκεφτομαι για τα denso itv16 να δω αν θα πεσει η καταναλωση.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread