southern said:Σκεφτομαι στην επομενη φορα απο πλατηνενια να παω
σε ιριδιου..εχει δοκιμασει κανεις ή τσαμπα τα λεφτα?
panxris said:Εγω εβαλα NGK ιριδιου εδω και κατι χιλιαδες χιλιομετρα,δεν αλλαξε ομως κατι σε αποδοση η καταναλωση...και το δυναμομετρο δεν εδειξε κατι αξιοσημειωτο.Πονταρω σε μεγαλυτερη διαρκεια ζωης αλλιως μαλλον ειναι ασκοπο εξοδο...40 ευρω η τετραδα απο Αγγλια παραδωμενα.
southern said:Aν ειναι να βαλεις ιριδιου καλυτερα να εχεις ολο το πακετακι(πολλαπλασιαστη - μπουζοκαλωδια)
αν και οι διαφορες πρεπει να ειναι απειροελαχιστες.
οχι πριν και μετα τα μπουζι,μονο μετα τα μπουζι ,εννοω τ αμαξι δεν εβγαλε περισσοτερα αλογα απ οτι αναμενοταν...η να υπερεχει σε σχεση με αλλα στο αντιστοιχο δυναμομετρο.southern said:Μετρησες panxris σε dyno?
southern said:Aν ειναι να βαλεις ιριδιου καλυτερα να εχεις ολο το πακετακι(πολλαπλασιαστη - μπουζοκαλωδια)
αν και οι διαφορες πρεπει να ειναι απειροελαχιστες.
Pa_Nos_1400cc said:ωραιος, έγραψες πάλι τη θεωρία της σχετικότητας!
έχω φίλο μηχανικό που σίγουρα έχει συμπιεσομετρο, μου έδωσες αφορμή να του κάνω και εγώ μια μέτρηση άλλωστε το όχημα αν χρειαστεί βαδίζει μηχανικά στον τελευταίο χρόνο εγγύησης
οπότε η τιμή αναφοράς είναι το 220 psi, ευχαριστώ για την πληροφορία.
επίσης σκέφτομαι προληπτικά να κάνω και ένα καθαρισμό στον πρώτο αισθητήρα λ σύμφωνα με αυτό το άρθρο http://seatpowerclub.net/forum/viewtopic.php?f=49&t=85 αφού σε 5 χρόνια όλο και κάτι θα έχει μαζέψει