Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

saratha

Original poster
Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
Επειδή -γενικά και αόριστα για την ώρα- ενδιαφέρομαι για τέτοια πράματα:

lsd.jpg


μπήκα στο site της Tran-X (http://www.tran-x.com/) είδα το προιόν της φωτογραφίας το οποίο μπαίνει σε gearbox IB5 όπως λέει.

Έστειλα λοιπόν το ακόλουθο product inquiry:
Prod Ref:      10726
Description:  FIESTA IB5/BC LSD - 55/90 - LIGHT WEIGHT
Query:
Dear Sir, I am an owner of a Fiesta MK7 (petrol) 2008 onwards and I'm interested to buy an LSD suitable for my car. I would like to know (if possible) if this (or perhaps another) product CAN be fitted in my vehicle. Due to high costs I would like to be perfectly sure in advance as to procced to buy it. Thank you in advance.

Και είχα αυτή την απάντηση: (η οποία να σημειωθεί δεν καθυστέρησε καθόλου να έρθει ....)
Jake Cope JCope@tran-x.com

προς Εμένα, Dan

Hi,
Well as long as it is an IB5 or BC transmission our LSD will fit. Would you like to order?

Regards
Jake

Η τιμή του είναι 738 λίρες (πάμε για 1000 ευρώ με τα μεταφορικά).

Το θέτω υπόψη των συμμετεχόντων στο forum και θα ήθελα τα σχόλιά σας ......
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Τις quaife βγαίνει λίγο πιο φθηνό… http://www.pumaspeed.co.uk/product-Quaife-differential-for-the-IB5-type-gear-box_320.jsp

Το περίεργο είναι ότι δεν το δίνει για το Μκ7 που στην ουσία φοράει το ίδιο σασμάν με το Μκ6 για το οποίο το δίνει κιόλας.
Αν δεις, στην ενότητα του Μκ6 ανήκει η συγκεκριμένη σελίδα ;)



P.S Αν δεν έδινα τα λεφτά στις πάνες θα το είχα βάλει giggle
 

saratha

Original poster
Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
StuparArt said:
P.S Αν δεν έδινα τα λεφτά στις πάνες θα το είχα βάλει giggle

Εγώ ευτυχώς έχω πια ξεμπερδέψει με αυτά. Αυτό που με σταματά να ονειρεύομαι ωραία πράγματα για το ΜΚ7 είναι η αβεβαιότητα του άμεσου μέλλοντος. Αλλά ας μην πολιτικολογήσουμε εδώ. (Συμπλέω με τις απόψεις του Δημ. Καζάκη: http://www.radio9.gr/MediaList.aspx?a_id=1335&prodId=5).
Αν τα πράγματα δεν πάνε εντελώς κατά του "εξαποδώ" τότε θα ήθελα να έβαζα το quaife όπως επίσης να το πάω stage 2 με τα 155 της mountune, να του βάλω Recaro Sport Seats των 6,5 κιλών έκαστο να ......  να .......
Να δούμε .......
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Θεωρό ότι θα ήταν πιο σωστό στο να ανεχτεί ένα καινούργιο θέμα για τα προαναφερόμενα προϊόντα, μιας και από μόνο του σαν προϊόν θα μπορούσε να συζητηθεί για σελίδες ολόκληρες εάν σκεφτείς ότι η ιστορία τους ξεκινά κατά την διάρκεια του δεύτερου παγκόσμιου πολέμου!

Είναι τα λεγόμενα διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης η κοινός μπλοκε διαφορικό η LSD που από εκεί και πέρα και αυτά χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες πχ μηχανικά, ηλεκτρικά, υδραυλικά, με πεπιεσμένο αέρα, σιλικόνης κλπ. Μετά χωρίζονται σε ποσοστά εμπλοκής, το εάν είναι μονού δρόμου η διπλού και άλλα τέτοια.
Με λίγα λόγια Μιχάλη: τοποθετείτε μέσα στο σασμάν και παίρνει την θέση του απλού “ελεύθερου” διαφορικού. Άμεσο κέρδος ένας απλός οδηγός δεν θα έχει εκτός και εάν οδηγεί σε χιόνια , λάσπες και γενικά σε δρόμους με περιορισμένη πρόσφυση. Λίγα εργοστασιακά αυτοκίνητα το έχουν μιας και ανεβάζει αρκετά το κόστος και δεν συμφέρει.

Τώρα για τους ανήσυχους οδηγούς βοηθά σε πολλά πράγματα αλλά ο κύριος λόγος (και αντίπαλος εάν θα μπορούσα να το πω έτσι) είναι τα χρονόμετρα.
Μειώνει το σπινάρισμα … είτε στην ευθεία είτε στην στροφή. Έχει την τάση να μοιράζει “ισόποσα” την ροπή και στους δυο τροχούς.

Υπάρχουν βέβαια και μειονεκτήματα αλλά μη τα μπλέξουμε όλα μαζί.
 
nos7 said:
Θα ηταν ευκολο να εξηγησει καποιος τι ακριβως ειναι αυτο,που τοποθετητε και τι κερδος θα εχουμε;;

Χρειάζεται σε δρόμους που η πρόσφυση είναι περιορισμένη. Δεν μπορεί να οδηγηθεί το αυτοκίνητο εύκολα όταν βρεθεί στα όρια. Αρχίζει να βαραίνει το τιμόνι όταν αυτό εμπλέκεται στο να κατανέμει ισόποσα την ροπή στους 2 τροχούς..κ αρχίζει το αμάξι να έχει υπερτροφικές τάσεις που τις περισσότερες φορές είναι επικίνδυνες για έναν άπειρο οδηγό...ειδικά σε καταστάσεις που τρομάζει ο οδηγος κ αφήνει το γκαζι (!)
Το σασμάν και οι μπιλιοφόροι καταπονούνται παραπάνω. Σε ένα 1,6 μαμά φιέστα οριακά θα έκανε δουλειά ... γιατί χρειάζεται δύναμη. Στην ουσία "μειώνει" την ιπποδύναμη όταν εμπλέκεται!
 

GiannisZetec

Pro Member
Jun 4, 2011
571
0
16
και γω ειμαι υπερ του μπλοκε....κανει πολυ δουλεια οπως ειπε και ο στελιος σε δρομους με μειωμενη προσφυση...θα παραθεσω ενα πατημα δυο vti το μπλε εχει μπλοκε...χιονιζει οπως θα δειτε και ο δρομος ειναι βρεγμενος..


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UrIejZU303Q[/youtube]
 

GiannisZetec

Pro Member
Jun 4, 2011
571
0
16
εχει αλλα ειναι φουλ ντυμενο και το del sol ειναι ξυλωμενο τα παντα...και το καλοριφερ και παταει και πρωτος...
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Α έτσι εξηγείτε… αλλά επειδή βγαίνουμε off καλό θα ήταν να περιοριστούμε στο θέμα γιατί θα πέσει b203 winkwink
 

GiannisZetec

Pro Member
Jun 4, 2011
571
0
16
απλα το εβαλα το βιντεο για να φανει οσο γινεται τουλαχιστον το πεταγμα λογο του μπλοκε..απο  το αμαξι μεσα που το ειδα το δελ σολ σπινιαρε ενω το αλλο σχεδον καθολου...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread