-
- Thread starter
- #1
Καλημέρα φίλοι μου,
προχθές το αυτοκίνητο ρεταριζε και έκανε διακοπές. Στάση και με οδική στο συνεργείο. Διάγνωση - σφάλμα στο 3ο μπεκ. Το αμάξι έχει 220.000 χλμ άριστα συντηρημένο και το 99% δουλεμένο με ακριβό πετρέλαιο (vpower,elin crustal) από συγκεκριμένα πρατήρια. Ο μηχανικός λέει αρχικά να τα στείλουμε σε μπεκα να κάνει ογκομετρηση και βλέπουμε...συν τοις άλλοις γλείφει η τρόμπα νερού και στάζει παραφλου. Η τρόμπα αλλαγμένη πριν 14 μήνες μαζί με σετ ιμάντων στις 200000 γνήσια όλα αγορασμένα απο Αξωτη. Γκαντεμιά και απογοήτευση. Περιμένω γνώμες σας
προχθές το αυτοκίνητο ρεταριζε και έκανε διακοπές. Στάση και με οδική στο συνεργείο. Διάγνωση - σφάλμα στο 3ο μπεκ. Το αμάξι έχει 220.000 χλμ άριστα συντηρημένο και το 99% δουλεμένο με ακριβό πετρέλαιο (vpower,elin crustal) από συγκεκριμένα πρατήρια. Ο μηχανικός λέει αρχικά να τα στείλουμε σε μπεκα να κάνει ογκομετρηση και βλέπουμε...συν τοις άλλοις γλείφει η τρόμπα νερού και στάζει παραφλου. Η τρόμπα αλλαγμένη πριν 14 μήνες μαζί με σετ ιμάντων στις 200000 γνήσια όλα αγορασμένα απο Αξωτη. Γκαντεμιά και απογοήτευση. Περιμένω γνώμες σας