Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

VASSOS

Original poster
Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
αντικατεστησα τη σωληνα την εργοστασιακια με αλουμινενια στο intercooler και πηρα κλεφτη για το τουρμπομετρο!εκει εφτιαχνα ενα λαμακι για να κατσει το πλαστικο καπακι της μηχανης!τελικα μολις γυρισα το τελειωσα!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Ωραίες δουλειές μαστρο Bγγέλη. ok234

Να σε κάνω κάνα δυο ερωτήσεις??
1.Είδες διαφορά με την αλουμινένια σωλήνα? Άλλαξες μόνο μια η άλλαξες όλο το κύκλωμα (είσοδος έξοδος intercooler)
2.Το σωληνάκι για το μπαρομετρο που το έβαλες? Τρύπησες την πολλαπλή εισαγωγής? Έβαλες ρακορ υγραερίου στην εισαγωγή? Τι μπαρομετρο έχεις πάρει? Έχεις κάποιο link.



Υ.Γ Έχω κάνει και εγώ κάτι τέτοια στο δικό μου απλά δε μπορώ να τα γράψω εδω επειδή δεν είναι Fiesta. Αυτή τη στιγμή παιδεύομαι στο να ρυθμίσω το πρόγραμμα ;D
 

VASSOS

Original poster
Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
μεταξυ intercooler και turbo υπηρχε μια μεταλλικη σωληνα και ενδιαμεσα το σιλικονουχο κολλαρο!αντικατεστησα αυτη τη μεταλλικη σωληνα με αλουμινενια, μονο και μονο για να κολλησω μαστουδακι αλουμινενιο και να συνδεσω το σωληνακι για το μπαρομετρο!αργοτερα εκει απανω θα παιξει και η σκαστρα!! τη μεταλλικη σωληνα την εχω στην ακρη για να μην γκρινιαξουν στην αντιπροσωπεια και χασουμε καμια εγγυηση!μπαρομετρο απλο εχω παρει ισα ισα να βλεπω πιεση!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Ωό η πίεση φίλε μου που βλέπεις από εκείνο το σημείο είναι λάθος!! κανονικά το μπαρόμετρο τοποθετείτε πάνω στην εισαγωγή (πλενουν εισαγωγής) η πριν την πεταλούδα γκαζιού για όσους έχουν (εμείς δεν έχουμε χιχιχι)
Για αυτό νομίζω κάποια στιγμή (ίσως στο chat) ανέφερες ότι σηκώνεις 1,6 over :eek:

Πάντως να ξέρεις ότι το μπαρόμετρο σαν μπαρόμετρο παίζει ρόλο. Συνήθως τα φτηνιάρικα κλέβουν αρκετά και ιδικά τα μηχανικά μπαρόμετρα.

Για μένα καλύτερα άλλαξε τη θέση στο σωληνάκι γιατί η πίεση που βλέπεις δεν είναι η πραγματική που δέχεται το πλένουμ σου!!!! είναι αρκετά μικρότερη!




Υ.Γ Ααα και κάτι ακόμα κανονικά στο μνπαρομετρο δεν πρέπει να σου δουλεύει και η υποπίεση? Σωστά??
 

VASSOS

Original poster
Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
με πεταλουδα γκαζιου δουλευει!και μου δειχνει την πιεση της τουρμπινας που διοχετευει τον αερα στο intercooler!

υ.γ στα πετρελαια δεν εχουμε υποπιεση,εχουμε μονο πιεση!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Εσένα έχει πεταλούδα γκαζιού???είσαι σίγουρος για αυτό?  Τα περισσότερα common rail δεν έχουν πάντως.

Όσον αφορά την πίεση που βλέπεις το ξέρω ότι βλέπεις την πίεση τις τουρμπίνας. Το θέμα είναι ότι αυτή η πίεση που βλέπεις εσύ δεν είναι η πραγματική που δέχεται το μοτέρ σους κυλίνδρους. Εμάς μας ενδιαφέρει αυτή μέσα στη μηχανή και όχι αυτή που βγάζει η τουρμπίνα.


Για την υποπιεση το ξέρω... :)
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Το ξέρω κύριε διαχειριστά απλά εμείς με τα πετρέλαια έχουμε ένα θέμα….. (μάλλον δεν έχουμε θέματα) και έτσι γράφουμε όπου νάνε μέχρι να τα ταχτοποιήσουμε κάποια ζητήματα η μέχρι να γίνουμε πολλοί ώστε να συνεννοούμαστε στα κατάλληλα θέματα. ;D



Έχεις γίνει και εσύ κακώς μου φαίνετε… giggle giggle tease
 

VASSOS

Original poster
Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
το τουρμπομετρο το εβαλα πιο πολυ για να μην πρεσσαρω συνεχεια την τουρμπινα γιατι δεν ακουγετε,ειναι αθορυβη!οσον αφορα το μοτερ αυτη δεν ειναι η πιεση?κλειστο κυκλωμα ειναι!


δεν ειμαστε off topic γιατι?τα περαστικα μας γραφουμε για τα τουρμπακια μας!!!
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Λόγο σωληνώσεων και κολάρων υπάρχει απώλεια.
Καλά λέει ο StuparArt, μπορεί αμέσως μετά την τουρμπίνα να έχεις 10psi και στο plenum να έχει 7psi
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
StuparArt said:
Ωό η πίεση φίλε μου που βλέπεις από εκείνο το σημείο είναι λάθος!! κανονικά το μπαρόμετρο τοποθετείτε πάνω στην εισαγωγή (πλενουν εισαγωγής) η πριν την πεταλούδα γκαζιού για όσους έχουν (εμείς δεν έχουμε χιχιχι)
Για αυτό νομίζω κάποια στιγμή (ίσως στο chat) ανέφερες ότι σηκώνεις 1,6 over :eek:

Πάντως να ξέρεις ότι το μπαρόμετρο σαν μπαρόμετρο παίζει ρόλο. Συνήθως τα φτηνιάρικα κλέβουν αρκετά και ιδικά τα μηχανικά μπαρόμετρα.

Για μένα καλύτερα άλλαξε τη θέση στο σωληνάκι γιατί η πίεση που βλέπεις δεν είναι η πραγματική που δέχεται το πλένουμ σου!!!! είναι αρκετά μικρότερη!




Υ.Γ Ααα και κάτι ακόμα κανονικά στο μνπαρομετρο δεν πρέπει να σου δουλεύει και η υποπίεση? Σωστά??

αυτο δεν εχει πεταλουδα. Οπου και να παρει μετα την τουρμπίνα η πίεση ειναι σωστη
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Απ ότι λέει ο VASSOS  έχει πεταλούδα Αλέξη ,αλλά και πάλη δεν είναι σωστό να μπαίνει κατευθείαν στην έξοδο της τουρμπίνας.

Ο AN7καλα τα έγραψε όσο αφορά τις απόλυες. ok234

Μη ξεχνάτε ότι έχετε να κάνετε και με τις θερμοκρασίες του πιεσμένου αέρα οι οποίες αλλάζουν των όγκο του αέρα.
Εάν υποθετικά πούμε ότι σηκώνει στην έξοδο της τουρμπίνας over 1,2bar (πολύ ζεστός αέρας) ως γνωστών αυτή η πίεση δεν φτάνει ποτέ στο πλενουμ είτε έχεις πεταλούδα είτε όχι.  Αυτή που θα φτάσει στο πλενουμ θα είναι πχ 1,0bar και ο λόγος είναι ότι ο αέρας θα περάσει από το cooler και τις σωλήνωσης, θα κρυώσει και έτσι αναγκαστικά θα ρίξει και την πίεση στο πλενουμ.

Κάτι άλλο Αλέξη.. όταν είναι σε κατάσταση WOT  δεν υπάρχει διαφορά  εάν έχεις η δεν έχεις πεταλούδα! Οι διαφορές παρουσιάζονται όταν αφήσεις το γκάζι… για αυτό και σε αυτά που έχουν πεταλούδα βάζεις και μια σκαστρα ώστε να σου κάνει την εκτόνωση του παραπανίσιου αέρα ο οποίος συνεχίζει να έρχεται λόγο της αυξημένες περιστροφής του τούρμπο (άλλο θέμα αυτό βέβαια με τις σκαστρες)
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
αν η διαφορα πιεσης πριν και μετα το το ψυγειο αερα εινα πανω απο 0,1 υπαρχει προβλημα
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Γιατί να υπάρχει πρόβλημα φίλε pinkfloyd? (ενημερωτικά ρωτάω)

Θεωρώ ότι η διαφορά εξαρτάτε και από τις αποστάσεις τν σωληνώσεων το μέγεθος του cooler την γενική ποιότητα και τοποθέτηση των υλικών – πραγμάτων που ανέφερα.


Αα και κάτι ακόμα … ακόμα και τα κολάρα παίζουν ρόλο. Πόσο μακριά είναι πόσο σκληρά είναι / όσο πιο μαλακά στην κατασκευή τους αλλά και μεγάλα σε απόσταση μας ρίχνουν την πίεση τουλάχιστον στο over.
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
εαν θυμαμαι καλα η επιτρεπτη πτωση πιεσης ειναι 0,1 απο εκει και πανω θελει καθαρισμα το ψυγειο
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Pinkfloyd: Ενολίγης εσύ πιστεύεις ότι, ότι πίεση βγάζει η τουρμπίνα στην έξοδο της αυτή θα πρέπει να είναι και στο πλενουμ ανεξάρτητα από την απόσταση των σωληνώσεων την κατασκευή των υλικών (μιλάω πάντα για καινούργια η καλά συντηρημένα εξαρτήματα, όχι βρόμικα cooler όπως πολύ σωστά ανέφερες και δεν αναφέρομαι στην κουβέντα μας στο turbo lag)


Κάτι άλλο εκ μέρους μου: όταν έχεις μια εξωτερική θερμοκρασία 20°C σίγουρα η διαφορά  μεταξύ του τούρμπο και του πλενουμ θα είναι μικρότερη αλλά όταν όμως έχεις μια εξωτερική θερμοκρασία 30 η 35°C τότε δεν γίνετε σε καμία περίπτωση να έχεις μια πτώση τις αναλογίας του 0,1 όσο και να είναι τέλια όλα τα υπόλοιπα που μεσολαβούν μεταξύ αυτών.
Για αυτό και υπάρχουν τρελές διαφορές στις επιδόσεις όσο αφορά τις εξωτερικές θερμοκρασίες στα τούρμπο αυτοκίνητα.
Εάν ήταν το πλενουμ να δέχεται την ίδια πίεση που έχει στην έξοδο της η τουρμπίνα τότε όλοι θα έβαζαν τα μπαρομετρα πάνω στις τουρμπίνες και στα κολάρα πριν το intercooler.


Σκεφτείτε μόνο από πού διαβάζει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου την πίεση που δέχεται και θα καταλάβετε τι εννοώ.
Για αυτούς που παρακολουθούν την συζήτηση και δεν το γνωρίζουν αναφέρω ότι αυτό το κάνει ο map που είναι τοποθετημένος πάνω στο πλενουν η μπορεί να είναι έξω από το πλενουμ αλλά με μια υποπίεση από το πλενουν δέχεται την κατάλληλη εντολή την όποια τη στέλνει στον εγκέφαλο.

Εάν συνδέσετε ένα obd2 data logger θα δείτε ότι σας δείχνει την πίεση που βλέπει ο map και με βάση των τιμών του map (πίεση της τουρμπίνας δηλαδή) προσαρμόζεται και ο εγκέφαλος για τον ανάλογο ψεκασμό.
Μιλάω πάντα για φυσιολογικά επίπεδα και εργοστασιακές ανοχές ώστε να μη σπάσει το μοτέρ.




VASSOS: εάν θέλεις να συγκρίνουμε το μπαρόμετρο σου με την πραγματική πίεση που βλέπει ο εγκέφαλος πες το μου και στην επόμενη συνάντηση θα το κάνουμε. Εκτός και εάν έχεις τα απαραίτητα σύνεργα για την obd2 μαζί με το κιν. σου η κάποιο άλλο logger οστέ να τα τσεκάρεις και μόνος σου.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
οντως ειναι λαθος το σημειο που πηρες μετρηση. ακομα και μετα το intercooler να το εβαζες θα εβλεπες αλλες πιεσεις. αν εχεις πεταλουδα εχεις και αλλες απωλειες. το σωστο ειναι να παρεις απο το πλενουμ οπως παιρνει και ο map.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ρε παιδια αυτο είναι πετρελαιο, την πεταλούδα την έχει (αν έχει) σαν κλαπέτο μέχρι να ζεσταθεί. tease

Η πιεση σε ένα κλειστό σύστημα είναι η ίδια για όλα τα σημεία του συστήματος (με πολύ μικρές διαφορές της ταξης του 0.05 μπαρ το πολύ). Αυτο που λες εσυ νικόλα είναι η παροχή. Η παροχή μεταβάλλεται απο σημειο σε σημείο αναλόγως της διαμόρφωσης των σωληνώσεων, γωνιών, κολάρων κλπ...

Καλό είναι να έχει το μανομετρο στο πλενουμ, για να βλεπει αν έχει καλη υποπίεση το μοτερ, αλλα αν δεν το χει δεν έγινε και τίποτα...


Καλη ανάσταση!!! :)
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Όσο περισσότερα κολάρα υπάρχουν τόσο μεγαλύτερες θα είναι η απώλειες οι οποίες μπορεί να ξεπερνούν και το 0.1 χωρίς να υπάρχει κάποιο πραγματικό πρόβλημα
 

VASSOS

Original poster
Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
αμεσως μετα την τουρμπινα εχω πιεση τουρμπινας!την τουρμπινα ελεγχω οχι κατι αλλο!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread