Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

butters

Original poster
New member
Apr 16, 2015
57
0
6
Χαιρετώ! Πρώην κάτοχος FieSTa 7.5 Mountune. Πλέον ψάχνω για Fiesta MK8 5θυρο και είμαι ανάμεσα στους 2 κινητήρες: 1.5 diesel 120ps και 1.0 petrol 125ps.

Καθαρά από θέμα επιδόσεων, είναι καλύτερη επιλογή ο βενζινοκινητήρας; Έχει μεγάλη διαφορά; Στα χαρτιά από επιτάχυνση / ροπή είναι πάνω κάτω τα ίδια. Επίσης θα ταξιδεύω αρκετά με το αυτοκίνητο και θέλω να μπορώ να κινούμαι με ασφάλεια σε ταχύτητες εθνικής οδού ακόμα και όταν είναι φορτωμένο (π.χ. 4 άτομα).

Θα κοιτάξω να δω και τι μπορώ να κάνω από test drive, ωστόσο θα ήθελα και τη γνώμη ατόμων που ξέρουν. Ευχαριστώ  :)
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος που να έχει και τα δύο για να σου πει από προσωπική εμπειρία αλλά από πλευράς επιδόσεων, όσο έχω μπορέσει να καταλάβω, πρέπει να είναι σχεδόν πανομοιότυπα, αν υπάρχουν κάποιες διαφορές εδώ και εκεί, θα είναι πάρα πολύ μικρές.

Αν σε ενδιαφέρει η οικονομία, και επειδή λες ότι θα κάνεις πολλά χλμ, με την προϋπόθεση ότι θα μπορείς να κάνεις τα απαραίτητα για να μην σου βγάλει τα γνωστά θεματάκια το diesel, μάλλον αυτό είναι η καλύτερη επιλογή.
 

Gmts

Rookie
Nov 23, 2018
21
0
1
Μεμονομένες απαντήσεις μόνο μιας και κανείς δεν έχει και τα 2.
Εγώ με το ST-Line 125άρι με 3 άτομα και εθνική, 180άρες άνετα. Με άστρωτο μοτέρ(2.100χλμ).
Το diesel λογικά σε συμφέρει καλύτερα μιας και θα ταξιδεύεις συχνά.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Από θέμα επιδόσεων δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα, όποιο και από τα δύο μοτέρ διαλέξεις  ok234.

Αν και κοντεύω 6.000 km με το diesel, δεν το έχω ανοίξει να δω πώς πιάνει ταχύτητες άνω των 140 σε Ε.Ο. Στα 140 όμως δε χαμπάριαζε τίποτα ενώ ήταν με 4 άτομα και full αποσκευές. Λογικό αν σκεφτείς ότι το μοτέρ αυτό τα καταφέρνει στο σκαρί των Kuga και Mondeo. 

Επιπλέον ο τρόπος που το έχω δει να πιάνει τα 150 κυνηγώντας το σε γνωστή παραθαλάσσια διαδρομή κοντά σε Αρχαιοελληνικό Ιερό Ναό στα Νότια Προάστια των Αθηνών (αν δεν στρίβεις τι να το κάνεις το Ford έστω και πετρέλαιο... whistling), δείχνει ότι απόθεμα δύναμης υπάρχει αρκετό.

Στην τυπική μου καθημερινότητα κάνω το δρομολόγιο κέντρο Αθήνας-Βαρυμπόμπη σε ώρες σχεδόν αιχμής (ξεκίνημα 7:30 το πρωί από Αθήνα και επιστροφή 4+ το απόγευμα από Βαρυμπόμπη) και βλέπω κατανάλωση στο στρογγυλό 5άρι χωρίς χρήση του ECO mode πουθενά.

Να προσθέσω εδώ, ότι λόγω χρήσης φίλτρου σωματιδίων GPF (Gasoline Particulate Filter) στα 1000άρια βενζίνης τους τελευταίους μήνες, το ξεκάπνισμα στην Εθνική πού και πού είναι απαραίτητο και γι' αυτά για λόγους διατήρησης της αξιοπιστίας τους μιας και έχoυν την ίδια αρχή λειτουργίας με αυτό των diesel (DPF).
 

butters

Original poster
New member
Apr 16, 2015
57
0
6
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παίδες. Γενικά ξέρω ότι τα diesel είναι πολύ πιο "ψόφια" από τα αντίστοιχα μοντέλα βενζίνης με παρεμφερή ιπποδύναμη. Λογικά προς diesel θα οδεύσω λοιπόν, ευελπιστώ για τεστ drive και των δυο.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Έχεις μπερδευτεί με τα κυβικά. Ένας βενζινοκινητήρας ίδιου κυβισμού με έναν πετρελαιοκινητήρα, είναι κατά κανόνα ισχυρότερος. Φαίνεται και σε αυτή την περίπτωση που για να βγει σε diesel αντίστοιχη ισχύς με τον βενζινοκινητήρα, χρειάστηκαν 500 κυβικά παραπάνω.
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
Από θέμα καθαρά επιδόσεων η βενζίνη υπερέχει.
Σε καθημερινή χρήση όμως είναι σχεδόν ίδια.
Αν κάνεις μεγάλες αποστάσεις, ταξίδια, με πολλά άτομα μέσα κλπ κλπ μάλλον θα σε βολέψει καλύτερα το Diesel.  
Στο Test drive δε θα καταλάβεις πολλά από άποψη επιδόσεων. Κυρίως το θόρυβο θα δεις και την απόκριση/ροπή χαμηλά.

butters said:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παίδες. Γενικά ξέρω ότι τα diesel είναι πολύ πιο "ψόφια" από τα αντίστοιχα μοντέλα βενζίνης με παρεμφερή ιπποδύναμη. Λογικά προς diesel θα οδεύσω λοιπόν, ευελπιστώ για τεστ drive και των δυο.

Πολύ πιο ψόφια δεν είναι. Η διαφορά φαίνεται κυρίως στις μεγάλες ταχύτητες. Αλλά δεν είναι κάτι σημαντικό.  Ειδικά εφόσον ψάχνεις οικονομία και όχι επιδόσεις.
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Καλημέρα και από εμένα. Ως κάτοχος του 1.5diesel 120hp, παρατηρώ ότι η ροπή που έχει (αρκετά τα άλογα για diesel, δε μιλάω καν για πρόγραμμα) είναι μεγάλη και η επιτάχυνση γίνεται για πλάκα. Σε οποιαδήποτε ταχύτητα, νίωθεις ότι το αμάξι απογειώνεται προσπαθώντας να επιταχύνεις. Δεν το νιώθω καν ότι είναι πετρέλαιο, είναι τόσο βελτιωμένο και γραμμικό, που νιώθω σαν να είναι βενζίνη. Η δε άνεση που έχεις κάνοντας αυτό, σε κάνει να νιώθεις ότι είσαι σε μεγαλύτερης κατηγορίας αμάξι. Σε σχέση με το 1.25 βενζίνης, είναι πιο γρήγορο σε επιτάχυνση 0-100 και ίδιο με το 140 αλόγων βάσει προδιαγραφών. Η κατανάλωση χωρίς να το λυπάμαι (το πατάω τελευταία) είναι γύρω στο 5.3 ενώ μπορώ και καλυτερα χωρίς να θέλω όμως, ώστε να το χαρώ. Αν οι διαδρομές σου είναι όπως λες μεγάλες, νομίζω δεν έχει νόημα η βενζίνη. Προσωπικά νίωθω σαν να έχω βενζίνη αλλά πληρώνοντας 40% λιγότερα από ό,τι αν είχα βενζίνη. Επειδή μου έτυχε και να πέσει ένας πάνω μου (αλλαγή όλη η πόρτα του οδηγού), η πόρτα μπήκε όλη μέσα (απέξω) ενώ στην από μέσα πλευρά που ήμουν εγώ, η πόρτα δεν παραμορφώθηκε στο παραμικρό (παθητική ασφάλεια πολύ καλή). Γενικά δε μετάνιωσα στιγμή βάσει και των δικών μου διαδρομών.

Θα σε συμβούλευα να κάνεις ένα test drive.. εκεί θα καταλάβεις ακριβώς τι εννοώ και σίγουρα αν δοκιμάσεις και τα δύο, θα καταλάβεις ακόμα καλύτερα και περί της σύγκρισης οδηγητικά.

Επισήμανση: Το 140 αλόγων βενζίνης λογικά είναι πιο γρήγορο σε επιτάχυνση κατά την τελική ταχύτητα ή στις πολύ μεγάλες αλλά σε ελληνικό δρόμο που να θέλω να πάω με 180 και να επιτρέπεται κιόλας για ώρα, δε νομίζω ότι μπορώ. Επομένως προσωπικά θέλω πυραυλάκι για μικρότερες ταχύτητες και είναι σφαίρα. Ακόμα και σε ταχύτητες >140km/h τραβάει εντελώς.
 

butters

Original poster
New member
Apr 16, 2015
57
0
6
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά! Θα προσπαθήσω να τα οδηγήσω και τα 2 (λογικά θα είναι διαθέσιμα). Καταλαβαίνω πάντως πως ότι και να επιλέξω θα είναι μια χαρά.
 

Chris_123

Rookie
Jun 21, 2018
13
0
1
39
Αθήνα
Έχω κάνει 16.000 km σε 10 μήνες περίπου.  Με το titanium 1.5d
1. έχω ευχαριστηθεί τα ταξίδια !
2. Έχει πολύ καλή απόκριση στην ανηφόρα..
3. Θα έλεγα είναι γρηγορότερο από το 125 hp  βενζίνη (δίπλα δίπλα σε εθνική ξεκολαγε ποιο καλά...) με όποιο περιθώριο λάθους.
4. Συγκριτικά με τα 140hp πάει λίγο λιγότερο σε επιδόσεις με όποιο περιθώριο λάθους...
5. Με άλλα πετρέλαια - βενζίνες της κατηγορίας πάει ποιο καλά σε ευθεία!

Αρκετά οικονομικό σε καύσιμο ( κατανάλωση/κόστος αγοράς καυσίμου) και δεν ακούς το μοτέρ... ταξίδι με λίγο μουσική μέσα στη καμπίνα δεν ακούς τίποτα.
 

alexis2009x

New member
May 3, 2018
83
0
6
kalamata
Μοντέλο
MK8
νομίζω οτι το ντιζελ χαμηλα ποιο δυνατο και ισως πολυ ψηλα ν περασει η βενζίνη
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Παρότι κάτοχος diesel και μάλιστα πρώτο στάδιο (πολύ ήπιο), ποντάρω στη βενζίνη.  Μαμά φαίνεται να έχει ένα μικρό προβάδισμα το diesel στις χαμηλές και στα ψηλά να τα χωρίζουν ελάχιστα. Πρώτο στάδιο όμως τα 1000αρια μπορούν να βγάλουν καμιά 10αρια άλογα παραπάνω με διάρκεια...
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
Μαμά το ντιζελ είναι πιο γρήγορο μέχρι τα 120-130. (Μιλάω πάντα από στάση, γιατί roll η βενζίνη φευγει από την αρχή. ) Μετά μαζεύει η βενζίνη και περνάει  σχετικά άνετα όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα.
Έπειτα από δοκιμές αυτά.

Τωρα σε πρώτο στάδιο παίζει ρόλο και το πρόγραμμα και η καμπύλη ιπποδύναμης/ροπής.
Επίσης εξαρτάται τι εννοούμε πρώτο στάδιο. Είναι πρώτο στάδιο ή απλώς ένα remap ?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread