Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

dimwhoo

Original poster
Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Αναρωτιομουν αν υπαρχει δυνατοτητα να προσαρμοστει καποιο διαφορετικο βεντιλατερ universal ή ακομα καλυτερα καποιο διπλο το οποιο -ισως- να ανοιγει και με σκαλες (πχ 1 σκαλα για ψυγειο, 2 για a/c κλπ)

γνωριζει κανεις αν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα?

επισης συγγνωμη αν επρεπε να μπει στην συντηρηση.... ::)
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Σωστα τα λεει ο Γιαννης.. Γιατι θες να το κανεις αυτο? Αν δεν εχεις τουρμπισει η κομπρεσσαρει δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος..
 

dimwhoo

Original poster
Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Δεν υπάρχει ίσως, αλλα γίνεται; Αν ναι, πως;
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δεν νομίζω να το έχει κάνει κανείς, αφού δεν υπάρχει λόγος.
Άρα, το επόμενο βήμα είναι να ψαχτείς με την ισχύ του υπάρχοντος βεντιλατέρ και την παροχή αέρα και να βρεις κάτι πιο "δυνατό" το οποίο όμως να αντέχει η καλωδίωση του αυτοκινήτου (watts ισχύος).
Aφού προμηθευτείς το νέο σου, πιο ισχυρό βεντιλατέρ, θα πρέπει να δοκιμάσεις να το τοποθετήσεις στο αυτοκίνητό σου. Αν ταιριάξει με τη μία, έχει καλώς. Αν όχι, θα πρέπει να προσπαθήσεις με πατέντα (λαμάκια, βίδες, πριτσίνια κλπ) να το "κουμπώσεις" στη θέση του.
Τέλος, αφού γίνει και αυτό, βλέπεις πώς θα ταιριάξεις τις ηλεκτρικές φύσες ώστε να λειτουργήσει η πατέντα σου. Λογικά, θα έχεις + και - καλώδια τα οποία θα τοποθετήσεις αντίστοιχα.
Μόλις ολοκληρώσεις το έργο σου, αφήνεις το αυτοκίνητο στο ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί ή ανοίγεις τον κλιματισμό για να δοκιμάσεις αν δουλεύει σωστά και είσαι έτοιμος.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Μάλλον δεν το χρειάζεσαι αλλά σε περίπτωση που έχεις κάνει σημαντικές βελτιώσεις και έχεις πρόβλημα είναι προτιμώτερο να αλλάξεις ψυγείο . Κάτι έτοιμο μεγαλύτερο που να ταιριάζει η κατασκευή εξαρχής . Στα ίδια χρήματα θα σου κοστίσει με το βεντιλατερ.
 

dimwhoo

Original poster
Member
Dec 7, 2013
234
0
16
δεν υπαρχει κατι, και το αστειο ειναι οτι βενζινη και ντιζελ εχουν ακριβως ιδιες διαστασεις σε ολες τις εκδοσεις
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
πουλανε ψυγεια (οχι στη ford) σε ότι διάσταση ποθεί η ψυχή σου και δεν είναι δθσκολο να φτιαξεις ανταπτορες να κουμπώσουν πανω στις μαμα βάσεις. Αλλα όπως σωστά κατα τη γνώμη μου είπανε και τα άλλα παιδια κατι τέτοιο χρειάζεται μόνο εφόσον έχεις πολλά παραπάνω κυβικά, ή πολυ παραπάνω δύναμη απο turbo/compressor.
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Όσο μεγάλο βεντιλαντέρ και να μπει δε θα κάνεις τίποτα απολύτως ίδια θερμοκρασία θα πιάνει και θα δίνει εντολή να κλείνει.
Και γιατί να μη μείνει το ίδιο βεντιλατέρ επάνω αλλά να ανοίγει πολύ νωρίτερα στους 95 με συνδυασμό ας πούμε θερμοστάτη που ανοίγει στους 78 βαθμούς?  
θέλει ψάξιμο  δηλαδή τι υπάρχει και πως μπορεί να γίνει.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
ο θερμοστατης να ανοιγει τοσο χαμηλα ειναι ανουσιο ειδικα το χειμωνα. ισως να βολευε μσα σε κινηση στις μεγαλες πολεις αλλα σε ενα ταξιδι θα ηταν μειον. εμενα που ειχε κολλησει ο θερμοστατης και δεν εκλεινε στους 0 βαθμους επρεπε να κανω 15 χιλιομετρα να ανεβασει θερμοκρασια και στην πορεια επεφτε πολυ χαμηλωτερα απο οτι επρεπε με αποτελεσμα να καιει πολυ.
τωρα κατι που μπορει να γινει ευκολα σχετικα. να μπει αντισταση η οποια οταν το αυτοκινητο θα εχει 100 βαθμους να στελει σημα στον εγκεφαλο οτι εχει 105 και να ανοιγει ποιο νωρις το βεντιλατερ. γινετε αλλα θελει εμπειρια και γνωσεις ηλεκτρονικων
 

dimwhoo

Original poster
Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Θα εχει διαφορα απο 105 --> 100?

Πρακτική εννοω γιατι απο οτι είπες το βεντιλατερ δεν εχει νόημα

Το μεγαλύτερο ψυγειο απο οτι κατάλαβα ούτε αυτο εχει νόημα;
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
το 105-100 το ειπα σαν παραδειγμα. αλλα και 105-100 θα εχει διαφορα ναι γτ δεν θα ανεβαζει τοσο μεγαλη θερμοκρασια. οταν φτανει 100 βαθμους το νερο θα ανοιγει το βεντιλατερ και θα κατεβαζει 90. ενω κανονικα ανοιγει 105 και σταματαει 95.
πως το εχω δοκιμασει εγω αυτο στην πραξη. κοβεις το καλωδιο της βαλβιδας θερμοκρασιας και το ενωνεις σε μια μεταβλητη αντισταση στο κεντρο
http://www.elektronik.gr/eshop/index.php?main_page=product_info&cPath=2142_232_234_1888_244&products_id=17210
στην μια ακρη ενωνεις το καλωδιο που συνεχιζει στη βαλβιδα και την αλλη ακρη την πας σε γειωση.
οσο γυρνας την αντισταση θα αλλαζει η θερμοκρασια που βλεπει ο εγκεφαλος. μπορεις να το κανεις να βλεπει οτι θερμοκρασια θες εσυ πλεον(σχετικο και μπακαλιστικο)

οταν ο εγκεφαλος θα βλεπει 105 και θα ανοιγει το βεντιλατερ εσυ θα εχεις νερο 100. εκει ειναι το κλεψιμο.
ολα αυτα ειναι ομως θεωριες και για να γινουν πραξη δεν ειναι απλα. ανθες να δοκιμασεις κατι τετοιο θα πρεπει να εχεις η καλες γνωσεις ηλεκτρονικων η να εχεις εναν καλο ηλεκτρονικο διπλα σου.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread