Φιλε μπορουν να συμβαινουν δυο πραγματα.
Η λαδιλα στον maf μπορει να προερχεται απο λαθος φιλτρο αερος που μπορει να εβαλες στο
φιλτροκουτι σου και καλα οτι ειναι ποιο ελευθερο.
Αν δεν συμβαινει αυτο τοτε ,οι αναθυμιασεις που πεφτουν παντα στην εισαγωγη ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΟΛΛΕς.Αρα το αμαξι σου εχει αναθυμιασεις.
Αν λοιπον συμαβαινει αυτο,τοτε το μοτερ σου ειναι προβληματικο και γυρναει αναθυμιασεις
πανω στην εισαγωγη.
Αν τωρα το μοτερ σου ειναι καλο και εχει σωστη συμπιεση ,οταν μετρηθει τοτε φταινε τα λαδια σου τα οποια μπορει να ειναι φθηνα και να εχουν πολλους ατμους-αναθυμιασεις που προερχονται απο την επιστροφη στο καρτερ.
Ο MAF ΠΡΟΦΑΝΩς ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΑ γιαυτο και σου αναβει το λαμπακι του κινητηρα.
Αν τον καθαριζεις με σπρευ για καρμπυλατερ καλα κανεις αλλα θα πρεπει υποχρεωτικα να ειναι κρυος γιατι αλλοιως θα τον καταστρεψεις.
Αν τον καθαρισες με ακαταλληλο τροπο τοτε πιθανον να τον χαλασες .
Το που δουλευει λιγα χιλιομετρα χωρις να αναβει λαμπακι ειναι λογικο γιατι
η παραμετροποιηση απο τον εγκεφαλο γινεται περιπου καθε τοσο.
Οταν εσθ κανεις reset στον εγκεφαλο αυτο παει με εργοστασιακες ρυθμισεις για 200 χιλιομετρα
και μετα οταν ζηταει παραμετροποιηση οπως πρεπει να γινει βρισκει τον maf λαθος και ξαναναβει.
Με λιγα λογια εγω το πρωτο που εκανα θα αλλαζα λαδια σε ποιο ποιοτικα η σε καινουρια.