-
- Thread starter
- #1
Μετά το πέρασμα αρκετών χιλιομέτρων (κοντά 300.000) ήρθε ο καιρός για μίζα.
Τα συμπτώματα ήταν ανά διαστήματα στις εκκινήσεις να γυρνάει η μίζα μόνη της (χωρίς να "παρασέρνει" το μοτέρ) . BOSCH έχει από την μάνα του.
Είναι κλασσική περίπτωση φυσικής φθοράς του γραναζιού(ρουλεμαν) της μίζας.
Οι λύσεις είναι τρεις.
1. Καινούργια μίζα .
α. για γνήσια περίπου 300€
β. ημιτασιόν 100€
2. Επισκευή μίζας
3. Αγορά από μεταχειρισμένα.
Η επιλογή που έκανα και κάνω πάντα είναι το νούμερο 2.
Με γνήσιο ολοκαίνουργιο γρανάζι , με καθάρισμα συλλέκτη , λάδωμα - γρασσάρισμα στα απαραίτητα σημεία και γενικό καθάρισμα μίζας (λες και είναι καινούργια έγινε) , το κόστος έφτασε τα 40€
Τα συμπτώματα ήταν ανά διαστήματα στις εκκινήσεις να γυρνάει η μίζα μόνη της (χωρίς να "παρασέρνει" το μοτέρ) . BOSCH έχει από την μάνα του.
Είναι κλασσική περίπτωση φυσικής φθοράς του γραναζιού(ρουλεμαν) της μίζας.
Οι λύσεις είναι τρεις.
1. Καινούργια μίζα .
α. για γνήσια περίπου 300€
β. ημιτασιόν 100€
2. Επισκευή μίζας
3. Αγορά από μεταχειρισμένα.
Η επιλογή που έκανα και κάνω πάντα είναι το νούμερο 2.
Με γνήσιο ολοκαίνουργιο γρανάζι , με καθάρισμα συλλέκτη , λάδωμα - γρασσάρισμα στα απαραίτητα σημεία και γενικό καθάρισμα μίζας (λες και είναι καινούργια έγινε) , το κόστος έφτασε τα 40€