Είναι εντελώς ακατάλληλο το θέμα, αλλά θα ήθελα να σας μεταφέρω την εμπειρία μου. Πρόσφατα βρήκα λίγο χρόνο και είπα να σχοληθώ με το θέμα Leds. Επειδή έχω διαβάσει αρκετά καλά λόγια σε σελίδες του εξωτερικού σχετικά με την κινέζικη Nighteye (
Novsight πλέον), αγόρασα από Κίνα ένα σετ Η1 με θεωρητική φωτεινότητα 10.000 Lumens. To μοντέλο είναι το N11 και είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, περιλαμβάνοντας και ανεμιστηράκι για ψύξη. Όλο το πακέτο ο κατασκευαστής ισχυρίζεται ότι είναι αδιάβροχο, IP68.
Η τοποθέτηση δεν έγινε στο fiesta (γι' αυτό και το ακατάλληλο του θέματος), αλλά σε ένα παλιό Fiat Bravo που έχει από το εργοστάσιο φώτα με reflectors και πολύ μα πολύ λίγο φως (δυσκολευόμουν να το οδηγήσω πολλές φορές και σε δύσκολους δρόμους). Έκανα λοιπόν την τοποθέτηση στο δεξί φανάρι (το Fiat έχει τόσο χώρο που μπορείς να βάλεις ακόμα και λεπτό ballast μέσα στο φανάρι) η οποία μπορεί να διήρκεσε και 2-3 λεπτά. Plug & Play δηλαδή.
Ιδού το αποτέλεσμα:
Το άφησα έτσι και βγήκα βόλτα στα γύρω τετράγωνα, πραγματικά πολύ φωτεινός ο δρόμος στα δεξιά, σε σχέση με την αριστερή κίτρινη λάμπα και σωστή δέσμη που δεν κάνει άσχετες αντανακλάσεις. Επίσης το δεξί φανάρι σχεδόν κάλυπτε το φως του αριστερού με την λάμπα αλογόνου. Επιστρέφω στο πάρκινγκ και ετοιμάζομαι να αναλάβω και το αριστερό φανάρι. Το αγγίζω με το χέρι, σχεδόν έκαιγε, αγγίζω το δεξί, παγωμένο. Η λάμπα led, σε αυτή τη 10-15λεπτη βόλτα ούτε καν ζεστάθηκε.
Προχώρησα στην αντικατάσταση και της αριστερής λάμπας και ορίστε το αποτέλεσμα:
Και μια πιο μακρινή:
Πραγματικά, αν κάποιος έχει τη διάθεση και τα χρήματα να προχωρήσει σε μια τέτοια δοκιμή σε Fiesta, θα άξιζε πιστεύω. Μιλάμε για παρόμοια τεχνολογία reflectors, οπότε γιατί να μην έχει ένα αντίστοιχο αποτέλεσμα;
Ετοιμάζομαι να παραγγείλω άλλο ένα set για το Fiesta μου. Θα είναι όμως το N15 χωρίς ανεμιστηράκι:
Οπότε stay tuned για εντυπώσεις...