mk1 Stelios
Hero Member
Σε ιδιωτικό έχω περάσει (χωρίς λάδωμα) αγωνιστικό με ρολμπαρ, άλλη μηχανή (ιδια κυβικα) ,ημισλικ και δεν μου΄παν κουβέντα (μόνο που έβαλα τα καθίσματα πίσω γιατί η άδεια αναγράφει για 5 άτομα (!)
γιατί δεν έχει καταλύτη? :Oscorpion said:εγώ πάντως που πήγα σε ιδιωτικό χωρίς καταλύτη και με ντεσιμπελ 150
δεν μου είπαν τίποτα...απλά μάρσαραν λίγο γιατί τους άρεσε ;D ;D
mk1 Stelios said:Εχει να κάνει με την πρόσφυση του ελαστικού το όλο θέμα , οπως και στα αμορτισέρ έχει να κάνει με την κατάσταση των ελαστικων. Είναι "μπακαλίστικος" τρόπος οι μετρήσεις που κάνουν. Σε πραγματικές συνθήκες μόνο βλέπεις την διαφορά.
Η πρόσφυση είναι πάντα το "πρόβλημα" στην ακινητοποίηση.
Απο την στιγμή που φοράνε το ίδιο ελαστικό είναι λογικότατο να φρενάρουν το ιδιο.
mk1 Stelios said:Τα φρένα στο μκ6 επαρκουν σε νορμαλ συνθήκες. Σε πολύ πίεση που θα "ανάψουν" θα φανει η διαφορά της μεγαλύτερης δισκόπλακας.
Σε ίδιο αυτοκίνητο (από τα δικά μου κυβικά και δισκόπλακες) έχω δει διαφορά 40% σε νιουτόμετρα και επίσης , σε μεγαλύτερη δισκόπλακα οι μετρήσεις να είναι στο ενδιάμεσο!!
Οσο αναφορά τώρα για τα ΚΤΕΟ αν είναι Ιδιωτικό ή Δημόσιο, πλέον προτιμώ το πρώτο , γιατί στο Δημόσιο πάντα θα λειτουργουν με το τουπέ ότι πρέπει να τους "κεράσεις" έναν καφέ σε αντίθεση με το Ιδιωτικό που θα δουν τι έχει , εντελώς πρόχειρα (!) . Πάνε οι εποχές που σε έκοβαν! Τώρα πριν ακόμα σου το περάσουν ΚΤΕΟ σου έχουν βγαλει και την απόδειξη!
scorpion said:εγώ πάντως που πήγα σε ιδιωτικό χωρίς καταλύτη και με ντεσιμπελ 150
δεν μου είπαν τίποτα...απλά μάρσαραν λίγο γιατί τους άρεσε ;D ;D
Με το σπαθι του?Dark knight said:Το φορεσε και το Μαυρο χθες το ροζ αυτοκολλητακι!!!
ilias86 said:Απλα ελεγα μηπως εχει καποιο θεμα λογω εξατμησης και ηχου
Και να ηθελαν δεν μπορουσαν.... χαχαχαDark knight said:Εκαναν οτι δεν ακουγαν... giggle giggle
Απαίσιο....Focusman said:Και το χρωματακι που θα φορεθει φετος θα ειναι το....πρασινο!