Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kerver0s

Original poster
Rookie
Feb 16, 2014
25
2
3
γεια σας εχω παρατηρησει οταν ειναι κρυο το fiesta μου για ενα λεπτο περιπου κανει καποιο χτυπημα μοιαζει με χτυπημα βαλβιδων κατοπιν οταν ζεσταθει παυει αυτο σημειωτεων το αυτοκινητο δεν εχει παρουσιασει την παραμικρη πτωση της αποδοσης του η οποιαδηποτε αλλη δυσλειτουργεια .
 

zisis

Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
Και σε μένα το κάνει και Δν ξέρω τι ειναι
 

kerver0s

Original poster
Rookie
Feb 16, 2014
25
2
3
αν γνωριζει καποιος το διακενο βαλβιδων εισαγωγης εξαγωγης ας γραψει το αμαξι ειναι με τους 120 ιππους  1600 μοντελο το 2008/12 κ αν γινετε ο ελεγχος κρυο η ζεστο
 

kerver0s

Original poster
Rookie
Feb 16, 2014
25
2
3
το προβλημα λυθηκε τελικα ηταν τα γραναζια μεταβλητου χρονισμου των εκκεντροφορων εγινε  αλλαγη κ ολα ειναι καλα το διακενο των βαλβιδων ελεχτηκε κ παρολο τις 260000 χλμ το διακενο ειναι σε επιθημητα επιπεδα οι εισαγωγης για τον κινητηρα αυτον ειναι 0,17-0,23  κ εξαγωγης 0,31-0,37
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
0,17 για εισαγωγή είναι λίγο χαμηλα και ας λεει ο κατασκευαστης.  Ο συγκεριμένος κινητήρας έχει ταση να "μαζεύει" διακενο στην εισαγωγή, οπότε πρεπει να του δίνεται λίγο περισσότερος "αέρας". όχι οτι θα παθει τιποτα και με 0.15 διάκενο, αλλα αν είναι εκεί κοντά στο 0.17 θελει πιο συχνά έλεγχο.

το κροταλισμα πραγματι συνήθως είναι απο τα γρανάζια.

Οταν το διακενο είναι πολύ μικρό δεν ακούγεται θόρυβος αλλα παραμένει ανοιχτη η βαλβίδα ανοιχτή παραπάνω απ΄οτι πρέπει και το καταλαβαίνεις αν παρεις κομπρεσσιόν.

Οταν είναι πολύ μεγάλο το διακενο δε κροταλίζει, αλλα κάνει ένα "τικ-τικ", ειδικά ζεστό.

αυτο το πρόβλημα με το γρανάζι, έχει παραγίνει απο τη ford, έπρεπε να είχε κανει ανάκληση και όχι να κάνει την πάπια. Σχεδόν τα μισά αμάξια με μεταβλητό έχουν παρουσιάσει προβλημα, όπως μου λένε παιδιά που χουν συνεργεία.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Εντάξει Αλέξη, νομίζω είσαι λίγοοο υπερβολικός. 260.000χλμ έχει αυτό το μοτέρ. Θυμάμαι το παλιό αυτοκίνητο του πατέρα μου (ΒMW) στις 200.000 έγινε πρώτη φορά ρεκτιφιέ... 
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ισως με το θεμα για τα μισα ναι, πρεπει να ναι λιγότερα. Αλλα και πάλι είναι χαζομάρα για μια τόσο προσεγμενη εταιρεια. Το προβλημα είναι πραγματικό και πραγματική λύση δε δοθηκε, απ' οσο ξερω.

το να πληρωνεις 2.5 κατοσταρικα για αστοχία ανταλλακτικού, δεν είναι και ότι καλύτερο. Δεν είναι αστοχία σε ένα π.χ. πλαστικό κοματάκι αντε δώσαμε 20-30 ευρω και το αλλάξαμε.

οχι οτι και άλλες εταιρείες δουλευουνε καλύτερα με τις ανακλήσεις. Τα ίδια κάνουν πάνω κάτω όλες στο θέμα "θαψιμο" ανακλήσεων. Ειναι θέμα σεβασμού του καταναλωτή, τομέας που δε διακρίνει και ιδιαίτερα τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ειδικά στο θεμα after sales services.
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
τα γραναζια επρεπε να τα καθαρισεις και να τα ξαναφορεσεις και να κανεις πιο συντομες αλλαγες λιπαντικου
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread