0,17 για εισαγωγή είναι λίγο χαμηλα και ας λεει ο κατασκευαστης. Ο συγκεριμένος κινητήρας έχει ταση να "μαζεύει" διακενο στην εισαγωγή, οπότε πρεπει να του δίνεται λίγο περισσότερος "αέρας". όχι οτι θα παθει τιποτα και με 0.15 διάκενο, αλλα αν είναι εκεί κοντά στο 0.17 θελει πιο συχνά έλεγχο.
το κροταλισμα πραγματι συνήθως είναι απο τα γρανάζια.
Οταν το διακενο είναι πολύ μικρό δεν ακούγεται θόρυβος αλλα παραμένει ανοιχτη η βαλβίδα ανοιχτή παραπάνω απ΄οτι πρέπει και το καταλαβαίνεις αν παρεις κομπρεσσιόν.
Οταν είναι πολύ μεγάλο το διακενο δε κροταλίζει, αλλα κάνει ένα "τικ-τικ", ειδικά ζεστό.
αυτο το πρόβλημα με το γρανάζι, έχει παραγίνει απο τη ford, έπρεπε να είχε κανει ανάκληση και όχι να κάνει την πάπια. Σχεδόν τα μισά αμάξια με μεταβλητό έχουν παρουσιάσει προβλημα, όπως μου λένε παιδιά που χουν συνεργεία.