Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Enigmatic_fiesta

Original poster
Rookie
Σεπτ. 2, 2020
23
10
3
Καλησπέρα στα μέλη. Όπως μαρτυράει και ο τίτλος του θέματος που με ενδιαφέρει είναι αυτός ο περιβόητος καθαρισμός κινητήρα με υδρογόνο που πολυ-διαφημίζεται τώρα τελευταία. Έχω ακούσει διάφορες απόψεις. Από το ότι βλέπουν διαφορετικό αμάξι μετά τον καθαρισμό και άλλοι δεν είδαν καμία διαφορά. Στα θετικά αναφέρεται ότι ξαναζωντανεύει ο κινητήρας(προφανώς σε αμάξια με 100.000 χλμ και πάνω),επιτυγχάνεται μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και η απόκριση στο γκάζι είναι καλύτερη. Υπάρχει περίπτωση η διαδικασία να σου προκαλέσει κάποια φθορά η ζημιά εσωτερικά ? Εχει κανείς άποψη επί του θέματος κάποιος από εδώ μέσα να μας πει την εμπειρία του?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Ζημιά όχι δεν κάνει, σοβαρή δουλειά επίσης όχι δεν κάνει, βασικά δεν μπορεί να κάνει σωστό καθαρισμό όταν υπάρχουν επικαθήσεις. Άρα είναι περισσότερο συντήρηση, παρά καθαρισμός.

Για σωστό καθαρισμό, είτε blasting (φθηνό, γρήγορο, εύκολο, κάνει περίπου το 90% της δουλειάς), είτε άνοιγμα-καθάρισμα-κλείσιμο (ακριβό, χρονοβόρο, δύσκολο, κάνει 100% δουλειά)

Τα παραπάνω τα γράφω τόσο από θεωρητικής απόψεως, όσο και από πρακτικής, καθώς έκανα και υδρογόνο και blasting, με δυναμομετρήσεις πριν-μετά.
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
νομίζω ένα καθαριστικό που πάει στο ντεπόζιτο της βενζίνης όπως της liqui moly να ειναι πιο οικονομικό και με το ίδιο αποτέλεσμα
 

Enigmatic_fiesta

Original poster
Rookie
Σεπτ. 2, 2020
23
10
3
The Ace said:
Ζημιά όχι δεν κάνει, σοβαρή δουλειά επίσης όχι δεν κάνει, βασικά δεν μπορεί να κάνει σωστό καθαρισμό όταν υπάρχουν επικαθήσεις. Άρα είναι περισσότερο συντήρηση, παρά καθαρισμός.

Για σωστό καθαρισμό, είτε blasting (φθηνό, γρήγορο, εύκολο, κάνει περίπου το 90% της δουλειάς), είτε άνοιγμα-καθάρισμα-κλείσιμο (ακριβό, χρονοβόρο, δύσκολο, κάνει 100% δουλειά)

Τα παραπάνω τα γράφω τόσο από θεωρητικής απόψεως, όσο και από πρακτικής, καθώς έκανα και υδρογόνο και blasting, με δυναμομετρήσεις πριν-μετά.

Πες μας λιγο περισσοτερα για το blasting που λες διοτι δηλωνω πληρης αγνοια

Προστέθηκε μετά από 1 λεπτό 43 δευτερόλεπτα:
mk6car said:
νομίζω ένα καθαριστικό που πάει στο ντεπόζιτο της βενζίνης όπως της liqui moly να ειναι πιο οικονομικό και με το ίδιο αποτέλεσμα

Κανοντας τον δικηγορο του διαβολου εκεινοι πατανε στο γεγονος οτι δεν χρησιμοποιουν καθολου χημικα
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Καταρχάς να πούμε ότι (α) στους άμεσου ψεκασμού, οτιδήποτε και να βάλουμε στη βενζίνη δεν περνάει από αυλούς και βαλβίδες, άρα δεν μπορεί να τις καθαρίσει, και (β) οποιαδήποτε "ψεκαστική" μέθοδος (συμπληρώματα, υδρογόνα, seafoam κλπ) δεν μπορεί εξ'ορισμού να αφαιρέσει σκληρές επικαθήσεις.

Το blasting είναι η μέθοδος που, ανοίγοντας την πολλαπλή εισαγωγής και με ειδικό πιστόλι+ακροφύσιο, έχουμε πρόσβαση σε αυλούς και βαλβίδες εισαγωγής, και χρησιμοποιώντας σόδα, πάγο, θραύσματα ή άλλο κατάλληλο υλικό με πολύ υψηλή πίεση, αφαιρούμε τις περισσότερες επικαθήσεις. Χρόνος λίγος (1-2 ώρες), κόστος μικρό (100-300€), αποτέλεσμα σχεδόν άριστο (>90%)
 

Enigmatic_fiesta

Original poster
Rookie
Σεπτ. 2, 2020
23
10
3
The Ace said:
Καταρχάς να πούμε ότι (α) στους άμεσου ψεκασμού, οτιδήποτε και να βάλουμε στη βενζίνη δεν περνάει από αυλούς και βαλβίδες, άρα δεν μπορεί να τις καθαρίσει, και (β) οποιαδήποτε "ψεκαστική" μέθοδος (συμπληρώματα, υδρογόνα, seafoam κλπ) δεν μπορεί εξ'ορισμού να αφαιρέσει σκληρές επικαθήσεις.

Το blasting είναι η μέθοδος που, ανοίγοντας την πολλαπλή εισαγωγής και με ειδικό πιστόλι+ακροφύσιο, έχουμε πρόσβαση σε αυλούς και βαλβίδες εισαγωγής, και χρησιμοποιώντας σόδα, πάγο, θραύσματα ή άλλο κατάλληλο υλικό με πολύ υψηλή πίεση, αφαιρούμε τις περισσότερες επικαθήσεις. Χρόνος λίγος (1-2 ώρες), κόστος μικρό (100-300€), αποτέλεσμα σχεδόν άριστο (>90%)

Aκουγεται πολυπλοκο για καποιον που δεν εχει τις γνωσεις να το κανει. Δηλαδη εμενα μου φαινεται πολυ πιο ευκολη και σαφως πολυ πιο οικονομικη η λυση του φιλου που προτεινε liqui moly
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Ξαναλέω, για κινητήρες άμεσου ψεκασμού, το οποιοδήποτε συμπλήρωμα στο ντεπόζιτο δεν κάνει τίποτα. Για ποιο Fiesta μιλάμε τώρα ?
Επίσης, το blasting δεν το κάνεις μόνος σου, όπως και το υδρογόνο -που ήταν η αρχική ερώτηση- πας σε ένα συνεργείο και το κάνουν αυτοί.
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
γιατί είσαι απόλυτος όσον αφορά το liqui moly ?
 

Enigmatic_fiesta

Original poster
Rookie
Σεπτ. 2, 2020
23
10
3
The Ace said:
Ξαναλέω, για κινητήρες άμεσου ψεκασμού, το οποιοδήποτε συμπλήρωμα στο ντεπόζιτο δεν κάνει τίποτα. Για ποιο Fiesta μιλάμε τώρα ?
Επίσης, το blasting δεν το κάνεις μόνος σου, όπως και το υδρογόνο -που ήταν η αρχική ερώτηση- πας σε ένα συνεργείο και το κάνουν αυτοί.

μιλαμε για το 1.3 mk6 .

Προστέθηκε μετά από 1 λεπτό 32 δευτερόλεπτα:
mk6car said:
γιατί είσαι απόλυτος όσον αφορά το liqui moly ?

αν απευθυνεσαι σε εμενα απολυτως δεν ειμαι με τιποτα,στο ψαξιμο ειμαι γενικα :laugh: Απλα επειδη το εψαξα κατευθειαν μου φανηκε και πιο οικονομικο απο ολα τα αλλα αλλα και διαβαζω οτι εχει και αποτελεσμα σε αρκετα αυτοκινητα
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
για τον ACE πήγαινε.. το έχω χρησιμοποιήσει και εγώ πρόσφατα και μπορώ να πω οτι ναι είδα διαφορά ! κάνει αυτό που υπόσχεται.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Ρε παιδιά, μην με βάζετε να το ξαναγράφω τρίτη φορά :p Στους κινητήρες ΑΜΕΣΟΥ ψεκασμού η βενζίνη δεν περνάει από τους αυλούς και τις βαλβίδες εισαγωγής, άρα ΟΤΙ και να βάλουμε στο ντεπόζιτο, δεν μπορεί να κάνει δουλειά, γιατί πολύ απλά δεν περνάει καν από εκεί που θέλουμε να καθαρίσουμε.

Βέβαια τώρα είδα ότι ο φίλος έχει το ΜΚ6, γι'αυτό είχα ρωτήσει εξαρχής, αυτό είναι έμμεσου ψεκασμού, άρα ναι, εκεί το καθαριστικό θα περάσει από τις βαλβίδες. Και πάλι όμως, όπως προείπα, η δουλειά που κάνει οποιοδήποτε "ψεκαστικό" υγρό ή συμπλήρωμα είναι ελάχιστη, για πραγματικό καθάρισμα επικαθήσεων πρέπει να κάνουμε αυτά που ανέφερα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Giorgos74

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread