StuparArt
Hero Member
Εγώ προσωπικά δεν συμφωνώ με αυτή τη μέθοδο…
Χίλιες φορές να βάλει κάποιος από έναν αποστάτη σε κάθε ελατήριο ώστε να σηκωθεί το αυτοκίνητο παρά να κάνει αυτό.
Με τους αποστάτες δε χάνετε η λειτουργία – γραμμικότητα του ελατηρίου ενώ με αυτό το μαραφέτι του χαλάς αυτό που μελέτησε ο κατασκευαστής.
Ακόμα και τα επιπρόσθετα εσωτερικά ελατήρια mad είναι καλύτερη λύση παρά αυτό.
Το καλύτερο είναι αποστάτης μετά το mad ελατήριο , μετά το μαύρο συνεμπλόκ που έβαλε ο Κώστας και τέλος τα αεριού τα οποία εν μέρη καταργούν τελείως τη λειτουργία του ελατηρίου (γι αυτό κατά κόρον χρησιμοποιούνται στα φορτηγάκια και ιδικά με σούστα).
Χίλιες φορές να βάλει κάποιος από έναν αποστάτη σε κάθε ελατήριο ώστε να σηκωθεί το αυτοκίνητο παρά να κάνει αυτό.
Με τους αποστάτες δε χάνετε η λειτουργία – γραμμικότητα του ελατηρίου ενώ με αυτό το μαραφέτι του χαλάς αυτό που μελέτησε ο κατασκευαστής.
Ακόμα και τα επιπρόσθετα εσωτερικά ελατήρια mad είναι καλύτερη λύση παρά αυτό.
Το καλύτερο είναι αποστάτης μετά το mad ελατήριο , μετά το μαύρο συνεμπλόκ που έβαλε ο Κώστας και τέλος τα αεριού τα οποία εν μέρη καταργούν τελείως τη λειτουργία του ελατηρίου (γι αυτό κατά κόρον χρησιμοποιούνται στα φορτηγάκια και ιδικά με σούστα).